Tja...misschien zijn jullie ook wel onderdeel van het complot, en proberen jullie te voorkomen dat ik lambiekje serieus neem. Of misschien is lambiekje zelf ook wel onderdeel van het complot, om ons te laten denken dat er geen complotten zijn. Of misschien ben ik zelf onwetend wel onderdeel van het complot, en probeer ik jullie nu wijs te maken dat het allemaal flauwekul is.quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:09 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Lambiekje is nogal hardleers jaHelaas leert hij er bijzonder weinig van... hoe vaak men hem er ook op wijst (met duidelijke bronnen) waarom hij het fout heeft. Dan wordt het meestal genegeerd, of je bent natuurlijk onderdeel van het complot en probeert hem daarom dwars te zitten. Dat soort dingen.
En waarom zou ik jou geloven? Van wat voor soort hout ben jij eigenlijk gemaakt?quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:09 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Lambiekje is nogal hardleers jaHelaas leert hij er bijzonder weinig van... hoe vaak men hem er ook op wijst (met duidelijke bronnen) waarom hij het fout heeft. Dan wordt het meestal genegeerd, of je bent natuurlijk onderdeel van het complot en probeert hem daarom dwars te zitten. Dat soort dingen.
Omdat het een gewillige klootzak is die naar pijpen van de elite danst.quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:20 schreef HIGHT0WER het volgende:
Lambiek, weet jij waarom Job Cohen burgemeester is van Amsterdam?
Loose Change heeft wel hier en daar wat zaken fout maar de algemene toon is juist en dat is het bekritiseren van wat de overheid zegt. Dus de overal waard van LC is goed. Het is een redelijk toegankelijk docu waardoor mensen worden aangezet tot nadenken.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waarom geloof jij je eigen bronnen wel altijd, maar de andere bronnen niet? Kun je dat eens uitleggen?
Geloof jij ook nog in 'Loose Change'?
Ground Zero Toxic Death Fumes Covered Up From Day Onequote:Op dinsdag 30 december 2008 13:42 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Deze bewering kun je zeker net zo goed onderbouwen als de rest van je beweringen in dit topic
Denk je nu werkelijk dat het over de top is om HIV niet als AIDS-trigger aan te wijzen. Onder welke steen ben je opgegroeid? Dit over de top. Tjesuss.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:18 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Meet Lambiekje![]()
Hij is gewoon zo over the top met zijn conspiracy-shit dat het wel een relkloon moet zijn
Dat is al tientallen keren gedaan door mensen maar de fascistische censuristen van wiki verwijderen het keer op keer terwijl het een gedegen en wel degelijk bestaande beweging is.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:23 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je bij Wiki vrij om onderwerpen toe te voegen. Misschien is dit in de Nederlandse Wiki nog niet gedaan er zijn wel meer artikelen alleen in andere talen beschikbaar
Of heb je hard bewijs van je censuur geblaat?
O, ja en heb je nu trouwens al wat linkjes gevonden die je beweringen onderbouwen?
Jij heb beslist ook mannen in witte pakken gezien bij de Bijlmerramp...quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:35 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nu niet zo dom doen.
Je weet best dat er radium, americum zijn vrij gekomen van de tientallen rookmelders. Je weet ook dondersgoed dat er asbestfijnstof rond zwierf. En tientallen andere chemicalien
En daarnaast de reddingswerkers werd verboden om mondkapjes te dragen.
Voornamelijk Cheloniumquote:Op dinsdag 30 december 2008 17:51 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
En waarom zou ik jou geloven? Van wat voor soort hout ben jij eigenlijk gemaakt?
Het zou ook nog een complot kunnen zijn om de medische wetenschap onterecht zwart te maken. In dat geval zou Lambiekje er vol ingetuind zijn. De vraag is dan alleen wie zou zoiets willen en waarom.quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:12 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Tja...misschien zijn jullie ook wel onderdeel van het complot, en proberen jullie te voorkomen dat ik lambiekje serieus neem. Of misschien is lambiekje zelf ook wel onderdeel van het complot, om ons te laten denken dat er geen complotten zijn. Of misschien ben ik zelf onwetend wel onderdeel van het complot, en probeer ik jullie nu wijs te maken dat het allemaal flauwekul is.
Of misschien is er echt een complot. Nee, heus.
Nou wat dacht je dan van een experiment. Maak een duidelijke pagina op de nederlandse wiki over dat onderwerp. Voeg zo neutraal en duidelijk mogelijke bronnen toe en vermeld het op het forum als hij er staat. Dan kunnen we allemaal zien wat er gebeurd.quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is al tientallen keren gedaan door mensen maar de fascistische censuristen van wiki verwijderen het keer op keer terwijl het een gedegen en wel degelijk bestaande beweging is.
Ik denk dat jij niet nadenkt.quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij heeft net als b.v. creationisten een betonnen plaat voor z'n kop. Hij bekijkt dingen helemaal niet op een andere manier, hij heeft een fundamentalistische overtuiging van een bepaalde werkelijkheid, namelijk een werkelijkheid vol met samenzweringen van regeringen en industrieen en elk websiteje dat zogenaamde feitjes poneert die zijn wereldbeeld ondersteunen slikt hij kritiekloos. Dat is het hele probleem met dit soort mensen, ze denken uberhaupt niet.
ja en daar wordt nog steeds geheimzinnig over gedaan.quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:11 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Jij heb beslist ook mannen in witte pakken gezien bij de Bijlmerramp...
Ja ik probeer verdomme al twee jaar om op Wiki uitgelegd te krijgen dat 1 en 1 gelijk is aan 3, maar die vuile fascisten verwijderen het steeds weer!quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is al tientallen keren gedaan door mensen maar de fascistische censuristen van wiki verwijderen het keer op keer terwijl het een gedegen en wel degelijk bestaande beweging is.
ik wist het wel dat je in Discworld (fantasiewereld) leeft en niet in de realiteit. Dus ja je hebt gelijk geen sesamstraat.quote:
Nee ik heb de behoefte niet om je onzinnige neuzelverhaaltjes te lezen. Met jou valt niet te discussieren. De laatste keer dat ik je duidelijk probeerde uit te leggen wat er mis was met een vermeende ´Wiskundigen bewijzen dat HIV niet bestaat´ claim op basis van wat er nou daadwerkelijk in de geciteerde publicatie stond begon je te schelden.quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik denk dat jij niet nadenkt.
Jij bent een gewillige consument die gewillige de instructies van bigrother opvolgt en nergens kritische vragen bijstelt. Bekijk Century of the Self (4 delige BBC docu) en besef wat voor dom achterlijk voetvolk je toebehoort. Want zo noemen de psychoanalysten jullie, de gewillige consument.
En dat is precies het probleem waarom we misbruikt, omver gewalst worden omdat er altijd van die hardnekkige zijn die niet willen verdiepen in de realiteit.quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee ik heb de behoefte niet om je onzinnige neuzelverhaaltjes te lezen. Met jou valt niet te discussieren. De laatste keer dat ik je duidelijk probeerde uit te leggen wat er mis was met een vermeende ´Wiskundigen bewijzen dat HIV niet bestaat´ claim op basis van wat er nou daadwerkelijk in de geciteerde publicatie stond begon je te schelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |