Mooie worden rippert!quote:Op woensdag 31 december 2008 17:30 schreef Da_Ripper het volgende:
Mensen, ik heb de kriebels... het soort kriebels waar de dokter geen zalfjes en geen euhm, die eigenlijk wel weer poedertjes voor kan voorschrijven.
Neen, dit soort kriebels zijn maar op 1 manier te weg te krabben ... vlinders in de maag die het eten moeilijk maken ... gelukkig geen oliebollen hier op tafel, maar over 15min een lekkere grote emmer KFCdie er 100% met alle gemak in gaat!
Over drie uurtjes trekken we deur achter ons dicht en gaan op weg naar het stamp-paleis genaamd Heineken, yes please Music Hal. Om daar het afgelopen jaar op een ultieme manier af te sluiten.
Omringd door vreemden, maten, FOK!kers en mijn geliefde, luidt deze jongen '09 in op de manier waar hij het meest van houdt .....
HARDSTYLE
![]()
Iedereen die ik vanavond niet spreek wens ik via deze manier een uitermate heerlijk uiteinde en niets anders dan geluk, liefde, happiness en pure bliss voor 2009
Gegroet![]()
D_R
ik zou bijna denken dat je een poeet bentquote:Op woensdag 31 december 2008 17:30 schreef Da_Ripper het volgende:
Mensen, ik heb de kriebels... het soort kriebels waar de dokter geen zalfjes en geen euhm, die eigenlijk wel weer poedertjes voor kan voorschrijven.
Neen, dit soort kriebels zijn maar op 1 manier te weg te krabben ... vlinders in de maag die het eten moeilijk maken ... gelukkig geen oliebollen hier op tafel, maar over 15min een lekkere grote emmer KFCdie er 100% met alle gemak in gaat!
Over drie uurtjes trekken we deur achter ons dicht en gaan op weg naar het stamp-paleis genaamd Heineken, yes please Music Hal. Om daar het afgelopen jaar op een ultieme manier af te sluiten.
Omringd door vreemden, maten, FOK!kers en mijn geliefde, luidt deze jongen '09 in op de manier waar hij het meest van houdt .....
HARDSTYLE
![]()
Iedereen die ik vanavond niet spreek wens ik via deze manier een uitermate heerlijk uiteinde en niets anders dan geluk, liefde, happiness en pure bliss voor 2009
Gegroet![]()
D_R
quote:
Ach, wees blij dat je niet de enige bent die het moet ontgelden.quote:Op woensdag 31 december 2008 19:59 schreef MrDice het volgende:
Wat ben je toch ook een simpele ziel Mstx![]()
Gelukkig Nieuwjaar alvast mensen, en heel veel plezier op QD.
ben die nu aan het luisteren maar wat een dikke shit zeg!quote:Op donderdag 1 januari 2009 08:39 schreef Tha_Bartman het volgende:
A2 records = natte broekHoly motherfuck wat een helden set, zo hard Patrick alles trilde!!!
helden van de avond A2 records met kop en schoudersinnerchild
night after night
![]()
Kan nou niet bepaald zeggen dat ik vond dat Dutch Master bijna niet achter de tafels stond.. had zelf eerder het idee dat Luna er minder achter stond.quote:Op donderdag 1 januari 2009 10:12 schreef ElDani het volgende:
Luna (& Dutch Master, stond amper achter de tafels).. Stom om die achter Alpha Twins Pres te zetten, want die komen daar niet tot hun recht. Kon wel van hun set genieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |