abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64487038

Eerstvolgende wedstrijd:

10-01-09 Anderlecht - PSV (nergens om)

- OP PSV TOPIC -

What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_64487230
Forza PSV
Nothing to see here, carry on
pi_64488164
Ik hoop nog steeds dat Mark terug komt
Brutal. Fucking. Metal.
pi_64488918
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 02:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die komt toch niet en neem het hem eens kwalijk.

Het is inmiddels wel zover dat het me nauwelijks nog ene zier kan schelen of we punten verliezen of niet, van mijn part eindigen we als twaalfde wanneer dit resulteert in het opstappen van zowel staf als bestuur. De wanprestaties van de eerste seizoenshelft zijn blijkbaar nog niet voldoende om maatregelen te treffen. We denken nog allemaal dat het probleem zichzelf wel oplost, nou dat doet het niet.

We staan na 17 wedstrijden 11 punten achter op de koploper! Een wedstrijd van PSV is meer een kwelling om naar te kijken dan dat Guy & Cup filmpje, maar dat is allemaal geen reden tot crisis. Daarnaast doet onze trainer er een half jaar over om duidelijkheid te verschaffen tov de selectie, maar er is niemand die eens tegengas durft te geven.

Natuurlijk. Je kunt wel eens een minder seizoen draaien en nee je kunt niet ieder jaar kampioen worden, maar dit zag je van mijlenver aankomen. AZ vorig seizoen, die hadden gewoon pech. De resultaten van dit PSV zijn gewoon te verhalen op het beleid dat er gevoerd is afgelopen jaren.

Nu de transfermarkt weer bijna open gaat kunnen we ons weer gaan verlekkeren aan mogelijke versterkingen. De toekomst zal wel leren dat dit weer tevergeefs is geweest. Daar waar wij vroeger zo uitblonken in onze uitstekende scouting zijn er de laatste jaren nauwelijks nog voltreffers geweest. Ook de creativiteit waarmee PSV wist te handelen zie ik niets meer van terug.

Nu luisteren we naar Reker met zijn dooddoeners dat spelers zo moeilijk te halen zijn. Hooguit dat er een type Meeuwis aankoop gedaan wordt, beter zal het niet worden.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_64489204
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 02:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En Ruud
  dinsdag 30 december 2008 @ 03:47:35 #6
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_64489224
quote:
Het is inmiddels wel zover dat het me nauwelijks nog ene zier kan schelen of we punten verliezen of niet, van mijn part eindigen we als twaalfde wanneer dit resulteert in het opstappen van zowel staf als bestuur. De wanprestaties van de eerste seizoenshelft zijn blijkbaar nog niet voldoende om maatregelen te treffen. We denken nog allemaal dat het probleem zichzelf wel oplost, nou dat doet het niet.
Het is alsof ik mezelf hoor praten
To do is to be. (Nietzsche) ... To be is to do. (Descartes) ... Do be do be do. (Sinatra)
pi_64489655
quote:
Salcido blijft bij PSV maar Rodríguez denkt aan vertrek
29/12/2008 23:38

Francisco Rodríguez (foto) en Carlos Salcido vertelden in Mexico openhartig over hun toekomst bij PSV. De eerste dreigt met een vertrek, de tweede zegt vooralsnog te blijven.

Beide Mexicanen zagen zondag na terugkeer in hun vaderland een horde journalisten op het vliegveld waar zij geland waren. Of ze uitleg wilden geven over hun situatie bij PSV. Salcido had onlangs immers gedreigd met een vertrek uit Eindhoven omdat hij zich stoort aan coach Huub Stevens, terwijl Rodríguez weinig speelt.

'In alle realiteit, onze relatie is nul', probeerde Salcido zijn verhouding met Stevens te schetsen. 'Maar zo gaat het in het voetbal.' De verdediger bevestigde tegenover Medio Tiempo dat hij problemen had met Stevens. 'Er zijn heel veel zaken waarover ik niets kan zeggen, zaken die in een kleedkamer plaatshebben. Meningsverschillen die wij hebben met Stevens, die kan ik niet onthullen.'

Ook al dreigde hij onlangs met een vertrek tijdens de komende transferperiode, Salcido verkondigde in Mexico dat hij van plan is bij PSV te blijven. 'Gisteren sprak ik voor het laatst met de directeur (Jan reker, red.) en mensen van PSV. Ze willen niet dat ik vertrek en ze hebben me gezegd dat ik 6 januari moet terugkeren. Ik blijf bij PSV.'

Rodríguez speelt naar eigen zeggen te weinig en ventte zijn frustratie. 'Het is iets dat me bezighoudt. Doordat ik niet speel, heb ik mijn plaats in de nationale ploeg verloren. Ik heb maximaal geduld gehad, maar ik ga niet nog eens anderhalf jaar op de bank zitten. Als in juni de zaken niet zijn veranderd, ga ik met het bestuur praten en kijken of ik naar een club kan vertrekken waar ik wel kan voetballen.'

'Ik wil dáár doorgaan, ik wil mijn droom laten uitkomen. Salcido is er mijn beste vriend, hij zegt dat ik kalm moet blijven, dat de zaken gaan veranderen. Ik heb vaker problemen gehad, ook bij Chivas, maar ik heb ze uiteindelijk altijd overwonnen', besloot Maza strijdvaardig.

Ik word wel erg moe van die "vertrekkende" spelers.
  dinsdag 30 december 2008 @ 08:27:51 #8
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_64490072
niks nieuws dat spelers die niet spelen dreigen met vertrek. van mij mag die overigens, nuttige speler, maar daar hebben we addo al voor.
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_64490519
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 08:27 schreef KELDER het volgende:
niks nieuws dat spelers die niet spelen dreigen met vertrek. van mij mag die overigens, nuttige speler, maar daar hebben we addo al voor.
...die ook weg mag na dit seizoen...
pi_64490954
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 09:15 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

...die ook weg mag na dit seizoen...
Maar ergens moet Addo blijven, gewoon omdat hij iets heeft
pi_64491544
TVP
pi_64491564
quote:
Mirror: contact tussen PSV en Spurs over Gomes
Volgens het Engelse The Mirror heeft PSV contact gezocht met Tottenham Hotspur over een mogelijke transfer van doelman Gomes. De gesprekken zouden nog in een beginstadium zijn. PSV zou nog geen bedrag hebben genoemd.
pi_64491585
Ik denk niet dat Addo gaat verkassen, zijn contract gaat worden verlengd.

Hoe staat het met Toivonen? Nog geen verbeterd bod?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  dinsdag 30 december 2008 @ 10:25:59 #14
3485 kavorka
lure of the animal
pi_64491688
quote:
Tottenham keeper Heurelho Gomes is PSV target By Football Spy 30/12/2008

Tottenham keeper Heurelho Gomes is wanted by his old club PSV Eindhoven in a cut-price deal.

The big Brazilian has had an erratic spell at Spurs since joining them from the Dutch giants last summer - and now they want him back during the transfer window but hope to get him on the cheap.

Gomes cost Tottenham Ł7.8million and PSV would give them around half of that money back, but they have yet to put a concrete figure on their bid despite opening talks.

Spurs do not want to take a loss on him, but his unpredictable form has sparked debate about his future within the club.

Manager Harry Redknapp does not know whether to hold on to Gomes - he is also aware that it would be hard to get a new No.1 eligible for the Carling Cup.

Spurs have been looking at several keepers, but have yet to commit to one as their priority capture and most of their options have played in the competition.

Psv will have to come up with a tempting offer to help Spurs make their minds up and that would be a figure closer to Ł5m.

Barnsley keeper Heinz Muller is a possible Tottenham target.

And defender Jonathan Woodgate has recommended the club buy his former Middlesbrough team-mate Stewart Downing.

Centre-back Woodgate (below) said: "Stewart is an England international and anyone who plays for England under Fabio Capello is a good player."

Redknapp is trailing 6ft 6in Austrian striker Marc Janko, the top scorer in Europe with 30 for Red Bull Salzburg.

The Spurs boss also likes the look of Bordeaux striker Fernando Cavenaghi.

http://www.mirror.co.uk/s(...)get-115875-21004390/
Lijkt me toch sterk dat PSV Gomes kan terughalen, maar het zou wel fantastisch zijn..
animal magnetism sexual attractive state
  dinsdag 30 december 2008 @ 10:28:24 #15
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_64491727
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 10:19 schreef Ruudt het volgende:

[..]

Noemt de Mirror ook nog een bron of is het een voortborduursel op de geruchten die een tijdje geleden de rondte gingen...
pi_64492492
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 10:20 schreef Pritt het volgende:
Ik denk niet dat Addo gaat verkassen, zijn contract gaat worden verlengd.

Hoe staat het met Toivonen? Nog geen verbeterd bod?
We laten onze eigen Maldini toch niet gaan?!

pi_64494483
Laat die nieuwe spelers maar komen
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_64495611
Voor 5 miljoen pond moeten ze Gomes vandaag nog halen...
  dinsdag 30 december 2008 @ 12:38:51 #19
236716 motherflocker
live for the weekends
pi_64495658
Tja puur op gevoel zeg ik nee tegen terugkeer Gomes

Kijk ik naar wat is het beste voor de club dan zeg ik halen.
PSV
4 in a row!
29-04-2007 PSV kampioen met 1 doelpunt verschil!
  dinsdag 30 december 2008 @ 13:12:33 #20
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_64496200
tvp
A little knowledge is a dangerous thing.
  dinsdag 30 december 2008 @ 13:20:32 #21
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_64496415
Gewoon je portemonnee eens trekken voor kwaliteit, zowel voor Gomes als voor Toivonen.
Al dat gezeik over 1 miljoen, daar deden ze ook niet moeilijk over toen het dodelijke duo Lazovic en Koef gecontracteerd werden.
To do is to be. (Nietzsche) ... To be is to do. (Descartes) ... Do be do be do. (Sinatra)
pi_64496485
Ik geloof trouwens nog eerder dat Gomes terug komt, dan dat van Bommel terug komt.

Blijf erbij dat er helemaal niemand gaat komen
maar zou blij zijn als ik er helemaal naast zou zitten
Keep the faith!!
  dinsdag 30 december 2008 @ 13:28:43 #23
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_64496594
Met de huidige koers van de pond kun je Gomes halen voor de prijs die Tottenham ervoor betaald heeft en toch dikke winst maken.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_64497746
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 12:35 schreef Rucebo het volgende:
Voor 5 miljoen pond moeten ze Gomes vandaag nog halen...
Is het niet iets verstandiger te investeren in een positie waar je wel direct kan versterken?
pi_64499847
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 14:24 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Is het niet iets verstandiger te investeren in een positie waar je wel direct kan versterken?
Waar te beginnen, waar te beginnen?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')