EN de dag erna?quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Het scheelt dat bij die Vito langsd de gehele deurstijl een rubber zit, waardoor ik nog iets ruimte had... anders was ik mijn topje van men middelvinger nu kwijtnu is hij alleen goed gekneusd
![]()
oh en ga alleen oud en nieuw, en de dag er naGeen verjaardagsdrukte ... wél lekker samen fondue en massage
Waarom zou je daar überhaupt heen gaan? Is niet alles dicht dan?quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:26 schreef Mikkie het volgende:
Door te veel surfen is Top Gear er nog niet van gekomen. Misschien toch maar eens naar bed nu, wil ik morgen wat waard zijn en naar de uni kunnen/willen.
Voor zover ik weet is alles gewoon open. Ik moet mezelf een paar uur naar de uni schoppen omdat ik weet dat als ik thuis blijf zitten, er helemaal niks van terecht komt.quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom zou je daar überhaupt heen gaan? Is niet alles dicht dan?
Hoe kan je dat nou vergeten te melden, mafkees!quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik blijf ook slapen D_K, vergat het te melend?
Ja klopt, tijdens m'n afstudeerstage op 't HBO (quote:Op maandag 29 december 2008 23:17 schreef Mikkie het volgende:Dat heb ik tegenwoordig echt niet meer. Als je wat vaker rijdt weet je wat beter wat wel en niet kan
. Het fijne is wel als je regelmatig in dezelfde auto rijdt, je 'm zo goed leert kennen dat je 'm op centimeters strak kan parkeren, ideaal in de parkeergarage. Vooral als m'n moeder erin zit, die krijgt altijd jeuk
.
Maar inderdaad, toen ik in het begin in de kar van m'n vader reed, was ik ook als de dood.
Welk ritme?quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heeft 't ook nog een reden waarom je zo'n abnormaal ritme hebt?
Een dik twee jaar oude audi?quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu heb ik de auto-discussie gemist. Als ik morgen de loterij win (ik doe niet eens mee
) koop ik dit:
[ afbeelding ]
"De kop eraf", scheelt je al gauw 30%.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |