Precies, dan moet het volgens mij echt op de seconde gelijk zijn geweest. Zeldzaam moment. Kunnen we straks rustig gaan slapenquote:Op maandag 29 december 2008 22:44 schreef Seam het volgende:
[..]
Erg vreemd jaIk heb wel vaker een post na slotje gehad maar 301+ posts kunnen meestal alleen mods
Geen iudee, er zijn wel wat extra (wijn)kelders vrijgekomen heb ik gehoord....quote:Op maandag 29 december 2008 22:43 schreef on_air het volgende:
Zeg, hoe is het met de Oostenrijkse wijnen tegenwoordig.
Ja ik moet nog ff shoppen op asos.com en ff filmpje af kijkenquote:Op maandag 29 december 2008 22:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Precies, dan moet het volgens mij echt op de seconde gelijk zijn geweest. Zeldzaam moment. Kunnen we straks rustig gaan slapen
quote:Op maandag 29 december 2008 22:46 schreef Roel_Jewel het volgende:![]()
Push
![]()
.
Singletje staat in de kast.
De moeite van het overschakelen waard nuquote:Op maandag 29 december 2008 22:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik blijf voor de zekerheid nog even hangen op MeerRadio (de lokalo hier).
Ik zal 't dan maar weer gaan proberen...quote:Op maandag 29 december 2008 22:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De moeite van het overschakelen waard nu.
Terwijl onze achternaam meestal verwijst naar eerlijke en oprechte mensenquote:Op maandag 29 december 2008 22:46 schreef DiedjeeJ het volgende:
![]()
Die Hans kun je ook echt niet vertrouwen.
Komt door de wijn... hij raakt van slagquote:Op maandag 29 december 2008 22:48 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
er staan geen half blote dames op Roel
Gewoon voor de veranderingquote:Op maandag 29 december 2008 22:48 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
er staan geen half blote dames op Roel
Dat was trouwens een goed wijn jaar.quote:Op maandag 29 december 2008 22:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tweede-helft-van-de-jaren 90-herinneringen.
quote:Op maandag 29 december 2008 22:49 schreef Sersjee het volgende:
Now what you hear is not a test, I'm rappin' to the beat
Charlize Theron?quote:Op maandag 29 december 2008 22:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Maar goed, ik begrijp dat er enorme behoefte is aan een lekker wijf.
[ afbeelding ]
Bij dezen.
Yeah!quote:Op maandag 29 december 2008 22:49 schreef Sersjee het volgende:
Now what you hear is not a test, I'm rappin' to the beat
* Briggy steekt vinger opquote:Op maandag 29 december 2008 22:50 schreef Sirolf het volgende:
Kan iemand hier deze plaat compleet meerappen?
Eerste minuut lukt me nog welquote:Op maandag 29 december 2008 22:50 schreef Sirolf het volgende:
En nu graag een echt lekker wijf..quote:Op maandag 29 december 2008 22:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Bij dezen.
Dankjewelquote:Op maandag 29 december 2008 22:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Bij dezen.
Een redelijk deelquote:Op maandag 29 december 2008 22:50 schreef Sirolf het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |