Cornbread doet meestal ook mee en Mik-infra natuurlijk.quote:Op woensdag 31 december 2008 12:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dus fok is goed vertegenwoordigd...
het is op zich nu best te doen, ben deze week al twee keer eerder op de skates weggeweest.. Je blijft wel warm door de beweging..quote:Op woensdag 31 december 2008 12:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik ken ook wel mensen die soms meerijden.![]()
Ik vind het met dit weer wel netjes trouwens. Ik ben zelf meer een fietser maar niet als het koud is.
met zijn tweeën, en vooral buiten de stad was de wind nog snijdend, dus dat was dan wel even afzien, in de stad viel het wel mee..quote:Op woensdag 31 december 2008 12:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ook alleen, of steeds met de groep? Niet in de wind zitten scheelt denk ik een hoop.
TARA belde net van zijn werk dat er druk geschaatst wordt in het Noorderplantsoenquote:Op woensdag 31 december 2008 12:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Hier lopen er mensen op de vijver.
Aww,quote:Op woensdag 31 december 2008 13:20 schreef freecell het volgende:
[..]
TARA belde net van zijn werk dat er druk geschaatst wordt in het Noorderplantsoen
En u wil ik ook!
Maar ik kan niet, want TARA is dus aan het werk en Leander bestaat en over een minuut of 10 komen de eerste mensen hier binnen
Jeps!quote:
Mja, jullie hebben er ook redelijk de sokken in zittenquote:Op woensdag 31 december 2008 12:11 schreef teigan het volgende:
ah, hebben we dus ook dit jaar nog een fietser erbij..
Degene die vorig jaar op de fiets meeging gaat dit jaar niet mee. Houd ze niet vol...
Nog niet, andere dingen hebben een hogere prio op het moment. Ben niet voor niets van kleur veranderd.quote:Op woensdag 31 december 2008 14:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Heb je de OP al ge-update?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |