Ik heb mijn naam in de wiki van de OP al gewijzigdquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:31 schreef Geqxon het volgende:
Zullen we Mero uit de startpost trappen?
Hé hallo! Welkom op FOK!quote:
Dat gevoel had ik ook zo'n vijf jaar geledenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:37 schreef Vifwo het volgende:
Héé! Dank! Ik zat al een tijdje mee te genieten van het Fok!Forum en kon de verleuding niet weerstaan mijzelf te registeren!
Ik zeven.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik ook zo'n vijf jaar geleden
Nee, toen zat ik al wel op fok, maar had nog niet de neiging om me te registrerenquote:
Heb me dacht ik pas geregged toen dat 50cent gemekker met -Angel- begonquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, toen zat ik al wel op fok, maar had nog niet de neiging om me te registreren
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:52 schreef Vifwo het volgende:
En opeens is de drang niet meer te houden en moet je gewoon registeren!
Ik zes jaar, 11 maanden en 29 dagen.quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:53 schreef Cothen het volgende:
[..]
Ik zes jaar, 11 maanden en 29 dagen.
En zelfs toen ik het 11 maanden en 24 dagen geleden zat was heb ik dat maar 16 dagen volgehouden.
Hmm, ik zit alleen op FOK!, GoT en tt-forums.net.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:56 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb mij zojuist pas op GeenStijl geregistreerd.
Omdat mijn oude in de shredder ligt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:55 schreef Bart het volgende:
Maar waarom heb je destijds nou eigenlijk een nieuw account aangemaakt Fred?
Account vernietigd? Hoe kun je nou een account vernietigen??? Die blijf toch gewoon bestaan...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:00 schreef Cothen het volgende:
[..]
Omdat mijn oude in de shredder ligt.![]()
Die is daar terecht gekomen door frustaties die onstonden in de privé-sfeer (moest mijn huis uit, kon niks nieuws vinden en mijn afstudeerstage was totaal mislukt) en de traagheid van de servers deden een emmertje overlopen.
En in al mijn frustraties heb ik dus mijn account vernietigd.
Ah zoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:09 schreef Cothen het volgende:
Vernietigd is het inderdaad niet, maar wel voorzien van een wachtwoord dat gestuurd is naar een onbekend e-mailadres.
Huis: ik sta op het punt om er eentje te kopen. (na een jaar bij mijn ouders gewoond te hebben (en daar wordt je niet eens rijk van, tenminste, ik niet))quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:20 schreef Bart het volgende:
Maar die privé-problemen zijn inmiddels toch wel weer opgelost, in tegenstelling tot de traagheid op de servers hier
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:25 schreef Cothen het volgende:
[..]
Huis: ik sta op het punt om er eentje te kopen. (na een jaar bij mijn ouders gewoond te hebben (en daar wordt je niet eens rijk van, tenminste, ik niet))
Studie: klaar en een leuke baan
Servers: nog altijd beter dan vorig jaar
Slarioux kan ook wel uit de OP, die heet tegenwoordig Sander. Daarbij heb ik hem ook al een paar topics niet meer gezien in de SC dacht ik...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:31 schreef Geqxon het volgende:
Zullen we Mero uit de startpost trappen?
Noem mij maar Fredquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:33 schreef Geqxon het volgende:
Het gaat nog een hele hype worden, je nick changen naar je echte naam.
Noem mij maar Henk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |