Vanmiddag zag ik in de 3e passage een aantrekkelijk meiske , brunette , ze stond met een klant te praten, drukte mijn neus tegen de ruit en zodoende kon ik haar goed observeren. Mijn typetje dus ...
Boriana, neen niet Moriana , ook niet Doriana , is een fraai typetje, Bulgaars, 20 jaar , beetje verlegen , ik denk "da's een nieuw veulentje in de wei" ...
Ze zei dat ze thirty days in Alkmaar was, later maakte ze daar twenty van, maar 't kan ook twee of drie zijn , want haar Engels beperkt zich tot thirty five.

Hoe dan ook, fraai meiske, ze ontblootte haar tietjes, schone peervormige A-cupjes, en ook de broek ging naar beneden. Ik greep haar ff flink wat toch wel enig schrikeffect teweeg bracht.
Condoom aanbrengen was wat amateuristisch, pijpen te kort. Ik zette haar nog aan ff door te gaan maar neen , nou ja , hoe dan ook , ik had er goed vertrouwen in. Ze vleidde zich op de rug en smeerde wat lub aan haar fraaie sneetje. Neuken in mish hield ze wat af met de beentjes bijelkaar , je moet dan vlug stoten , het was doppen , ze kraaide er evenwel heerlijk verschrikt bij , Oh, Auh , Oh , Auh , zo van "jee , wat overkomt mij hier" , (weer zo'n geile ouwe kerel .... ) geleidelijk aan kreeg ik meer de ruimte , door naar doggy , kwam daar niet echt goed in positie , terug naar mish (ja , ze stemde daar mee in) , mish ging toen beter , fraai verschrikt meiske plat buikje, de vlam sloeg in de pan en daar ging'ie ......
Al met al had ik die 50 euro toch beter kunnen besteden denk ik