wacht maar eerst af of je dat huisje krijgt.quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:09 schreef hierissieweer het volgende:
Ik ga laminaat leggen in plaats van vinyl, is goedkoper
<quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ben heerlijk de uitvaart top 100 aan het luisteren, wat een feest![]()
Waar is Xiance als je hem nodig hebt voor tips
Je moet een yuguslaaf in huren die zijn volgens mij het goedkoopst. Ja het is een dog-eat-dog world.quote:
vanwege de Vim denkt iedereen dat Mike ook in dat milieu connecties heeft, en straks dus Soprano´s op de Wageninger Bergquote:
Ik zal never nooit niet op de berg gaan wonen, ik werk maar in de zorg.quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vanwege de Vim denkt iedereen dat Mike ook in dat milieu connecties heeft, en straks dus Soprano´s op de Wageninger Berg
quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vanwege de Vim denkt iedereen dat Mike ook in dat milieu connecties heeft, en straks dus Soprano´s op de Wageninger Berg
Ik woon in De Bergenquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik zal never nooit niet op de berg gaan wonen, ik werk maar in de zorg.
Nee, Marlon Brando praat alsof ie z'n mond vol heeft. o wacht ff. ik heb ook heel vaak mijn mond volquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Of klink je meer als Marlon Brando - Don Corleone
Heb jij nou ook zo'n last van je oren iedere keer als je daar rijdt?quote:
Ja dat is die jodelende hoer van eeen heidiquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Heb jij nou ook zo'n last van je oren iedere keer als je daar rijdt?
Nooit geleerd dat je niet met volle mond mag praten,quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, Marlon Brando praat alsof ie z'n mond vol heeft. o wacht ff. ik heb ook heel vaak mijn mond vol![]()
Heeft hij ook sneeuwkettingen op die gele bolidequote:Op dinsdag 30 december 2008 16:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Heb jij nou ook zo'n last van je oren iedere keer als je daar rijdt?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:57 schreef Ang3l het volgende:
Dreamer, zullen we naar huis gaan?
Ow, nu lijken we net gellarboy en Pjiederdiederdie!
Och wa gezelliiiig en dan op de zuipquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En dan gaan we samen koken, en eten,
Heb je die nou echt meegenomen?>!quote:en dan schone sokken aan!
Jaquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Och wa gezelliiiig en dan op de zuip
[..]
Heb je die nou echt meegenomen?>!![]()
Super! hoop op een goede afloop voor je!quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:39 schreef Gellarboy het volgende:
I'm back!
Het ging goed. Was wel spannend, want ik had het gesprek met een Nederlander en een Ier. Nou spreek ik wel vloeiend Engels (heck, het is een Engels bedrijf), maar een sollicitatiegesprek had ik nog nooit in het Engels gevoerd. Ging gelukkig prima. Ik denk dat ik een hele goeie kans maak. Whoo-hoooo, ze zitten in een loeigroot en mooi hoekpand aan de gracht met een uitzicht: waaaaaah!.
. Beats going to Buitenveldert every day. Hopelijk krijg ik snel bericht.
De wageningse berg is dan weer wat andersquote:
Zo goed ken ik mijn vrienden nietquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Geen kandidaten op de parkeerplaats die dat zouden kunnen doen?
?quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:46 schreef hierissieweer het volgende:
En ik weet nog niets over het huis,
Eerste kandidaat heeft niet gereageerd en die moet eerst gevraagd worden of hij het wilt (komop het was de 29ste, jammer dan als je niet op tijd reageerd, dan is gewoon de volgende!) Maar goed, ik mag nog in spanning wachten
als die andere vent dus heeft gereageerd. Met andere woorden: 2 januari hang ik weer aan de lijnquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:04 schreef wonderer het volgende:
Oh, gemist. Da's klote. WAnneer weet je meer?
sorry, Battlestar Galactica is keispannend. Ep 6 van vandaag. Moet wat met mn ziekdag.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:05 schreef Cairon het volgende:
en toen viel het heel erg stil
die leeft nog welquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:47 schreef hierissieweer het volgende:
hoe is het met TMM?
Maar vanwaar de neerslachtigheid, wil je er over praten?quote:
ik kom weer evenlangs vanuit mijn grot, maar wat is lips?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:15 schreef Pjederdy het volgende:
Goedeavond!
My God!
Dirk zit met zn getuige Lips te spelen en gillen op het moment heel vals mee met een hit(je) van de Pet Shop Boys.
Gooi hem eruit!quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:15 schreef Pjederdy het volgende:
Goedeavond!
My God!
Dirk zit met zn getuige Lips te spelen en gillen op het moment heel vals mee met een hit(je) van de Pet Shop Boys.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
alleen zijn met oud en nieuw valt me zwaarquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:09 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Maar vanwaar de neerslachtigheid, wil je er over praten?
Hoezo? Je hebt de hele bak zoutjes en de flessen drank voor jezelf alleen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
alleen zijn met oud en nieuw valt me zwaar
2januari hebben we een party, gaan we karaokeën, kom jij ook?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
En anders naar familie en vrienden. Kun je niet naar Angel?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hoezo? Je hebt de hele bak zoutjes en de flessen drank voor jezelf alleen.
En om 12 uur de deur uit om de buren af te lebberen. [ afbeelding ]
[wiki-rock]quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik kom weer evenlangs vanuit mijn grot, maar wat is lips?
Waarom ben je alleen met O&N?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
die ontmoet ik pas in 2009quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:23 schreef hierissieweer het volgende:
Hoest eigenlijk met prince charming? TMM?
Singstar ken ik dan weer wel, die hebben mijn neefjes ook op de gameboy.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:24 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
[wiki-rock]
Een karaoke spel voor op de Xbox. Voor Playstation heet het SingStar.
Muziekjes spelen, 2 draadloze microfoons en meebleheren maar.
[/wiki-rok]
Nee die blonde jongen waarmee je had, tijdens de eindhoven-meetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |