Lang leve de Valium!quote:
Wat voor de een niet werkt doet wonderen voor de ander. Net als met van de hik af proberen te komen.quote:Op maandag 29 december 2008 23:48 schreef mike_hunt het volgende:
werkt dat echt? Ik dacht dat dat een urban legend was.
dan blijft dat huis ook zo leegquote:Op maandag 29 december 2008 23:47 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
GHB? Niet teveel nemen, want dan wordt je nooit meer wakker.
Omdat ik dan naar de dokter moet, ik moet ook nog steeds naar de psych, heb nu onderhand al een half jaar die verwijsbroef liggen. Maar ik heb er niet zo zin in, vind het zonde van mijn tijd alles te moeten uitleggenquote:Op maandag 29 december 2008 23:48 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Waarom benader je de dokter niet gewoon voor een slaapmiddel?
Nee, bitch Niet Whitney. Haar NY dealer. David kwam met hem aan. en toen halverwege de avond duidelijk werd dat ie ook Whitney als klant had. Begon ik hem de kleren van zijn lijf te vragen. hoezo star struck hahahquote:Op maandag 29 december 2008 23:46 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nee, heb ik gelezen. Ik verdiep me altijd zeer in info over wat ik zoal gebruik.
[..]
Whitney is je dealer?
volgens mij moet jij gewoon terug naar grootmoeders recept van Berendien uut Wisp, en dat is s avonds voor het slapen gaan eerst goed van bil gaanquote:
Ja kom kom, je krijgt niet alles op een presenteerblaadje. Wil je een slaapmiddel, dan moet je daar eerst iets voor doen.quote:Op maandag 29 december 2008 23:50 schreef hierissieweer het volgende:
vind het zonde van mijn tijd alles te moeten uitleggen
placebo effect?quote:Op maandag 29 december 2008 23:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
werkt dat echt? Ik dacht dat dat een urban legend was.
pffft, weet je hoeveel moeite het kost?quote:
Weet je zeker dat het geen lulverhaal was? Iedereen kan dat natuurlijk verzinnen.quote:Op maandag 29 december 2008 23:50 schreef mike_hunt het volgende:
halverwege de avond duidelijk werd dat ie ook Whitney als klant had.
Ok, ik zit al op mijn knieen.quote:Op maandag 29 december 2008 23:51 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja kom kom, je krijgt niet alles op een presenteerblaadje. Wil je een slaapmiddel, dan moet je daar eerst iets voor doen.
Dat sprak klazien uit zalk dan weer tegenquote:Op maandag 29 december 2008 23:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij moet jij gewoon terug naar grootmoeders recept van Berendien uut Wisp, en dat is s avonds voor het slapen gaan eerst goed van bil gaan
Ik kan je alleen maar aan de GHB helpen. Voor echte slaapmiddelen moet je naar dr. Rossi.quote:
wat houdt dat in? Murder Mystery avondje? Heb vroeger ooit zo'n feestje gehad. Soort Clue avondje. Heet in Nederland toch Cluedo o.i.d.?quote:
Bedoel je niet How To Host A Mystery?quote:Op maandag 29 december 2008 23:54 schreef mike_hunt het volgende:
wat houdt dat in? Murder Mystery avondje? Heb vroeger ooit zo'n feestje gehad. Soort Clue avondje. Heet in Nederland toch Cluedo o.i.d.?
Nee, hij heeft meerdere stars als klanten. We waren toen ik een club dat filled was met stars en hij liep daar ook rond. Ik heb nog gesproken met Brody Jenner ik werd helemaal nat van hem....quote:Op maandag 29 december 2008 23:52 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen lulverhaal was? Iedereen kan dat natuurlijk verzinnen.
Nop, vriendinnetje heeft een diazepammetje voor mequote:Op maandag 29 december 2008 23:54 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik kan je alleen maar aan de GHB helpen. Voor echte slaapmiddelen moet je naar dr. Rossi.
Ja zoiets lijkt me echt super leukquote:Op maandag 29 december 2008 23:55 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Bedoel je niet How To Host A Mystery?
Superleuk lijkt me dat. Kun je bij de American Bookcentre kopen.
heb je geen eelt op je knieeen van al dat gekluif?quote:Op maandag 29 december 2008 23:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ok, ik zit al op mijn knieen.
Goed, dat wordt dus de sleaze/meet-n-mystery.quote:
Trusten bitchquote:Op maandag 29 december 2008 23:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zoiets lijkt me echt super leuk
Maar nu, nu ga ik slapen
ahahah sleaze and meet...quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:01 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Goed, dat wordt dus de sleaze/meet-n-mystery..
Sleep tight..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |