Dan zal de NS naar de Tweede Kamer moeten gaan om een nieuwe beheerder aan te stellen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Oja, er liggen ook echt overal vier verschillende sporen naast elkaar van verschillende beheerders waar de NS dan uit kan kiezen
Helaas, de NS kan kiezen uit ProRail, ProRail en ProRail. Net als dat jij als kabelbeheerder kan kiezen uit Nuon, Nuon en Nuon.
Ik denk dat dat weinig uit zal maken...quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dan zal de NS naar de Tweede Kamer moeten gaan om een nieuwe beheerder aan te stellen.
Jij hebt als klant wel met de NS te maken, maar dat zegt niets over de oorzaak. De NS kan er niets aan doen en ook niets aan veranderen. Ze kunnen bij ProRail klagen, maar daar houdt het dan ook mee op. Als het echt te erg wordt hoeven ze ProRail minder te betalen voor de spoorhuur ofzo geloof ik, maar ja, dat zal ProRail aan hun reet roesten, daar verandert ook niets door...quote:Punt is, als mijn trein niet rijd, is dat 100% de schuld van de NS. Want daar heb ik mijn kaartje gekocht. Hetzelfde als dat wanneer mijn wasmachine kapot is, dat BCC dat op moet lossen, niet Miele.
Dat mag. Mits je in Noord-Holland boven het Noordzeekanaal en onder Alkmaar woontquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:55 schreef Geqxon het volgende:
EN ALS MIJN STROOM ER UIT LIGT BEL IK JOU WEL WAKKER.
Je kan best een uurtje zonder hoorquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:21 schreef Geqxon het volgende:
En schreeuwen zal ik. "BART! MIJN STROOM DOET HET NIET!".
Ik wacht wel tot hij goud isquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:37 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb trouwens de untouched ISO van Windows 7 Beta 1. Even installeren.
Ik heb thuis kaarsen liggenquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:44 schreef Geqxon het volgende:
Mensen die niet zonder stroom kunnen:
Zelf heb ik op een meter afstand van de meterkast een nood-lamp die vanzelf aanspringt als de stroom uitvalt of als je hem uit de houder haalt. Heeft slechts 14,95 gekost bij de gamma, en heeft 10 superfelle LEDjes. Zou eigenlijk iedereen moeten hebben.
Hebben je monteurs als eens voorgesteld om dan een noodaggregaat in de tuin te zetten? Dat de stroom er eens een keertje afligt omdat er iets door knalt: shit happens doe je als klant weinig aan. (Niet dat ik het zelf leuk vind als het gebeurt.) Of ff zonder zitten voor noodzakelijker reparaties, hell liever 3 uur plat om alles goed werkend te houden dan 3 weken later een dag zonder omdat het niet uit is gevoerd. Maar goed men snapt niet dat als je het op de monteur gaat afreageren het nog langer duurt, klagen doe je bij de costumer carequote:Op donderdag 8 januari 2009 15:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Je kan best een uurtje zonder hoor
Is trouwens een van de grootste ergernissen van mijn monteurs: zeikende mensen. Voor sommige mensen vergaat echt de wereld als de stroom er drie uurtjes afgaat voor een noodzakelijke reparatie. Sommigen gaan echt helemaal over de rooie, niet normaal. Huisvrouwen die lopen te zeiken dat hun vriezer vol met vlees ligt (als ze die dicht houden is dit geen enkel probleem, vriezers zijn goed geisoleerd), paupers die klagen dat hun tv uit is (zucht, ga een boek lezen) en ga zo maar door. Wel grappig als je dan voor een meting bij mensen in de meterkast moet zijn. Is meestal donker daar, dus zie je niet zoveel. Geeft niet, we weten waar we moeten kijken, maar veel mensen bieden dan aan om even een lichtje aan te doen. Euhhhhh....
Zorg wel ff dat je eerst de hoofdschakelaar omzet voordat je het net gaat terugvoeden op een kortsluiting, of onverwachts ervoor zorgt dat onze monteurs plotseling weer onder spanning werkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:07 schreef Geqxon het volgende:
Dat gaat hoe dan ook gebeuren als ik ooit een huis koop. Noodaggregaat in de schuur / kruipruimte die razendsnel inspringt als de stroom eraf klapt.
Jawel. Maar je zal niet de eerste zijn die er niet aan denkt. Laatst nog bij een boerderij, sluiting in de hoofdkabel. Boer denkt: lekker is dat, geen stroom, dan zet ik mijn aggregaatje wel bij! Vervolgens zat dat aggregaat dus lekker die kortsluiting te voeden. Resultaat: aggregaat dood. Tja, eigen domme schuld. Of ze zetten de hoofdschakelaar wel om, maar zodra onze spanning er weer op komt, zetten ze eerst weer de hoofdschakelaar om en daarna pas het aggregaat uit. Maar dat hoeft dan niet meer, die is uit zichzelf al uitquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:31 schreef Geqxon het volgende:
Zijn daar geen automatische systeempjes voor?
Niet meer dan 150.000.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:59 schreef Bart het volgende:
Spannend! Heb je voor jezelf al een uiterste bod gesteld?
En dat is ook de woning maximaal waard? (ik weet totaal nog niets van het kopen/verkopen van huizenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:29 schreef Cothen het volgende:
[..]
Niet meer dan 150.000.
De verkoper heeft een tegenbod gedaan van 155.000 euro. Maandag kom ik er weer met een bod (en ik heb het hele weekend wel nodig om daar over na te denken)
De waarde van iets is wat een gek ervoor geeft... Een woning kan getaxeerd worden op 400.000, maar als er een jaar lang niet meer geboden wordt dan 300.000, is de woning dan 400k waard? En als er dan opeens iemand komt die er helemaal weg van is, en bang is dat iemand het voor zijn neus wegkaapt en er 500.000 op biedt, is het dan nog steeds 400.000 waard? Moeilijk te zeggenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En dat is ook de woning maximaal waard? (ik weet totaal nog niets van het kopen/verkopen van huizen)
150.000 euro is 95% van de vraagprijs en in de huidige markt eigenlijk nog veel.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:04 schreef Sjowhan het volgende:
En dat is ook de woning maximaal waard? (ik weet totaal nog niets van het kopen/verkopen van huizen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |