ik doe mn bestquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:27 schreef DenniiZ het volgende:
Zijn er hier eigenlijk ook mensen die zelf dj zijn?
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:33 schreef DenniiZ het volgende:
Morgen Les TransArdentes in Luik !!
Jeff Mills, James Holden, Cosmic Twins aka Francois K and Derrick May, Heartthrob live, Mujava, Sierra Sam live
<3
die is zo GRANDIOOS he.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:35 schreef JopJuh het volgende:
Sidekick - Deep Fear (Andrea Roma Remix)
D-nox, Beckers - Left Behind (Rafael Noronha & Re Dupre Remix)
Alex Young - Minimofongo
Eric Entrena & D-Unity - Drugs and Stuff (D-nox, Beckers remix)
![]()
Goede verhalen over gehoord ja, toch maar eens gaan checken. Tietjen en Under waren ook weer prima maar ik had dan ook niks anders verwacht.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:21 schreef SiETSKE. het volgende:
auwhoerrrr hee, wat is die Olene een held!
heerlijk feestje gehad gisteren.
de podcasts van residentadvisor.net zijn bijna altijd erg goed.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:16 schreef michail8 het volgende:
Weet iemand waar je minimal podcasts ofzo kan downloaden? Van house zijn er talloze te vinden, maar van minimal kan ik er geen vinden!
Is die al uit dan?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:59 schreef SiETSKE. het volgende:
album:
2000 and one - heritage.![]()
spanish fly
dat na poku.
héérlijk.
Volgens recess pas op 16 februariquote:
thxquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:56 schreef michail8 het volgende:
[..]
http://w-ki.com/techno/2000-and-one-heritage-purecd006.html
vette plaatquote:
Kan je zelf doen via http://www.listentoyoutube.com/ (al is de kbs wel wat laag dacht ik)quote:Op zondag 1 februari 2009 17:40 schreef JopJuh het volgende:
(indien in mp3, graag een pm !)
64 kbit MP3 is waardeloos..quote:Op maandag 2 februari 2009 01:32 schreef BJB het volgende:
[..]
Kan je zelf doen via http://www.listentoyoutube.com/ (al is de kbs wel wat laag dacht ik)
já heerlijk!quote:Op maandag 2 februari 2009 11:59 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
Vrijdag eindelijk weer stubnitz!
ligt eraan hoe je komt, t ligt nl in noord bij de ndsm werf. met t OV kan je gewoon de pont pakken dan ben je er zo.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:19 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
já heerlijk!
is voor mij de eerste x dat ik er kom..
maar iemand zei tegen me dat die boot lastig te vinden is?
ah oke!quote:Op maandag 2 februari 2009 12:23 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ligt eraan hoe je komt, t ligt nl in noord bij de ndsm werf. met t OV kan je gewoon de pont pakken dan ben je er zo.
quote:
ik weet misschien wel iemand.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:12 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
Degene met wie ik 6 feb naar Stubnitz zou gaan kan niet meer. Dus heb ik twee kaartjes in de aanbieding, gewoon 17.50 euro per stuk.
Ik denk dat dat in dit topic niet echt gewaardeerd zal worden.. Misschien past het beter hier:quote:Op vrijdag 6 februari 2009 01:42 schreef Arnem_ het volgende:
Sla ik helemaal de plank mis als er ik in dit topic een klassiek aandoend minimal-nummer suggereer?
Na heel FOK! afgestruind te hebben kan ik helemaal niets vinden van de Nederlandse componist "Douwe Eisenga". Het is welliswaar moderne, klassieke, minimalistische muziek maar misschien past het best in dit topic thuis. Ik geniet op dit moment enorm van het nummer "City Lines". Echt mooi! Jammer dat mensen die klassieke muziek mooi vinden zo weinig vernieuwend zijn! Ach misschien sla ik de plank in dit topic ook wel helemaal mis, de muziek past gewoon nergens. Mensen die van klassieke muziek houden zijn niet vernieuwend en houden(weten niet beter) van oude muziek, mensen die op zoek zijn naar nieuwe muziek zijn niet op zoek naar een klassiek geluid. Echter, het is echt wel Minimal en misschien moet er maar eens een lans gebroken worden voor moderne minimalisten! Hoe dan ook, Douwe Eisgenga maakt schitterende muziek!
ik ken het niet, maar je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt. Ik hou niet van ouwe of nieuwe muziek, als het me maar verrast ben ik blijquote:Op vrijdag 6 februari 2009 01:42 schreef Arnem_ het volgende:
Sla ik helemaal de plank mis als er ik in dit topic een klassiek aandoend minimal-nummer suggereer?
Na heel FOK! afgestruind te hebben kan ik helemaal niets vinden van de Nederlandse componist "Douwe Eisenga". Het is welliswaar moderne, klassieke, minimalistische muziek maar misschien past het best in dit topic thuis. Ik geniet op dit moment enorm van het nummer "City Lines". Echt mooi! Jammer dat mensen die klassieke muziek mooi vinden zo weinig vernieuwend zijn! Ach misschien sla ik de plank in dit topic ook wel helemaal mis, de muziek past gewoon nergens. Mensen die van klassieke muziek houden zijn niet vernieuwend en houden(weten niet beter) van oude muziek, mensen die op zoek zijn naar nieuwe muziek zijn niet op zoek naar een klassiek geluid. Echter, het is echt wel Minimal en misschien moet er maar eens een lans gebroken worden voor moderne minimalisten! Hoe dan ook, Douwe Eisgenga maakt schitterende muziek!
Hmmm. in het rijtje dat in dat topic genoemd wordt past het ook niet echt. Misschien zelf er eens een nieuw interessant topic over openen. Ik ga erover nadenken. Ben overigens wel van mening/leuk te constateren dat het genre "Minimal" zo ontzettend dicht tegen de klassieken aanligt! De overeenkomsten zijn zo groot.....(of sla ik nu alweer de plank mis?)quote:Op vrijdag 6 februari 2009 01:44 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ik denk dat dat in dit topic niet echt gewaardeerd zal worden.. Misschien past het beter hier:
Chille muziek (ambient, acid jazz, trip-hop etc.)
Op Last FM! is het na te luisteren. Bij interesse moet je maar even PM-en.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 01:46 schreef Crushly het volgende:
[..]
ik ken het niet, maar je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt. Ik hou niet van ouwe of nieuwe muziek, als het me maar verrast ben ik blij
Ja en nee. In dat topic heb ik ook wel vaker werk van o.a. William Basinski gepost.. Wat je ook als Modern klassiek of klassiek minimalisme zou kunnen bestempelen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 01:50 schreef Arnem_ het volgende:
[..]
Hmmm. in het rijtje dat in dat topic genoemd wordt past het ook niet echt. Misschien zelf er eens een nieuw interessant topic over openen. Ik ga erover nadenken. Ben overigens wel van mening/leuk te constateren dat het genre "Minimal" zo ontzettend dicht tegen de klassieken aanligt! De overeenkomsten zijn zo groot.....(of sla ik nu alweer de plank mis?)
Zeker tof ja, net ook maar even gescoord samen met:quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 14:22 schreef SiETSKE. het volgende:
stubnitz vrijdag was zó gruwelijk!
die set van kabale und liebe.
En ik maar hoge verwachtingen hebben van Bart Skils na Lowlands dit jaar, viel beetje tegenquote:Op zondag 8 februari 2009 14:22 schreef SiETSKE. het volgende:
stubnitz vrijdag was zó gruwelijk!
die set van kabale und liebe.
Vooropgesteld: Ik was er niet bij @ Stubnitz deze keer, maar ik vind Bart Skils nooit zo bijzonder. Ik heb hem al vele malen gehoord en altijd was het wel ok, maar echt bijzondere herinneringen zul je nooit echt aan hem overhouden imo. (maar ik respecteer hem wel voor zijn producties/feestjes en dus ook z'n sets)..quote:Op maandag 9 februari 2009 01:28 schreef 988012 het volgende:
[..]
En ik maar hoge verwachtingen hebben van Bart Skils na Lowlands dit jaar, viel beetje tegenMaar voor de rest was het zeker lekker, vooral Secret Cinema
Arnem.. dit al gelezen? Sociale hokjes en muziekstylen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 01:51 schreef Arnem_ het volgende:
[..]
Op Last FM! is het na te luisteren. Bij interesse moet je maar even PM-en.
ik vond bart skils ook een beetje tegenvallen.quote:Op maandag 9 februari 2009 01:28 schreef 988012 het volgende:
[..]
En ik maar hoge verwachtingen hebben van Bart Skils na Lowlands dit jaar, viel beetje tegenMaar voor de rest was het zeker lekker, vooral Secret Cinema
The finger, nog zo'n plaat van die lui. Echt zo'n product van "we hebben met elkaar in de studio afgesproken maar hebben eigenlijk geen goed idee, dus maken we maar een semi-epische kutplaat met genoeg zinloze effecten om het gebrek aan inspiratie bijna te verbergen!"quote:Op zondag 8 februari 2009 13:17 schreef teknomist het volgende:
Kapuchon & Benny Rodrigues - Potato Tomato.
Stond op nr 1 van Steve Bug, dus het zal wel ok zijn dan. NOT!
Zoutloze beats, strings en een 303 lijntje.
Eigenlijk de trackname verraadt al met wat voor een koekebakkers we hier te maken hebben.. Het zegt niet perse iets, maar in dit geval staat het aardig illustratief voor de geforceerde en oppervlakkige sound.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:56 schreef rockstah het volgende:
[..]
The finger, nog zo'n plaat van die lui. Echt zo'n product van "we hebben met elkaar in de studio afgesproken maar hebben eigenlijk geen goed idee, dus maken we maar een semi-epische kutplaat met genoeg zinloze effecten om het gebrek aan inspiratie bijna te verbergen!"
produceer dan niks. Die Rodrigues is nog steeds op de Josh Wink tour geloof ik.
Ik vond SC maar wat tegenvallen op SC Invites; vrij saai en vlak. Warren Fellow draaide vele malen beter vond ikquote:Op maandag 9 februari 2009 18:34 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
Secret Cinema zet meestal wel goede sets neer!
Dus nog maar een poging wagen om naar Stubnitz te gaan.. 27 feb Secret Cinema Invites
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |