Zou iemand even de titel van het Tukkers topic willen veranderen?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
ik zou deze titel doen:
''Waar het herfst is in Tukkerland.''
Tukkers op Fok! #242; Waar het herfst is in Tukkerland.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
ik zou deze titel doen:
''Waar het herfst is in Tukkerland.''
quote:
ok. Ik zal haar eens vragen of ze TT change wilquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:56 schreef Misstique het volgende:
Dat doen we eigenlijk alleen op verzoek van de TS, dus als die het ermee eens is, vind ik het prima..
sinds Misstique het alleen doet gaat het een stuk beter dan met die andere mod er nog bij inderdaadquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:51 schreef JDude het volgende:
* JDude noteert STA voor best-gemodereerde subforum.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:51 schreef JDude het volgende:
* JDude noteert STA voor best-gemodereerde subforum.
Doe eens liefquote:Op donderdag 3 december 2009 00:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kan de TT van Tukkers op Fok#282 worden veranderd naar "Waar Marko menbewbs hef"?
helemaal nietquote:Op donderdag 3 december 2009 01:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
De TT was bedoeld voor een Limburgs topic, dus zodoende de fout
neenee!quote:Op donderdag 3 december 2009 18:38 schreef Misstique het volgende:
Of in het Fries:
Ijt sjol mi den brokje njiet doejn afsoakken.
Ik ben een meisje, mijn broek doet sowieso niet bobbelie.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
neenee!
"It sil my de broek net bobbelie"
Is dat niet:quote:Op donderdag 3 december 2009 18:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
neenee!
"It sil my de broek net bobbelie"
Klopt.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:45 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Is dat niet:
Ik krijg er geen stijve van?
Wel als dago hem aan heeft ^_^quote:Op donderdag 3 december 2009 18:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben een meisje, mijn broek doet sowieso niet bobbelie.
Je bedoelt Rotterdam of Amsterdam?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:44 schreef Misstique het volgende:
Ligt er aan; woon je in een stad met 600.000 inwoners?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |