Wat is het toch heerlijk om met je brakke kop die setjes te kunnen terugluisteren
Een kort verslag:
Omdat we liepen te kutten in de auto misten we de afslag van de arena waardoor we eerst rondom heel amsterdam zijn gereden voordat we aankwamen bij de HMH

NC dus helaas gemist en kwamen we binnen bij Haze. Ken weinig van deze DJ en kon eigenlijk alleen de laatste platen uit zijn set echt waarderen. Naja en toen kwam die Qountdown movie die gewoon strak in elkaar was gezet. En met Angel 2009 in

bohh wat was dat bomdik, hoorde het net terug en kreeg gewoon kippenvel. Mn maat stuiterde de halve toko door en we hebben iedereen bekend/onbekend in een cirkel van meter of 10 wel een gelukkig nieuwjaar gewenst geloof ik
Deepack: pakte het na 12 uur zoals verwacht gewoon perfect op met een lekker opener en like thizz (

) Zaten 2 of 3 mindere platen in maar die gasten maken gewoon feest zoals het hoort.
Headhunterz: Begon beetje vreemd zonder aankondiging meteen met subsonic dus ik ging al helemaal los, bleek dat dat de intro was

Nja daarna die her voice remix ( minder dan het origineel maar wel vette plaat) rate reducer remix, scantraxx reloaded en die tribute. gewoon goeie platen en een puik setje dus. Viel me trouwes wel op dat een van zijn nieuwe platen bijna eenzelfde mid heeft als shreek
Technoboy: Kan eigenlijk alleen nog goed die double dutch darkeys herinneren die heerlijk doorknalde. Voorderest had de stage is our home(lekkere plaat ma die vocals zijn beetje cheesy) en oh my god niet voor mij gehoeven maar heb me goed vermaakt
The Prophet & Frontliner : Begonnen met die nieuwe track opgevolgd door time. Tja frontliner kicks doen het bij mij altijd goed en als ze ook nog die remix van perfect it er in gooien

leuke verrassing was skellerox en music made addict en die followers remix maar op het laatste half uur wat ze cadeau kregen had van mij naar A2 records gemogen. Continue stilleggen van de muziek, Ruffian die weer moet blaten en dan een popijopie top40 hardstyle track hoeft voor mij niet zo vaak.
A2 Records : Duidelijk de helden van de avond. ze hebben ook tracks met lange breaks maar die gasten snappen gewoon waar het nou om gaat. Mooi melodielijnen zijn fijn maar lekker raggen komt op plaats 1. En dan gewoon fokking interview draaien. die nieuwe ran-d

En de light of the dark was ook leuk om weer eens te horen

Heerlijk setje gewoon en vond het jammer dat zatox er niet was maar daardoor kregen deze heren wel dat half uur langer wat ik niet had willen missen.
Vervolgens zijn we maar naar huis gegaan en zo te zien aan de comments niet veel gemist(behalve Get hit) met luna en dutchmaster.