Het volgende uur is ook niet verkeerd, hoor!quote:Op maandag 29 december 2008 21:48 schreef -Hans- het volgende:
Nog maar 3 te gaan..
[..]
3 juweeltjes.
Heb de lijst nog niet gezien maar ik ben straks benieuwd naar de lijstquote:Op maandag 29 december 2008 21:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het volgende uur is ook niet verkeerd, hoor!
Black Hole Sun
Anders ik welquote:Op maandag 29 december 2008 21:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb de lijst nog niet gezien maar ik ben straks benieuwd naar de lijst.
quote:Op maandag 29 december 2008 21:49 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Als Litton nu moet blazen, nog steeds ruim boven toegestane hoeveelheid : Na de alcohol versnapering van gister avond.
Ik zit al 'n poosje te wachten op SCHREI!!quote:Op maandag 29 december 2008 21:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het volgende uur is ook niet verkeerd, hoor!
Pfff was dat maar waar.. Temperatuur is bijna -5, brrrrquote:Op maandag 29 december 2008 21:50 schreef Seam het volgende:
Here comes the sun!
Als het nu nog eens sneeuwde danquote:Op maandag 29 december 2008 21:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pfff was dat maar waar.. Temperatuur is bijna -5, brrrr
Speel je Fallout 3 wel eens? schijnt wel een vet spel te zijnquote:Op maandag 29 december 2008 21:51 schreef Steephsel het volgende:
Nou wel klaar met gamen hoorEffe muziek luisteren nog
Is het ookquote:Op maandag 29 december 2008 21:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Speel je Fallout 3 wel eens? schijnt wel een vet spel te zijn.
Heb 'm al X keer uitgespeeld, is inderdaad heel mooi maar wat mij betreft te weinig te doen.quote:Op maandag 29 december 2008 21:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Speel je Fallout 3 wel eens? schijnt wel een vet spel te zijn.
En daar heb je meteen de enige rotte appel van het volgende uur te pakken!quote:Op maandag 29 december 2008 21:51 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik zit al 'n poosje te wachten op SCHREI!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |