Oh my godquote:
Ik wil sparen.quote:Op maandag 29 december 2008 21:10 schreef Seam het volgende:
[..]
Daar had ik ook al moeite mee
Gelukkig krijg ik over 2 weken mijn geld van werk weer binnen
quote:Op maandag 29 december 2008 21:25 schreef -Hans- het volgende:
De plaat kwam uit en sloeg hier in als een bom. Vervolgens maakt die Calvin Harris een super vette plaat met Kylie en daarna kwam de re-release van Acceptable in the 80's. Toen werd 'ie eindelijk acceptable in 2008.
Wat 'n track !!!
Schande dat die plaat er ook niet in staatquote:Op maandag 29 december 2008 21:26 schreef Starlings het volgende:
Ik had met de actie 'Let's stay together' van Al Green aangevraagd. Maar hij staat niet in de lijst.
Mailde om te vragen hoe dat zat, kreeg deze mail terug van 3fm:
Bedankt voor je mail en je request.
Vanwege de grote hoeveelheid aanvragen is het niet mogelijk om alle aangevraagde platen te draaien. Wij moeten hierdoor een aantal mensen teleurstellen en dat vinden wij ook erg jammer.
Het kan dus zo zijn dat je plaat niet gedraaid wordt.
Met vriendelijke groet,
Het 3FM Serious Request-team
Toch wel een beetje jammer
inderdaad jaquote:Op maandag 29 december 2008 21:26 schreef Starlings het volgende:
Ik had met de actie 'Let's stay together' van Al Green aangevraagd. Maar hij staat niet in de lijst.
Vanwege de grote hoeveelheid aanvragen is het niet mogelijk om alle aangevraagde platen te draaien. Wij moeten hierdoor een aantal mensen teleurstellen en dat vinden wij ook erg jammer.
Met vriendelijke groet,
ben ook al dagen aan het tandeknarsen waarom mijn plaat niet gedraaid word, maar wel frans bauwer, Akon en andere sjitquote:Op maandag 29 december 2008 21:26 schreef Starlings het volgende:
Met vriendelijke groet,
Bijzonder jammer, maar zo is het waarschijnlijk ook gegaan met de aanvraag voor Hit Me TV door TheVulture.quote:Op maandag 29 december 2008 21:26 schreef Starlings het volgende:
Met vriendelijke groet,
Het 3FM Serious Request-team[/i]
Zo, gooi er maar even een klassieker tegenaanquote:Op maandag 29 december 2008 21:26 schreef Starlings het volgende:
Ik had met de actie 'Let's stay together' van Al Green aangevraagd.
...
Jammer, jammer, jammer.quote:Op maandag 29 december 2008 21:26 schreef Starlings het volgende:
[..]
En de vele mars aanvragen die niet gehonoreerd zijn ivm kut jordyquote:Op maandag 29 december 2008 21:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bijzonder jammer, maar zo is het waarschijnlijk ook gegaan met de aanvraag voor Hit Me TV door TheVulture.
quote:Op maandag 29 december 2008 21:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
En de vele mars aanvragen die niet gehonoreerd zijn ivm kut jordyGiel
Pfff kan nog steeds "boos" worden over het feit dat die Jordy het thema van SR08 is geworden. Dan nog lieverquote:Op maandag 29 december 2008 21:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
En de vele mars aanvragen die niet gehonoreerd zijn ivm kut jordy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |