nee, dat noemen we strijders...quote:Op maandag 29 december 2008 19:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En de moslims die meedoen aan het verzet in Irak noemen we terroristen.
Terroristen kan ook, want dat dekt ook prima de lading.quote:Op maandag 29 december 2008 19:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee, dat noemen we strijders...
Neuh, je zult je in de minderheid vinden.quote:Op maandag 29 december 2008 19:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee, dat noemen we strijders...
ik voel me prima als minderheid. als ik mezelf maar kan aankijken in de spiegel.quote:Op maandag 29 december 2008 19:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Neuh, je zult je in de minderheid vinden.
We zijn anders heel goed in onze eigen fouten goed te praten.quote:Op maandag 29 december 2008 19:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik voel me prima als minderheid. als ik mezelf maar kan aankijken in de spiegel.
ik olie mijn wapens liever voor het behoud van nederland. want dat er vechten gaat komen is een feit.quote:Op maandag 29 december 2008 19:16 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Terroristen kan ook, want dat dekt ook prima de lading.
Zolang je met onze eigen mensen gaat meestrijden, dus bijvoorbeeld in Israel tegen die zandbaarden, kan je nooit terrorist genoemd worden door onze eigen mensen.
In Nederland gaat het ook los denk je?quote:Op maandag 29 december 2008 19:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik olie mijn wapens liever voor het behoud van nederland. want dat er vechten gaat komen is een feit.
joods propaganda?quote:Op maandag 29 december 2008 19:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lachen. het was een arabische klusjesman.
ik ben aardig kritisch jegens mezelf. ik kan mezelf nog prima aankijken in de spiegel. als dat niet meer zo is, dan pleeg ik zelfmoord met diezelfde geoliede wapens.quote:Op maandag 29 december 2008 19:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
We zijn anders heel goed in onze eigen fouten goed te praten.
nee feit.quote:
Jij denk dat dit uit de hand gaat lopen?quote:Op maandag 29 december 2008 19:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik olie mijn wapens liever voor het behoud van nederland. want dat er vechten gaat komen is een feit.
dat is wel zeker.quote:Op maandag 29 december 2008 19:20 schreef JohnDope het volgende:
[..]
In Nederland gaat het ook los denk je?
niet dit. maar het gaat komen.quote:Op maandag 29 december 2008 19:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Jij denk dat dit uit de hand gaat lopen?
Dat vind ik allemaal prima, maar laat het in godsnaam niet eerder beginnen dan over 2 jaar, want ik moet nog wat cursussen e.d. afronden.quote:
Niet alleen met jou, maar met iedereen.. De maatstaf met waar we onszelf mee meten is nog altijd onze eigen referentiekader. Sowieso wordt je altijd door anderen een terrorist genoemd, een individu noemt zich geen terrorist, de PKK niet, de ETa niet, Al-Qaida niet.quote:Op maandag 29 december 2008 19:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ben aardig kritisch jegens mezelf. ik kan mezelf nog prima aankijken in de spiegel. als dat niet meer zo is, dan pleeg ik zelfmoord met diezelfde geoliede wapens.
je doet anders aardig je best om het te laten ontsporen. misschien is het beter als je je mening geeft over het probleem.quote:Op maandag 29 december 2008 19:20 schreef Paramnesia het volgende:
Ik heb nu alle topics doorgelezen.
Een normale discussie voeren is echt onmogelijk geworden he, op Fok!.
Ergens terugtrekken, om vervolgens elders nederzettingen te bouwen.quote:Op maandag 29 december 2008 19:14 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ja leuk, maar daar staat bijvoorbeeld niet bij dat Israel in 2005 volledig is teruggetrokken uit de gazastrook. Daarbij is het sowieso misleidend, want de Palestijnen hebben nooit een eigen lang gehad.
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 29 december 2008 19:22 schreef Reki het volgende:
7000 Iraanse vrijwilligers melden zich aan om te vechten tegen Israël.
Waarom zou het sjiitische Iran de soennitische Palestijnen eigenlijk helpen?
tvp
palestijnen zijn zionisten, nog erger.quote:Op maandag 29 december 2008 19:22 schreef Reki het volgende:
7000 Iraanse vrijwilligers melden zich aan om te vechten tegen Israël.
Waarom zou het sjiitische Iran de soennitische Palestijnen eigenlijk helpen?
tvp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |