Die staan in het voorprogramma van de Circus tour.quote:
quote:Op maandag 29 december 2008 22:48 schreef mike_hunt het volgende:
Buffy IK MIS BUFFY..... heb de box en kijk nog regelmatig.. O god, i miss cordellia, buffy, harmony
Dat wisten we al in seizoen 1quote:Op maandag 29 december 2008 22:48 schreef Cairon het volgende:
Twin Peaks was ook niet grappig meer nadat we wisten wie het gedaan had...
Lost Highway wel dan?quote:Op maandag 29 december 2008 22:48 schreef Cairon het volgende:
David Lynch fans... Inland Empire is NIET te volgen.
Aflevering 3 of zo dus alquote:Op maandag 29 december 2008 22:48 schreef mike_hunt het volgende:
ZO, ben bij met lezen.
Xag V voorbij komen. Heb de box. De serie is geweldig! Twin Peaks ben ik afgehaakt toen die kleine kutwerg in de serie kwam en alles achterstevoren ging zeggen.
Da's voor mij ook wel dè STquote:Op maandag 29 december 2008 22:51 schreef wonderer het volgende:
Ik keek eigenlijk helemaal geen Sf/fantasy series... Alleen ST:TNG.
hahaha je weet niet eens wie ik ben. hahahquote:
Ik weet genoeg.quote:Op maandag 29 december 2008 22:53 schreef mike_hunt het volgende:
hahaha je weet niet eens wie ik ben. hahah
Ik zie een vraagteken.quote:Op maandag 29 december 2008 22:54 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Da's wel ongeveer mijn nieuwe bril volgens mij
Lost Highway gaat nog ergens over. Inland Empire... ik zat in de bioscoop, kwam eruit en wist dat ik gewoon niks had gezien.quote:
quote:
he jongenquote:
heb je me gevonden op het internet? dat vind dan wel heeeeeel knapquote:
Sheryll Fenn...quote:Op maandag 29 december 2008 22:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
he jongen![]()
je bedoelt met die kutdwerg? nee was al op het eind geloof ik. Het was ik een kamer met zwartwit geblokte vloer dacht ik. en die kutdwerg ging achteruitlopen etc... en toen dacht ik: ben er klaar mee
Wat wel raar is, is dat die film een paar jaar later o.i.d. uitkwam m.b.t. die moord. Hadden ze beter ervoor kunnen doen. maar er zit wel een geil wijf in. Sherilyn o.i.d.
quote:Op maandag 29 december 2008 22:54 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Da's wel ongeveer mijn nieuwe bril volgens mij
Laura zag er ook goed uitquote:Op maandag 29 december 2008 22:57 schreef Cairon het volgende:
[..]
Sheryll Fenn...
ik was vroeger een beetje verliefd op Laura Palmer... en dat is de reden waarom ik Ali Larter (Nikki uit Heroes) nog steeds een geil wijf vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |