Het is niet een herhaling van de oude serie maar een special waarin hij op zoek gaat naar de bemanning van de dhow die hem 20 jaar eerder van Dubai naar India brachten.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:00 schreef DutchTrain het volgende:
Is dat al weer begonnen![]()
Maar even gaan zoeken of er nog een herhaling komt op één van de andere BBC's
Idem & welkom terug Jag!quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:22 schreef Jaguarized het volgende:
Vanuit het hoge Groningen wens ik iedereen een heel gezond, Travel-rijk en gelukkig 2009.![]()
Op TRV-gebied is er niet zo heel veel te melden. Net weer terug van een weekje Londen voor de jaarwisseling.
die overtocht in die dhow, gebeurd weinig maar toch op een of ander manier blijft dat stukje mij altijd bijquote:Op woensdag 7 januari 2009 08:11 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het is niet een herhaling van de oude serie maar een special waarin hij op zoek gaat naar de bemanning van de dhow die hem 20 jaar eerder van Dubai naar India brachten.
Ja hij is hier inmiddels binnen. Ook al redelijk wat kilometers kunnen maken ondanks dat ik geen eigen auto heb. Ook heb ik al in wat leuke auto's kunnen rijden.quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Idem & welkom terug Jag!
Heb je je rijbewijs inmiddels? Mijn vrouw wel, net voor de kerst gehaald, en nu is mijn leven een stuk makkelijker
http://www.lonelyplanet.com/magazine/quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:50 schreef Jaguarized het volgende:
Lonely Planet heeft sinds kort ook een magazine uitgebracht. In Engeland ligt het eerste exemplaar inmiddels al in de schappen en ik heb vorige week een exemplaar meegenomen. Ik ben zeer positief, het leest lekker weg, duidelijke en heldere informatie en de verhalen zijn goed geschreven met mooie foto's. Iemand het blad (als import) hier al in de winkels zien liggen? Men gaat het wel in een aantal Europese landen uitbrengen maar of Nederland daar ook bij zit is nog niet bekend.
NGT voor de plaatjes en je playboy abo natuurlijk voor de interviewsquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:27 schreef DutchTrain het volgende:
LP magazine nog niet gezien hier.
Heb al een abo op Columbus en National Geographic Traveler. Vooral voor de plaatjes inderdaad, alhoewel er altijd wel één of twee mooie artikelen en wat interessant nieuws in staan.
Voor praktisch reisadvies en leuke reisverslagen heb je altijd nog www.reizen.nl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |