Ik word meteen lidquote:Op maandag 29 december 2008 23:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://seriousreqmaastricht.hyves.nl/
Al 4100 leden![]()
.
Ow, dan valt 't hier met Ziggo dus nog wel mee dat 't af en toe wegvaltquote:Op maandag 29 december 2008 23:11 schreef Cee het volgende:
Cee heeft sinds half 10 vanochtend eindelijk weer tv, internet en telefoon.Stomme Ziggo en z'n storing.
Hallelujah.
Die dus jaquote:
Die clip is best vaagquote:Op maandag 29 december 2008 23:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die dus ja![]()
, die andere kende ik gelukkig nog niet
, nu helaas wel
.
Merel en likken.
Best vaag? Zeg maar gerust supervaagquote:
doejquote:Op maandag 29 december 2008 23:14 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza peert m
doei allemaal![]()
![]()
quote:Op maandag 29 december 2008 23:14 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza peert m
doei allemaal![]()
![]()
Slaapzequote:Op maandag 29 december 2008 23:14 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza peert m
doei allemaal![]()
![]()
Tijd om hier wat mensen toe te voegen aan Hyvesquote:
uuhhm neequote:Op maandag 29 december 2008 23:14 schreef Steephsel het volgende:
Jullie trouwens deze weleens gezien van Windowlicker:
[ afbeelding ]
Doe mij de likkende merel dan maarquote:
Is dat de likkende giel beelen toevallig toen ie met merel het raam liktequote:Op maandag 29 december 2008 23:14 schreef Steephsel het volgende:
Jullie trouwens deze weleens gezien van Windowlicker:
[ afbeelding ]
quote:
Dat is het geluid gevisualiseerd ofzoquote:Op maandag 29 december 2008 23:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Doe mij de likkende merel dan maar.
[..]
Is dat de likkende giel beelen toevallig toen ie met merel het raam likte![]()
.
uuhhm tof ja !quote:Op maandag 29 december 2008 23:19 schreef Steephsel het volgende:
[..]
[..]
Dat is het geluid gevisualiseerd ofzo:
Trusten !quote:Op maandag 29 december 2008 23:20 schreef Seam het volgende:
Poeeh,
ik ga naar bed mensen!
Geniet er nog van
Trustenquote:Op maandag 29 december 2008 23:20 schreef Seam het volgende:
Poeeh,
ik ga naar bed mensen!
Geniet er nog van
Trustenquote:Op maandag 29 december 2008 23:20 schreef Seam het volgende:
Poeeh,
ik ga naar bed mensen!
Geniet er nog van
Slaapzequote:Op maandag 29 december 2008 23:20 schreef Seam het volgende:
Poeeh,
ik ga naar bed mensen!
Geniet er nog van
Trustequote:Op maandag 29 december 2008 23:20 schreef Seam het volgende:
Poeeh,
ik ga naar bed mensen!
Geniet er nog van
quote:Op maandag 29 december 2008 23:20 schreef Seam het volgende:
Poeeh,
ik ga naar bed mensen!
Geniet er nog van
All you need is love, lovequote:
Zeer eens.quote:Op maandag 29 december 2008 23:23 schreef on_air het volgende:
w00t.
Nog steeds briljant. Don't need no one.
Man... realiseer me net dat mijn eerste tattoo bijna 12 jaar oud wordt/is.quote:Op maandag 29 december 2008 23:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zeer eens.
Al 14 jaar oud... Damn.
Lekker iddquote:
Topquote:Op maandag 29 december 2008 23:26 schreef Sirolf het volgende:
Grappig, de plaat die tot nu toe het meeste tijdens MetMichiel-zendtijd voorbij is gekomen is Alphabeat - Fascination...
* Sirolf heeft weer wat zitten knutselen aan z'n muziekstats-systeem: http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/statsperprogramma
A lot.quote:Op maandag 29 december 2008 23:26 schreef on_air het volgende:
[..]
Man... realiseer me net dat mijn eerste tattoo bijna 12 jaar oud wordt/is.
14 jaar geleden... What the hell happend in the mean time.
Ik heb trouwens mijn collegaquote:Op maandag 29 december 2008 23:26 schreef Sirolf het volgende:
Grappig, de plaat die tot nu toe het meeste tijdens MetMichiel-zendtijd voorbij is gekomen is Alphabeat - Fascination...
* Sirolf heeft weer wat zitten knutselen aan z'n muziekstats-systeem: http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/statsperprogramma
Ligt het aan mijn brein of denk jij dat ook meteen aan de Like a Virgin dialogue uit Reservoir Dogs.quote:
Hij kwam gigantisch vaak langs op de clipzenders. Ik heb een keer gehad dat ie gelijktijdig op TMF, VH1 en MTV was...quote:Op maandag 29 december 2008 23:29 schreef Marc63 het volgende:
Die plaat is 3x geflopt en toch wordt ie vaak aangevraagd.
Ik snap er geen hol van. Nadat ie voor de eerste keer was uitgebracht had ik em wel genoeg gehoord.
Bij mij gaat ie in safari door naar deze pagina http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/statsperprogrammaquote:Op maandag 29 december 2008 23:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Top.
Layout in Safari @ Mac gaat niet helemaal goed: http://skitch.com/roeljewel/92nk/3fmfan.nl-muziekstatistieken
Zou nu opgelost moeten zijn.quote:Op maandag 29 december 2008 23:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Top.
Layout in Safari @ Mac gaat niet helemaal goed: http://skitch.com/roeljewel/92nk/3fmfan.nl-muziekstatistieken
Dat ligt aan jouw brein.quote:Op maandag 29 december 2008 23:30 schreef on_air het volgende:
[..]
Ligt het aan mijn brein of denk jij dat ook meteen aan de Like a Virgin dialogue uit Reservoir Dogs.
Leukquote:Op maandag 29 december 2008 23:26 schreef Sirolf het volgende:
Bij mij iig welquote:
Hmm... weird...quote:Op maandag 29 december 2008 23:32 schreef Briggy het volgende:
[..]
Leuk![]()
Ik krijg alleen bij MoveYourAss geen data
Nog lang gewacht op je plaat vannacht?quote:Op maandag 29 december 2008 23:33 schreef JJH het volgende:
G'avond!
Nog even terugkomen op Top Gear, Epische aflevering. Geweldig![]()
Moiquote:Op maandag 29 december 2008 23:33 schreef JJH het volgende:
G'avond!
Succesquote:Op maandag 29 december 2008 23:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hmm... weird...
* Sirolf gaat bughunten.
Wat ^^^ zegtquote:Op maandag 29 december 2008 23:33 schreef JJH het volgende:
Mocht je er iets aan hebben: bij 3voor12radio krijg ik ook geen data.quote:Op maandag 29 december 2008 23:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hmm... weird...
* Sirolf gaat bughunten.
Hoiquote:Op maandag 29 december 2008 23:33 schreef JJH het volgende:
G'avond!
Ben letterlijk bij de eerst noten in slaap gevallenquote:Op maandag 29 december 2008 23:34 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Nog lang gewacht op je plaat vannacht?
Jep
En daar zit je dan uren op te wachtenquote:Op maandag 29 december 2008 23:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Ben letterlijk bij de eerst noten in slaap gevallen
Dat is meer dan hierquote:Op maandag 29 december 2008 22:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Was 't maar zo. Ik kom niet verder dan een flesje of 30
.
Een galajurk aantrekken naar een 3voor12 uitzending had ook al een hint moeten zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |