Hier hetzelfdequote:Op maandag 29 december 2008 19:35 schreef -Hans- het volgende:
Ik ben geen Blof-fan, maar Liefs uit London vind ik echt een prachtige plaat.
is natuurlijk ook de grote kennismaking van blof met grote publiek geweest buiten zeelandquote:Op maandag 29 december 2008 19:35 schreef -Hans- het volgende:
Ik ben geen Blof-fan, maar Liefs uit London vind ik echt een prachtige plaat.
Nou, misschien weet jij een goeie huurmoordenaarquote:
Jawel hoorquote:
Zeeuwse filosofieweek kreeg zeker de landelijke aandachtquote:Op maandag 29 december 2008 19:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is natuurlijk ook de grote kennismaking van blof met grote publiek geweest buiten zeeland
Jupquote:Op maandag 29 december 2008 19:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
is natuurlijk ook de grote kennismaking van blof met grote publiek geweest buiten zeeland
Tot 21:00 uur savonds mag hetquote:Op maandag 29 december 2008 19:39 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Nou, misschien weet jij een goeie huurmoordenaar
De buurman is al ruim een jaar aan t klussen alsof 'ie een huis heeft gekocht van 3 ton
Ben nu z'n gehamer wel weer zat.
[..]
Jawel hoorGoed hoor
Ken wel 2 katten die een Rocky achtergrond hebben.. die kunnen de klus wel klaren.quote:Op maandag 29 december 2008 19:39 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Nou, misschien weet jij een goeie huurmoordenaar
De buurman is al ruim een jaar aan t klussen alsof 'ie een huis heeft gekocht van 3 ton
Ben nu z'n gehamer wel weer zat.
[..]
Jawel hoorGoed hoor
haha! prachtig fragmentquote:Op maandag 29 december 2008 19:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
Dit is de 'Herman kan niet plassen'-versie (van een jaar laterquote:Op maandag 29 december 2008 19:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
Die zijn wel vetquote:Op maandag 29 december 2008 19:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ken wel 2 katten die een Rocky achtergrond hebben.. die kunnen de klus wel klaren.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wes![]()
uuhm dat zou lastig kunnen wordenquote:Op maandag 29 december 2008 19:46 schreef Steephsel het volgende:
Die zijn wel vetMaar komen ze ook 5 hoog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |