Zal wel 538 zijn..quote:Op maandag 29 december 2008 19:52 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Volgens mij niet, ik goor een rappende negert.
96,7 kabel brabant
Als Eels maar helemaal wordt gedraaidquote:Op maandag 29 december 2008 19:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Alleen maar minder kans dat de nr. 1 gedraaid kan worden. Goed bezig Domien!
Da's waar ook, Domien zit er nu. Vandaar dat het weer niet past.quote:
Die LUCHT!quote:Op maandag 29 december 2008 19:56 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik zweet. Snif snif.
Hahahahaha! Ben ik echt de enige?!!quote:Op maandag 29 december 2008 19:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's waar ook, Domien zit er nu. Vandaar dat het weer niet past.
Jaquote:Op maandag 29 december 2008 20:00 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Hahahahaha! Ben ik echt de enige?!!
Egnie. Dat kan gewoon niet.quote:
Rob heeft 5 minuten over , jij 5 minuten te kortquote:Op maandag 29 december 2008 20:00 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Valt wel mee. Guis kwam vannacht ook niet uit volgens mij.quote:Op maandag 29 december 2008 20:00 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
je weet niet hoelang mensen blijven hangen, tenzij dat je ze informeer dat het 1 minuut 45 max kan durenquote:Op maandag 29 december 2008 20:04 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Egnie. Dat kan gewoon niet.
Ik stop met mensen bellen. Per direct.
(Ik haal m'n muziek nu al niet, dit uur..)
Daar hebben ze de VoxPro voor, kan ie nog even knippen in het gesprekquote:Op maandag 29 december 2008 20:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je weet niet hoelang mensen blijven hangen, tenzij dat je ze informeer dat het 1 minuut 45 max kan duren
VoxProquote:Op maandag 29 december 2008 20:07 schreef Broekie het volgende:
[..]
Daar hebben ze de VoxPro voor, kan ie nog even knippen in het gesprek
Mjah, 't is en blijft erg jammer dat we bij CrossRadio ook voor 2009 geen budget hebben en we het dus moeten doen met (vaak tweedehands) apparatuur welke we gratis of bijna-voor-niets aangeboden krijgen.quote:
Met een beetje handigheid en aftakking kan een pc met Cool Edit al genoeg zijn.quote:Op maandag 29 december 2008 20:11 schreef Broekie het volgende:
[..]
Mjah, 't is en blijft erg jammer dat we bij CrossRadio ook voor 2009 geen budget hebben en we het dus moeten doen met (vaak tweedehands) apparatuur welke we gratis of bijna-voor-niets aangeboden krijgen.
'k had ook wel graag een VoxPro gehad daar, al ligt de hoogste prioriteit nog steeds bij compressor/limiters voor de mics.
Mjah, 'k heb zelfs een SoundBooth CS4 volume-licentie, dus daar zat ik ook al aan te denken. Probleem is alleen dat het huidige mengpaneel ook weinig aftakkingsmogelijkheden meer vrij heeft. Oh well, leuke uitdaging voor in het nieuwe jaarquote:Op maandag 29 december 2008 20:12 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Met een beetje handigheid en aftakking kan een pc met Cool Edit al genoeg zijn.
The fastest star in a reasonably priced carquote:
Heb ik Muse gemistquote:
Ik ben drie jaar jonger en ik ken het wel?quote:Op maandag 29 december 2008 20:32 schreef Seam het volgende:
Dit nummer is volgens mij echt voor mijn tijd .. ik ken het helemaal niet![]()
Jammer.quote:Op maandag 29 december 2008 20:36 schreef DomienVerschuuren het volgende:
We gaan die liedjes halen hoor!!
quote:Op maandag 29 december 2008 20:35 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik ben drie jaar jonger en ik ken het wel?
Gebrek aan je opvoeding dus.
Dan bel je dus te weinig mensen.quote:Op maandag 29 december 2008 20:36 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Je weet dat Civil War 7 min. 44 duurt?quote:Op maandag 29 december 2008 20:36 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Yepp!quote:Op maandag 29 december 2008 20:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je weet dat Civil War 7 min. 44 duurt?
Haha coolquote:Op maandag 29 december 2008 20:42 schreef Sersjee het volgende:
Dit nummer heb ik een paar jaar terug in een karaokebar gezongen (in zwaar aangeschoten toestand uiteraard), inclusief Liam's houding. Imho kickte ik aars.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |