Onze moeder was ook mee. Dus weinig feesten. Heel erg de toerist uitgehangenquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik denk dat je geen pics wilt .... jij bent hetero hahaha
SOHO is leuk !! heb je veel gefeest in NY? Er is elke dag wel wat te doen.
Alle drie niksquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heath ledger, josh hartnett, johnny depp.
Ik denk dat de mensheid je dankbaar is dat je op vrouwen valt, Fas.quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Alle drie niks. Wat iedereen toch in Josh ziet is me altijd een raadsel geweest en Johnny ziet eruit alsof hij het afval komt ophalen.
Hahaquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik denk dat de mensheid je dankbaar is dat je op vrouwen valt, Fas.
Hoe laat?quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha.
Ik ga ook slapen, morgen arbeiten.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha.
Ik ga ook slapen, morgen arbeiten.
een lesbo? zonde btw josh harnett is totally fuckably....quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik denk dat de mensheid je dankbaar is dat je op vrouwen valt, Fas.
Dat zijn dan weer jouw woorden, amigo.quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
een lesbo? zonde btw josh harnett is totally fuckably....
12.00 maar tochquote:
Is te doen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
12.00 maar toch. Ik heb lang nodig om me te douchen en m'n haar te fohnen
.
Slaap lekker. allen.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
een lesbo? zonde btw josh harnett is totally fuckably....
quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:00 schreef mike_hunt het volgende:
uit TT maak ik op dat je geen pink shots mag plaatsten zonde
Gooi het eruit meid!quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:04 schreef Maisnon het volgende:
2 weken na het blindedarmontsteking topic en ik heb nog steeds fucking erge buikpijnaanvallen maar geen blindedarmontsteking.
Dan is zo'n KLB SC topic natuurlijk de ideale plek om dat even kwijt te kunnen.
Ja, ik struin veel feesten afquote:Op dinsdag 30 december 2008 03:02 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
JIj gaat dus bijna elke week de goeie feesten af in NY?
Als je beter leest, zie dat ik Kali''s broertje ben en ik ook mee was naar NYquote:Op dinsdag 30 december 2008 03:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, ik struin veel feesten afja, gays, die willlen geen party missen hahah
het is ook werkgerelateerd. hahah
Ben jij ook cyberzone want die antwoord op elke vraag die ik jou stel?
helaas weet ik niet.quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:04 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Is dat helaas, maakt dat het topic echt beter?
Als ik met je in de kroeg zit te lullen ga je mij toch ook niet dat soort foto's laten zien????
Ga naar KPD.quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
helaas weet ik niet.
maar ik zie iedereen tieten posten. van dat onschuldige.
ik ben meer van de hardcore hahaha nee in de kroeg laat ik geen foto's zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |