Das het nadeel van Amsterdam...quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Met Ryanair of Germanwings
. Da's het voordeel van in Maastricht wonen: zo'n acht luchthavens, inclusief wat lowcost, binnen anderhalf uur rijden waaruit ik kan kiezen
.
Vind je het te bombastisch? Ik houd juist van dat bombastische. Als het maar verantwoord bombastisch is.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:13 schreef cosmick het volgende:
[..]. Volkomen nuchter. Ja sorry, ik ben een beste muziekfreak, maar heb niets met dat soort nummers van Queen. Kunst.. mwah. De oudere nummers van Q. kunnen me wel enigszins bekoren, Flash, Crazy Little Thing Called Love enzo, maar dat nummer waar het net over ging; nee. Brrr.
Ja, bombastisch is ook wel een goed woordquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Vind je het te bombastisch? Ik houd juist van dat bombastische. Als het maar verantwoord bombastisch is.Verder even goede vrienden hoor!
![]()
Bray/ Greystonesquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zeker doen!Ben er nu vier keer geweest; voelt altijd weer goed daar. En pik een dagje net buiten Dublin mee. Dan heb je meteen het échte Ierlandgevoel te pakken
.
Zal ik de plastic beker selection er ff bij pakken?quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Vind je het te bombastisch? Ik houd juist van dat bombastische. Als het maar verantwoord bombastisch is.Verder even goede vrienden hoor!
![]()
Ohhh Pure Morning! Dit liedje doet me denken aan m'n eerste stage want toen werd dat helemaal gek gedraaid op 3fm, volgens mij ondanks dat toch nooit een hit geweest. Maar ik zie mezelf helemaal weer op die stage zitten. Dat betekent dat dit liedje uit 1998 komt en dat ik oud aan het worden ben. 10 JAAR OUD DIT. wtf.
Moet je buiten de stad komenquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zal ik de plastic beker selection er ff bij pakken?
85 euro incl. 2 koffers en handbagage. enkeltje. (Amsterdam - Cork)quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Voor 50-100 euro ben je heen en terug.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:18 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Bray/ Graystone[/quiote]
Greystones. Die wandeling heb ik inmiddels 4 keer gedaan. Errrug mooi
.
En vergeet de wandeling over Howth Head niet. Ook heel gaaf!
[quote]
En dan ook de South Coast Tour doen, naar Wicklow Mountains. (daar is Braveheart opgenomen en het huis van o.a. chris (lady in red) de burgh staat daar...)
Amsterdam - Dublin retour is 90 euro inclusief via Aer Lingusquote:
Easyjet wil weg van Schiphol vanwege de vliegtax.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Moet je buiten de stad komen.
Op Schiphol zit alleen Easyjet he? Die is niet zo goedkoop als anderen.
Is Dublin-Cork met Ryanair niet goedkoperquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:20 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
85 euro incl. 2 koffers en handbagage. enkeltje. (Amsterdam - Cork)
Trein Dublin - Cork kost retour ¤ 60,- en dan ben je 3 uur onderweg.
Maar je bent toch L-Link? Hoe ga je dat vliegen compenseren?quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:20 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar je bent toch L-Link? Hoe ga je dat vliegen compenseren?
Ben je alweer 150,- verder...quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:20 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
2x gedaanquote:Greystones . Die wandeling heb ik inmiddels 4 keer gedaan. Errrug mooi .
En vergeet de wandeling over Howth Head niet. Ook heel gaaf!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |