Je hebt heel mooi vuurwerk, jaquote:Op maandag 29 december 2008 22:12 schreef Seam het volgende:
[..]
Ach ik ben er wel voorzichtig mee hoor![]()
Ik vind vuurwerk gewoon heel mooi
Oh okeequote:Op maandag 29 december 2008 22:14 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Je hebt heel mooi vuurwerk, ja
Maar i was talkin about the knalls
Ja zekerquote:Op maandag 29 december 2008 22:16 schreef Sanneke3FM het volgende:
Hehe eindelijk een onwijs lekker nummertje
I've got no one to call in the middle of night anymorequote:
Strak planquote:Op maandag 29 december 2008 22:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
die kan er wel tussen uit, dan kan ie langer doorkleppe
Vreselijke vette singlequote:Op maandag 29 december 2008 22:18 schreef Seam het volgende:
[..]
I've got no one to call in the middle of night anymore
Nee, dat is een top opmerking met betrekking tot het technisch kunnen van de vrouw.quote:Op maandag 29 december 2008 22:18 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza snapt geen reet van dat opneem programma
is er ook een opneem programma voor meisjes? met gewoon knoppen ergens waar heel groot *record* *play* *pauze* *stop* *overzetten* op staan
Vooral blijven luisteren en de titels onthouden, dan word je de volgende keer erg vrolijk van dit lijstje (ondanks TH, maar dan gewoon ff de radio op mute).quote:Op maandag 29 december 2008 22:18 schreef DaMook het volgende:
Mwah niet echt lekker uurtje als ik die lijst zo kijk, maar kan zijn dat sommige titels me zo niets zeggen. Zoals van deze, maximo park
, wel lekker nummer opzich.
dank uquote:Op maandag 29 december 2008 22:20 schreef on_air het volgende:
[..]
Nee, dat is een top opmerking met betrekking tot het technisch kunnen van de vrouw.
Creatief denken, oplossingsgericht, pro actief.
quote:Op maandag 29 december 2008 22:18 schreef Seam het volgende:
[..]
I've got no one to call in the middle of night anymore
quote:I buy books, I never read
And then (I’ll) tell you some more about me
Dat zovaak gehoordquote:
quote:
Oohh okayquote:Op maandag 29 december 2008 22:22 schreef Seam het volgende:
Dat zovaak gehoord
Ken die text makkelijk uit mijn hoofd![]()
Daar heb ik al heel de week last vanquote:Op maandag 29 december 2008 22:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vooral blijven luisteren en de titels onthouden, dan word je de volgende keer erg vrolijk van dit lijstje (ondanks TH, maar dan gewoon ff de radio op mute).
quote:
Coolquote:Op maandag 29 december 2008 22:22 schreef Sersjee het volgende:
Zo, even kaarten besteld voor Johan in de Kleine Komedie
Vla met slagroomquote:
quote:Op maandag 29 december 2008 22:26 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Zeg ben jij van de mannenliefde?Je zat me vorige keer ook al
Vette plaat inderdaad en tenminste niet kapot gedraaidquote:Op maandag 29 december 2008 22:25 schreef Sirolf het volgende:
En toch moet ik zeggen dat dit nummer van Amy Wijnkelder wel leuk is.
Dat hele album (Frank) is tofquote:Op maandag 29 december 2008 22:25 schreef Sirolf het volgende:
Ze heeft heel veel leuke nummers hoorquote:Op maandag 29 december 2008 22:25 schreef Sirolf het volgende:
ik ben wel eens bij mensen gewest die zo ee kelder hadden maar dan drie keer zo groot... de eigenaar van Meeuws makelaars (nog voor ze landelijk gingen)quote:
Dat probleem heb ik ookquote:Op maandag 29 december 2008 22:26 schreef Krambo het volgende:
[..]
Nou eentje dan, ik moet morgen werken
euhmm...misschien Timur?quote:Op maandag 29 december 2008 22:30 schreef Krambo het volgende:
Oh ja, weet iemand van jullie wie er vannacht tussen 4-6 op 3fm draaide, ik kon niet slapen dus ik zette de radio aan, die DJ
Robbert-Janquote:Op maandag 29 december 2008 22:30 schreef Krambo het volgende:
Oh ja, weet iemand van jullie wie er vannacht tussen 4-6 op 3fm draaide, ik kon niet slapen dus ik zette de radio aan, die DJ
6 uur hier ookquote:Op maandag 29 december 2008 22:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook, om 05:30 gaat de wekker.
Robbert-Jan.quote:Op maandag 29 december 2008 22:30 schreef Krambo het volgende:
Ik kan tot 7.30 uitslapenquote:Op maandag 29 december 2008 22:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook, om 05:30 gaat de wekker.
Neeuh, dan waren alle flessen leeg geweestquote:
quote:Op maandag 29 december 2008 22:33 schreef Sersjee het volgende:I bet you look good on the dancefloor
![]()
Een plaat waarvan ik zeker weet dat ie niet over mij gaat
Hij gaat ook over mijquote:Op maandag 29 december 2008 22:33 schreef Sersjee het volgende:I bet you look good on the dancefloor
![]()
Een plaat waarvan ik zeker weet dat ie niet over mij gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |