Ja maar dat doe je niet he, zelfs niet als ik zing.quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik zit tegenwoordig weer tegenover Dreamer. Ik kan d'r zo schoppen
maar dat zoekt zich dan in jullie pauze een weg naar buiten als jullie wandelen richting de praxisquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:32 schreef DR34M3R het volgende:
@ stroek: je moest eens weten hoe zedig we hier op kantoor zijn!
Hij weet het nog niet, maar hij gaat mij binnekort gewoon achterna hoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
met de reorganisatie ook direct weer je eigen kantoor moeten inleveren ?
is er op dat vlak nog wat verschuivingen waar te nemen vanuit het bedrijf of is hun aanbod niet meer bijgesteld ?
*SCHOP*quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja maar dat doe je niet he, zelfs niet als ik zing.![]()
We hebben het over mannen, wisselen foto's van scharrels uit, hebben het over lengtes en sommige van ons neuken zelfs de baas ... en jij noemt ons zedig?!quote:@ stroek: je moest eens weten hoe zedig we hier op kantoor zijn!
MOOI!!quote:
ROFLquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*SCHOP*
[..]
We hebben het over mannen, wisselen foto's van scharrels uit, hebben het over lengtes en sommige van ons neuken zelfs de baas ... en jij noemt ons zedig?!
Ah, de stapelbed-scene!quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ROFL
Ik niet hoor.. ik niet. Al heb ik er vreemd genoeg wel ooit van gedroomd... *ril*. Maar de boodschap van die droom was duidelijk: ik werd genaaid door mijn baas.
Ja, d'r benen jaquote:Ang3l.. je vergeet E's opmerking.. dat ze niet wilde afsluiten, dat ze wat wil openen...
Leg wel uit dat zij het ook niet is... voor iemand verkeerde ideeën krijgt nu.quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah, de stapelbed-scene!
[..]
Ja, d'r benen ja
Zo iets.quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je kast is te comfortabel om er buiten te gaan kijken
zullen we een meeting organiseren voor alle mensen die alleen zijn met oud en nieuw?quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:41 schreef Cairon het volgende:
wat gaan jij en Rik eigenlijk doen met nieuwjaar?
Tijd is toch verstreken? Al 'ie 'em echt wilde, dan had ie wel gereageerd. Anders huur je een hitman. Voor een habbekrats leggen ze 'em om.quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:46 schreef hierissieweer het volgende:
En ik weet nog niets over het huis,
Eerste kandidaat heeft niet gereageerd en die moet eerst gevraagd worden of hij het wilt (komop het was de 29ste, jammer dan als je niet op tijd reageerd, dan is gewoon de volgende!) Maar goed, ik mag nog in spanning wachten
Ik heb vandaag gewichten gekocht. Moet gaan oefenen van de fysio, IEDERE avondquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:56 schreef mike_hunt het volgende:
Heb weer iets te jolig gedaan met trainen. Ben echt gebroken.
Ja, erg traagquote:Is Fok btw een beetje traag? Of zou dat aan mijn commodore 64 liggen?
volgens mij is zo´n Wii fitness echt wat voor jequote:Op dinsdag 30 december 2008 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb vandaag gewichten gekocht. Moet gaan oefenen van de fysio, IEDERE avond
[..]
Ja, erg traagWe hebben al een requestform bij onze ICT ingediend
Is het überhaupt mogelijk om internet op een commodore 63 te krijgen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:56 schreef mike_hunt het volgende:
Heb weer iets te jolig gedaan met trainen. Ben echt gebroken.
Is Fok btw een beetje traag? Of zou dat aan mijn commodore 64 liggen?
waarom zo depri, het leven is een feest!quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ben heerlijk de uitvaart top 100 aan het luisteren, wat een feest![]()
Waar is Xiance als je hem nodig hebt voor tips
nu even niet!quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:08 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
waarom zo depri, het leven is een feest!
Wil jij het voor mij doen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tijd is toch verstreken? Al 'ie 'em echt wilde, dan had ie wel gereageerd. Anders huur je een hitman. Voor een habbekrats leggen ze 'em om.
Wat is er aan de hand?quote:
de uitvaart top 100? het moet niet gekker worden. Weet je al wie er op 1 staat?quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ben heerlijk de uitvaart top 100 aan het luisteren, wat een feest![]()
Waar is Xiance als je hem nodig hebt voor tips
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |