ik dacht precies hetzelfdequote:Op maandag 22 augustus 2011 23:05 schreef sjampoeh het volgende:
Ik kom ook even hier loeren. Een echo van 5 weken ? Dat is niet eens te zien nog meestal
die dokter had het over die 5 weken zwanger, is volgens mij niet een hersenspinsel van janet hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:18 schreef sjampoeh het volgende:
Die dokter kennen we ook niet, zal ze hem niet omgekocht hebben o.i.d om jack erin te luizen ? ja daar kan alles toch ?
Er wordt weinig tot geen aandacht aan besteed.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:30 schreef sherezade het volgende:
ben in ieder geval wel benieuwd wat voor een draai ze straks aan deze vergissing gaan geven als het blijkt dat het kind van dusty is..
Zeker een foutje van de arts die dan weer zogenaamd in opleiding was en een grove fout heeft gemaakt
Ben er ook wel benieuwd naar eigelijk ..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:30 schreef sherezade het volgende:
ben in ieder geval wel benieuwd wat voor een draai ze straks aan deze vergissing gaan geven als het blijkt dat het kind van dusty is..
Zeker een foutje van de arts die dan weer zogenaamd in opleiding was en een grove fout heeft gemaakt
Is alleen geconstateerd door Johnny-boy door ondezoekje dat het kind van Dusty is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:48 schreef Miam het volgende:
[..]
Ben er ook wel benieuwd naar eigelijk ..
straks blijkt ze 5 MAANDEN zwanger te zijn ofzo.
ah.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Is alleen geconstateerd door Johnny-boy door ondezoekje dat het kind van Dusty is.
Nee Liberty geneest door de behandeling in Minneapolis..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:55 schreef Miam het volgende:
[..]
ah.
en hoe is dat eigelijk, gaat Liberty dood? iemand die dat weet?
Oh oke. eind goed al goed dus. wat ergens wel weer jammer is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:56 schreef alors het volgende:
[..]
Nee Liberty geneest door de behandeling in Minneapolis..
praat me ff bij, Gabriel?quote:
De zoon van Craig (maar dat weet Craig dan zelf nog niet) geboren uit een slippertje met de werkster. Zo'n mooie jongen vind ik hetquote:
Ongeveer 10 dagen volgens mij.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:34 schreef Miam het volgende:
Okeeee! Ben benieuwd! Hoelang duurt dat nog dan?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:41 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ongeveer 10 dagen volgens mij.
quote:
me 2. En ik hoop op een reunie in nl :pquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:26 schreef sherezade het volgende:
hoe bagger het ook is nu momenteel ik heb toch stiekem de hoop dat het ooit weer terug komt op tv![]()
![]()
![]()
Het wordt een open einde. Hij was nog niet vertrokken en toen het niet goed ging met Luke, hebben ze (weet niet meer welke vrienden Maddy/Casey(?) om er voor Luke te zijn. Hij is uiteindelijk gebleven. Op een moment hebben ze gepraat en het einde is niet duidelijk hoe en wat, wel lijkt het dat ze weer een kans samen hebben.quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:58 schreef Miam het volgende:
Okeeeeee, ik stuitte gisteravond op een filmpje waarin te zien was dat Luke de as van
Reid ging uitstrooien, dit in aanwezigheid van Lily, Holden en NOAH?!
why the heck was Noah daarbij aanwezig?
Was al teleurgesteld dat het zo moest eindigen met Reid en dan krijg je dat ook nog eens?
Verpest het behoorlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |