Herkenbaar.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
![]()
In de 3e klas heb ik nagenoeg het hele jaar geen kanker aan elektrotechniek gedaan.
Daarna aan het einde van het jaar (gingen 4 weken eerder aan de vakantie omdat school ging verhuizen) hadden we 3 weken om alles af te maken. En nog gelukt ook. 1 heel electro jaar in 3 weken. Ik voelde me samen met de vriend waarmee ik geen kanker deed opperbaas.![]()
Lege quotes mogen niet meer 4EBE.quote:
heb geen cameraquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vette shizzle my nizzle. Krijg ik nog update picca's?
Niet zo snel ...quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Lege quotes mogen niet meer 4EBE.
quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:45 schreef De_Ananas het volgende:
K-M ik blow niet, of naja, misschien deze week een keer voor het eerst sinds anderhalf jaar.
Bloedkoppen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:47 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
Daar ga ik vannacht over dromen.
Wie is BPquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:49 schreef Fascination het volgende:
Ik heb 't filmpje gezien BP. Wat een stom wijf. Ze was inderdaad best wel leuk om te zien ja
.
Nou, kom maar door met die pm's!quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:49 schreef Fascination het volgende:
Oh eigenlijk wil ik jouw mening ook weten Bt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |