abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 december 2008 @ 17:46:05 #176
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_64539734
Jullie ook een gezegend nieuwjaar.
of zoals ze hier in Limburg zeggen: Inne goeje roetsj!
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  woensdag 31 december 2008 @ 18:03:51 #177
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_64540284
quote:
Op woensdag 31 december 2008 17:30 schreef Da_Ripper het volgende:
Mensen, ik heb de kriebels ... het soort kriebels waar de dokter geen zalfjes en geen euhm, die eigenlijk wel weer poedertjes voor kan voorschrijven.
Neen, dit soort kriebels zijn maar op 1 manier te weg te krabben ... vlinders in de maag die het eten moeilijk maken ... gelukkig geen oliebollen hier op tafel, maar over 15min een lekkere grote emmer KFC die er 100% met alle gemak in gaat!

Over drie uurtjes trekken we deur achter ons dicht en gaan op weg naar het stamp-paleis genaamd Heineken , yes please Music Hal. Om daar het afgelopen jaar op een ultieme manier af te sluiten.
Omringd door vreemden, maten, FOK!kers en mijn geliefde , luidt deze jongen '09 in op de manier waar hij het meest van houdt ..... HARDSTYLE

Iedereen die ik vanavond niet spreek wens ik via deze manier een uitermate heerlijk uiteinde en niets anders dan geluk, liefde, happiness en pure bliss voor 2009

Gegroet
D_R
Mooie worden rippert!

Mensen doe geen dingen die ik ook niet zou doen! en alvast het allerbeste voor 2009 toegewenst!

Wellicht dat ik dan eindelijk eens wat fokkers tref.... Met InQontrol, Defqon, en Q-base als zekerheidjes gaat dat vast wel lukken!
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
pi_64541199
quote:
Op woensdag 31 december 2008 17:30 schreef Da_Ripper het volgende:
Mensen, ik heb de kriebels ... het soort kriebels waar de dokter geen zalfjes en geen euhm, die eigenlijk wel weer poedertjes voor kan voorschrijven.
Neen, dit soort kriebels zijn maar op 1 manier te weg te krabben ... vlinders in de maag die het eten moeilijk maken ... gelukkig geen oliebollen hier op tafel, maar over 15min een lekkere grote emmer KFC die er 100% met alle gemak in gaat!

Over drie uurtjes trekken we deur achter ons dicht en gaan op weg naar het stamp-paleis genaamd Heineken , yes please Music Hal. Om daar het afgelopen jaar op een ultieme manier af te sluiten.
Omringd door vreemden, maten, FOK!kers en mijn geliefde , luidt deze jongen '09 in op de manier waar hij het meest van houdt ..... HARDSTYLE

Iedereen die ik vanavond niet spreek wens ik via deze manier een uitermate heerlijk uiteinde en niets anders dan geluk, liefde, happiness en pure bliss voor 2009

Gegroet
D_R
ik zou bijna denken dat je een poeet bent
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_64541688
Aan allen menschen hier.
Voor diegene die naar QD gaan; VEEEL PLEZIER.
en die niet gaan. zuipze. wat ik nu ook weer (verder) ga doen.

Afsluiter;

Dikkkkee bleek
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  woensdag 31 december 2008 @ 19:25:34 #180
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_64542355
Na een korte afwezigheid wil ik vanuit het zuiden des lands alle hardstyle-fokkers het allerbeste wensen voor 2009!

Voor de mensen die naar QountDown gaan; heel veel stampplezier, voor alle mensen die niet naar QD gaan; ook heel veel plezier!
Tics van je petten.
  woensdag 31 december 2008 @ 19:27:17 #181
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_64542398
quote:
Op woensdag 31 december 2008 18:58 schreef Silaz het volgende:
Afsluiter;

Dikkkkee bleek

Showtek-style vocals.

Tevens zin in Qountdown.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  woensdag 31 december 2008 @ 19:59:13 #182
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_64543080
Wat ben je toch ook een simpele ziel Mstx

Gelukkig Nieuwjaar alvast mensen , en heel veel plezier op QD.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  woensdag 31 december 2008 @ 20:07:14 #183
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_64543243
quote:
Op woensdag 31 december 2008 19:59 schreef MrDice het volgende:
Wat ben je toch ook een simpele ziel Mstx

Gelukkig Nieuwjaar alvast mensen , en heel veel plezier op QD.
Ach, wees blij dat je niet de enige bent die het moet ontgelden. Ik heb vernomen dat AVIO hier "helden" zijn bij een aantal FOK!kers.

Maar jij en de rest van de FOK!kers ook alvast een gelukkig nieuwjaar. Mijn "taxi" naar Qountdown komt er zo aan.
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  donderdag 1 januari 2009 @ 04:20:50 #184
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_64549727
dit maakt mij de eerste fokker die post in het hardstyle topic in 2009
aanbid mij

Het allerbeste gewenst voor iedereen hier en dat onze gezamelijk liefde maar weer een hoop moois mag brengen dit jaar
The only limit is your own imagination
pi_64550142
Ha fokkers allemaal gelukkig nieuwjaar en laten we een mooi hardstyle jaar tegemoet gaan
Ik heb heb het genoegen om de 2e te zijn die hier post in het Nieuwjaar

Heb zin om de verhalen van QD aan te horen en vooral wat de Noisecontrollers voor special act hadden

Na 19 uur lang bier drinken en genoeg andere troep in het lichaam ga ik maar eens slapen omdat ik niet meer normaal kan functioneren.
  donderdag 1 januari 2009 @ 06:31:54 #186
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_64550224
tripo
👾
  donderdag 1 januari 2009 @ 08:39:23 #187
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_64550633
Noisecontrollers = nauwelijks gezien -> maar draaiden wel followers
Haze = afwisselende set
Deepack = Feest
Headhunterz = eentonig en haalde het tempo er uit en dan speakerfreak voor de climax afkappen
TBY = Held double dutch darkeys
Prophet & frontliner = deed me niets.. paar leuke plaatjes, maar 1,2 stampuh draaien kan gewoon niet meer
A2 records = natte broek Holy motherfuck wat een helden set, zo hard Patrick alles trilde!!!
Luna & Dutch master = te weinig van gezien om te oordelen.

Fokkerts het was weer gezellig ik heb geloof ik iedereen wel gezien

helden van de avond A2 records met kop en schouders innerchild night after night

verder vind ik de line up van XQ TBY niet heel bijzonder... hij valt eerlijk gezegd zelfs een beetje tegen met 2x stephy...

[ Bericht 89% gewijzigd door Tha_Bartman op 01-01-2009 09:06:43 ]
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  donderdag 1 januari 2009 @ 09:12:13 #188
80382 manny
30 is best veel
pi_64550722
Deepack blijft toch wel standaard feest. ik moet weer eens gaan !
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  donderdag 1 januari 2009 @ 09:43:36 #189
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_64550841
kan lang verhaal schrijven over qountdown ma met angel 2009 in vat een heerlijke avond wel goed samen
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_64550952
Qountdown was leuk, maar 1 zinnetje overheerst: Het had beter gekund..

Was al om kwart over 8 binnen, dus heb Gizmo zien draaien, god genade wat een BAGGER was dat zeg! Volume hard en zacht, break komt, bijna climax, scratcht die lul hem terug naar begin vd break!

Fausto was een lekkere opener, prima vermaakt daar..
Noisecontrollers was niet: "bijzonder, vernieuwend etc etc." Wel met kop en schouders de beste set van de avond.
Haze was wel lekker, People Won't Like This, Voice Of Conscience en Final Destination!!!
Knallen met Angel het nieuwjaar in! Erg leuk!
Deepack was echt bijzonder nice, wil ik nog een x zien
Headhunterz vond ik, in tegenstelling tot Bartman, wel erg fijn draaien, behalve Just Say My Name..
TBY Was echt heldig bezig! Beginnen met Double Dutch Darkies!
Prophet & Frontliner was aardig, maar niet bijzonder
Alpha Twins Pres... Was echt R_U_K!!!!! Leuk voor 3 kwartier, maar 1.5 uur lomp doen is niet leuk!
Luna (& Dutch Master, stond amper achter de tafels).. Stom om die achter Alpha Twins Pres te zetten, want die komen daar niet tot hun recht. Kon wel van hun set genieten.

Persoonljike Top 3:
De Heldenset van Noisecontrollers!
Met Angel het nieuwe jaar ingaan!
Alle fokkers meeten (en zij natuurlijk de bijna legendarische Khadber)

Flop 3:
Zatox die ziek was
Alpha Twins, Ran-D en B-Front die echt (voor mij) een kutset was..
Bijna een lekker wijf geregeld, helaas bijna..
Mixes onder de naam Khadber
  donderdag 1 januari 2009 @ 11:29:22 #191
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_64551466
Mooie verhalen people, dat er een hoop mooie feestjes mogen komen aankomend jaar
pi_64551521
Happy new year all !

Na een korte tijd van afwezigheid toch weer terug

De line-up van TBY is idd beetje tegenvallend zeg!. Maar goed, ik zal me wel prima vermaken.
Goed om te lezen dat Qountdown een geslaagd feestje was, had er best bij willen zijn, maar ik heb me vannacht ook primaaaaaa vermaakt !

Dat we in 2009 maar weer vaak samen mogen stampen !!
Partyagenda;
Outdated....
pi_64553088
Gelukkig nieuwjaar allen
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
  donderdag 1 januari 2009 @ 13:43:15 #194
60704 LeonH
pi_64553196
Gelukkig nieuwjaar!

trouwens er staan al QD-sets op lsdb. of het goede kwaliteit is weet ik niet
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  donderdag 1 januari 2009 @ 14:16:01 #195
60704 LeonH
pi_64553901
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 08:39 schreef Tha_Bartman het volgende:

A2 records = natte broek Holy motherfuck wat een helden set, zo hard Patrick alles trilde!!!

helden van de avond A2 records met kop en schouders innerchild night after night
ben die nu aan het luisteren maar wat een dikke shit zeg!
m'n broekspijpen trillen aan alle kanten dat is nog eens lekker het nieuwe jaar in gaan.

precies mijn stijl, heerlijk!
pi_64553950
lekker setje inderdaad!

trailer van IQ:
http://events.q-dance.nl/2009-04_25-april_inqontrol/
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_64554098
Ziet er nice uit die trailer.
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_64556100
Woei, ben ik weer. Wat een nacht.
Twas echt super om zo het nieuwe jaar te beginnen... al ben ik nu wel echt kapot!
Eerste feestje ('s nachts) waarbij ik het echt hele tijd heb volgehouden! ben ik toch best trots op... en dat met mijn water
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 10:12 schreef ElDani het volgende:

Luna (& Dutch Master, stond amper achter de tafels).. Stom om die achter Alpha Twins Pres te zetten, want die komen daar niet tot hun recht. Kon wel van hun set genieten.
Kan nou niet bepaald zeggen dat ik vond dat Dutch Master bijna niet achter de tafels stond.. had zelf eerder het idee dat Luna er minder achter stond. Mja, komt mss doordat we Dutch Master ''goed'' kennen en we meer op hem hebben gelet?
  donderdag 1 januari 2009 @ 16:23:37 #199
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_64556670
Gelukkig nieuwjaar allemaal mense!
Zo te horen was het gister mooi feestje @ hmh, volgend jaar toch ook uit heen
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  donderdag 1 januari 2009 @ 16:27:26 #200
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_64556748
Woaaaah leuk feestje als ik zo de eerste reacties hoor...Ook niet echt wat anders verwacht natuurlijk....Zelf ook tot half 8 in de kroeg gezeten, wist niet dat dat ook zo lang vol te houden was!! Wel jaloers op wat vrienden die wel gingen en de hele tijd zaten te sms'n!
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')