Fijne plaat welquote:
producers:quote:Op maandag 29 december 2008 20:10 schreef Twerk het volgende:
favourite minimal labels of all time
- Perlon
- Background Records
- Revolver Records
- Force Inc.
- Karloff
Favoriete producers
Favoriete DJ's
- Jeff Milligan
- Zip
Jullie?
Spastik is het schoolvoorbeeld van de minimal techno.quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:15 schreef DenniiZ het volgende:
Hoi iedereen !
Bijna nieuwjaar, dat wordt weer scheve boel zeker? :-)
Zeg, ff vraagje, schiet mij niet dood hé, maar Plastikman met Spastik.. is dat eigenlijk minimal?
Peace !
Ja, lekker cd'tje... voorganger is ook heel goed maar wel meer techno/tribal.quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:30 schreef DenniiZ het volgende:
't is alleszinds een zalig plaatje
Denk wel dat ik me thuis voel in minimal van vroeger en nu..
Ook de cd DE9: closer to the edit heb ik al grijsgedraaitza-lug cd'tje, niet?
is te moeilijk.quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:55 schreef DenniiZ het volgende:
Ben nu enkele weken in de ban van minimal techno, en heb toch al heel wat, kben nu van plan ze te sorteren op sub-genre, en k zou eigenlijk een gunst willen vragen.. Kan je mij eens enkele sub-genre's opnoemen, met telkens een typisch voorbeeld ervan?
Als dat niet te moeilijk is
Ik volg een beetje de indeling van Wikipedia, die aardig klopt naar mijn mening:quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:55 schreef DenniiZ het volgende:
Ben nu enkele weken in de ban van minimal techno, en heb toch al heel wat, kben nu van plan ze te sorteren op sub-genre, en k zou eigenlijk een gunst willen vragen.. Kan je mij eens enkele sub-genre's opnoemen, met telkens een typisch voorbeeld ervan?
Idd fuck die subgenres. Het is echt zinloos. Wat je het beste kunt doen is veel luisteren en wanneer je iets bevalt zoek je meer producties van deze artiest en ook naar het label waarop het gereleased is. Stel dat jij Villalobos goed vindt dan luister je eens wat meer van andere artiesten op de labels Cadenza, Perlon, Playhouse etc.quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
is te moeilijk.
sowieso overlapt alles elkaar wel.
thxquote:
Vroegere platen op Minus vond ik ook wel ok. Bijv van False (aka Matthew Dear). Kijk ook eens op Plus8, bijvoorbeeld naar:quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:05 schreef DenniiZ het volgende:
[..]
thx![]()
valt me op dat ik eigenlijk zeer veel van het label M_NUS goed vind..
Will do, thx !quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:16 schreef Twerk het volgende:
[..]
Vroegere platen op Minus vond ik ook wel ok. Bijv van False (aka Matthew Dear). Kijk ook eens op Plus8, bijvoorbeeld naar:
http://www.discogs.com/release/148386
http://www.discogs.com/release/1016653
Verder: Alexi Delano, Skoozbot, Marco Carola
En het label Mindshake Records bijv.
Zoals ik al zei.. Ik denk niet zozeer in subgenres, maar men zou dit bestempelen als:quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:40 schreef DenniiZ het volgende:
[..]
Will do, thx !
Het liedje Magic M, ALS je dan toch een sub-genre zou moeten kiezen, welke zou je dan nemen?
Dat vind ik namelijk een super schijfje !
Guy Gerber - Late Bloomersquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:53 schreef Twerk het volgende:
[..]
Zoals ik al zei.. Ik denk niet zozeer in subgenres, maar men zou dit bestempelen als:
[minimal, techhouse]
// Probeer dan ook eens Minilogue en Guy Gerber (Cocoon, Traum)
tofquote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:30 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
Decimal - Main Molecule
@ jimjim1983
10 januari en 31 januari kom ik waarschijnlijk even naar je sets luisteren!
Kwam bijna overeen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:38 schreef teknomist het volgende:
Even uit mijn blote hoofd:
Favoriete producers:
- Guido Schneider
- Luciano Heartthrob
- Ricardo Villalobos
- Mathias Kaden
- Seuil
- Farben
Favoriete DJ's:
- Koze
- Zip & Sammy Dee
- Jeff Milligan
- Ricardo Villalobos
- Richie Hawtin
Favoriete labels:
- Wagon Repair
- Cadenza Kanzleramt
- Perlon
- Kompakt
- Traum Schallplatten
- Trapez
quote:
Deadbeat + Bruno Pronsatoquote:Op zondag 4 januari 2009 13:23 schreef JopJuh het volgende:
http://www.residentadvisor.net/feature-read.aspx?id=998
Zitten pareltjes (b.v. Deadbeat,Minilogue,Move D) tussen !
P.s Lang niet alles is minimalen ik vind dat Extrawelt - Schone neue Extrawelt ontbreekt
![]()
Volgende week zaterdag Bpitch labelnightquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:17 schreef DenniiZ het volgende:
hhm.. hier is echt wel een minimaal aan activiteit hé
iemand onlangs nog naar leuke minimal feestjes geweest??
Al in het vorige topic aangeprezenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:25 schreef teknomist het volgende:
01-ilario_alicante-living_near_africa_(original_mix).mp3
nog 57mb te gaan.. tvp.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:25 schreef teknomist het volgende:
01-ilario_alicante-living_near_africa_(original_mix).mp3
nee > Ruis (Speedy J & Tony Rohr) en dag erop 10 uur karottequote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:27 schreef SiETSKE. het volgende:
iemand trouwens naar stubnitz 6 februari?
en awake 14?
en source on ice 28?
stubnitz wel, vriend van me moet draaien. eind januari bla bla met karotte.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:27 schreef SiETSKE. het volgende:
iemand trouwens naar stubnitz 6 februari?
en awake 14?
en source on ice 28?
wie is die vriend dan als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:41 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
stubnitz wel, vriend van me moet draaien. eind januari bla bla met karotte.
verder Villalobos en Raresh 14 februari op Voltt![]()
![]()
en Krause DuoPetre Inspirescu
EN Marek Hemmann
20 februari in de westerunie
Andreas en Hesz.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:47 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
wie is die vriend dan als ik vragen mag?
serieus? relaxt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:07 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Andreas en Hesz.
mag er zelf aankomende zaterdag draaien
wighnomy brothers , metawuffmischfelgequote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:33 schreef Crushly het volgende:
Ik zoek een relaxt mixalbum, ik heb Karotte' Kitchen vol.3 reeds in bezit, vond ik erg okeFabrice 42 mixed by Ame ga ik vanavond nog beluisteren. Iemand nog aanraders?
dat blijft het beste nummer ever. té fijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:32 schreef teknomist het volgende:
Die charts van RA maken het leven wel makkelijk moet ik zeggen.
Matt Star - Kuhle Fliege (Hugo Remix)
Al gescoord dankzij de beatport chartsquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:32 schreef teknomist het volgende:
Die charts van RA maken het leven wel makkelijk moet ik zeggen.
Matt Star - Kuhle Fliege (Hugo Remix)
http://www.discogs.com/release/158932quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:33 schreef Crushly het volgende:
Ik zoek een relaxt mixalbum, ik heb Karotte' Kitchen vol.3 reeds in bezit, vond ik erg okeFabrice 42 mixed by Ame ga ik vanavond nog beluisteren. Iemand nog aanraders?
1 aanrader: Fabric36 = Villalobosquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:33 schreef Crushly het volgende:
Waar?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:22 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag Bpitch labelnight
die wighnomy brothers is echt heel vetquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:35 schreef Laton het volgende:
[..]
wighnomy brothers , metawuffmischfelge
James Holden - At the Controls
Ola, da's denk ik ver van hierquote:
ist de moeite er eens iets van op te zoeken?quote:
als je van kaal houdt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:13 schreef DenniiZ het volgende:
[..]
ist de moeite er eens iets van op te zoeken?
Pig & Dan, nou laat ik die dan even checken.quote:
Zoiets zou ik dus niet overleven.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:35 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
Blijf voorlopig lekker in Amsterdam stappen.. dus Awake en Ruis maar gecanceld :p
10 jan Mr Stubnitz · Watch out for Mr Stubnitz en Secret Cinema invites · One year anniversary! @ Sugar Factory
16 jan Minimaal Feestmaal @ Studio 80
22 jan Siksmiks @ Flexbar
25 jan Sunday Spirit · De Man Zonder Schaduw @ Studio 80
31 jan Bla Bla · mit Karotte 5h set @ Studio 80
1 feb Stug @ Studio 80
6 feb Mr Stubnitz · Watch out for Mr Stubnitz 2009
14 feb Voltt @ Paradiso (met Raresh en R Villalobos)
27 feb Tomorrow - CL Records special @ Studio 80
Als Karotte het de 31ste goed doet dan ga ik 7 feb ook wel naar Rotterdam. En voor maart staat tot nu toe alleen Cadenza in de planning!
is alweer bijna uitverkochtquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:35 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
14 feb Voltt @ Paradiso (met Raresh en R Villalobos)
Tnxquote:
waar ?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:50 schreef rthls het volgende:
Ook maar es een tvp-tje plaatsen hier
Ik ga wel veel naar feesten, maar me echt verdiepen in de nieuwste producties doe ik eigenlijk niet. Maar ik ga hier meelezen, dan kom ik af en toe wat leuks tegen
Volgende week idd Bpitch labelnight in roosje! (en 28 maart James Holden)
aiii de 6e ben ik er ook bij.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:53 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
stubnitz was vet
kan niet meer wachten op 6 feb
Gast is goed bezig de laatste tijd.quote:
Ik ooookquote:Op zondag 11 januari 2009 16:29 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
aiii de 6e ben ik er ook bij.![]()
onwijs veel zin in!
7 feb ga ik denk ik ookquote:Op zondag 11 januari 2009 16:29 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
aiii de 6e ben ik er ook bij.![]()
onwijs veel zin in!
Heb onlangs interview met hem gezien op youtube, hij zegt dat House heel fel gaat opkomen in 2009quote:Op zondag 11 januari 2009 16:55 schreef teknomist het volgende:
[..]
Gast is goed bezig de laatste tijd.
Klopt toch? Minimal wordt steeds meer housey...quote:Op maandag 12 januari 2009 08:09 schreef DenniiZ het volgende:
[..]
Heb onlangs interview met hem gezien op youtube, hij zegt dat House heel fel gaat opkomen in 2009![]()
I know I know, maar toch..quote:Op maandag 12 januari 2009 09:15 schreef teknomist het volgende:
[..]
Klopt toch? Minimal wordt steeds meer housey...
En met house heb ik het niet over die electrohouse van Erick E, Fedde le grand enzo...
quote:
Bij de 1e letter van het alfabet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:22 schreef DenniiZ het volgende:
Whii heb van een kameraad 70 GB aan setjes gekregen ! Weet niet waar k moet beginnen lol
les es uit? Naast wat overlap in prog en dat gehele zweedse mafia gebeuren valt dat toch wel mee?quote:Op maandag 12 januari 2009 09:15 schreef teknomist het volgende:
[..]
Klopt toch? Minimal wordt steeds meer housey...
En met house heb ik het niet over die electrohouse van Erick E, Fedde le grand enzo...
onzin. slowhouse en deephouse bijv. is er nog genoeg,quote:Op vrijdag 16 januari 2009 05:07 schreef rockstah het volgende:
[..]
les es uit? Naast wat overlap in prog en dat gehele zweedse mafia gebeuren valt dat toch wel mee?
House is een verloren zaak.
Luister eens naar tracks van Agnes, Sebo K, Âme, de mannen van Pokerflat. Heel housey, en ik hoor het steeds vaker: funky baslijnen, lekkere percussie etc. Minimal was een aantal jaren terug veel strakker en techno. Ook zie ik deephouse weer populairder worden dankzij mannen als Jus Ed, Trus'me, D'Julz.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 05:07 schreef rockstah het volgende:
[..]
les es uit? Naast wat overlap in prog en dat gehele zweedse mafia gebeuren valt dat toch wel mee?
House is een verloren zaak.
Zowel deep house als techhouse hebben een opleving gehad dit jaar door mee te liften met de minimal hype. Ik zie de tussengenres juist steeds meer de techno kant op schuiven. Het omgekeerde dus.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:34 schreef teknomist het volgende:
[..]
Luister eens naar tracks van Agnes, Sebo K, Âme, de mannen van Pokerflat. Heel housey, en ik hoor het steeds vaker: funky baslijnen, lekkere percussie etc. Minimal was een aantal jaren terug veel strakker en techno. Ook zie ik deephouse weer populairder worden dankzij mannen als Jus Ed, Trus'me, D'Julz.
Echte minimal techno zoals Plastikman, Robert Hood, Sleeparchive, Barem... daar hoor ik niet zoveel meer van.
True, maar ik vermaak me thuis dan maar met:quote:
Ken geen van allen, straks nog even beluisteren om er een beetje in te komenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:43 schreef JopJuh het volgende:
[..]
True, maar ik vermaak me thuis dan maar met:
Lemon Popsicle - Awake (Don Melon remix)
Steve Lawler-Carnival (G. Ananda remix)
Timos - Vendor (Reboot remix)
Reboot - Vandon
Philip Bader - Hello Tokyo
Applescal - Running Rhino
Argu - Debbie Downer
Excuus ander festival. Dit jaar ook maar weer naar http://partyflock.nl/party/142523:A_day_at_the_Park.htmlquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:26 schreef rthls het volgende:
[..]
Ken geen van allen, straks nog even beluisteren om er een beetje in te komen
Op de dag van Source Festival is waarschijnlijk ook weer Have A Nice Day festival in Eibergen. Daar al 2 jaar geweest. Ik denk dat er nog geen 800 mensen passen op het terrein daar, echt een super festival
Maar over Source ook goeie verhalen gehoord!
Kalkbrenner laatste 45 min meegemaakt (daarvoor vond ik het echt te druk in de grote zaal), dat was echt vet! Funke was in het begin een beetje slapjes, maar laatste uur ook weer goed!quote:
langs niks meer van gecheckt eigenlijk. die ouwe sets van hem zijn echt meesterlijk. heeft ie weer iets nieuws?quote:
Cabanne released relatief gezien niet zoveel, maar ik moet zeggen dat toch elke plaat wel erg goed is.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:14 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
langs niks meer van gecheckt eigenlijk. die ouwe sets van hem zijn echt meesterlijk. heeft ie weer iets nieuws?
Fraisheurquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:27 schreef Twerk het volgende:
[..]
Cabanne released relatief gezien niet zoveel, maar ik moet zeggen dat toch elke plaat wel erg goed is.
Zoals wat recenter in 2008 zijn EP's op Hello? Repeat en zijn eigen label Minibar..
Verder doet hij weleens samen wat met David Gluck (als Ultrakurt) en (iig in het verleden) met Ark.
quote:
Verder in mijn agenda zo goed als zeker:quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:48 schreef jimjim1983 het volgende:
14 feb voltt met villalobos en rareshmaar dat is al uitverkocht
Awakenings
A.Paul
Cari Lekebusch
Carl Craig
Radio Slave
Live: Applescal
Live: Industrialyzer & The Advent
Marco Carola
Live: Paul Ritch
20 feb Ballpark met Krause Duo, Petre Inspirescu en Marek Hemmann
Klinch
Adam Beyer
David Labeij
Deadbeat
Joseph Capriati
Raudive
Speedy J
pizeta ft. reagadelica - klezmerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:14 schreef elegancez het volgende:
Weet iemand toevallig welk nummer dit is?
Haha, geweldigquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:15 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
pizeta ft. reagadelica - klezmer
Flexbar is een chille tent. Wist niet zeker of die nog open was. Hm, wellicht direct na FC Utrecht - Ajax.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:42 schreef jimjim1983 het volgende:
flexbar, is op een zondagmiddag/avond
zaterdagnacht in de catwalk rotterdam 300 kaartjes max ook loco dicequote:Op woensdag 21 januari 2009 17:42 schreef jimjim1983 het volgende:
flexbar, is op een zondagmiddag/avond
ik doe mn bestquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:27 schreef DenniiZ het volgende:
Zijn er hier eigenlijk ook mensen die zelf dj zijn?
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:33 schreef DenniiZ het volgende:
Morgen Les TransArdentes in Luik !!
Jeff Mills, James Holden, Cosmic Twins aka Francois K and Derrick May, Heartthrob live, Mujava, Sierra Sam live
<3
die is zo GRANDIOOS he.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:35 schreef JopJuh het volgende:
Sidekick - Deep Fear (Andrea Roma Remix)
D-nox, Beckers - Left Behind (Rafael Noronha & Re Dupre Remix)
Alex Young - Minimofongo
Eric Entrena & D-Unity - Drugs and Stuff (D-nox, Beckers remix)
![]()
Goede verhalen over gehoord ja, toch maar eens gaan checken. Tietjen en Under waren ook weer prima maar ik had dan ook niks anders verwacht.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:21 schreef SiETSKE. het volgende:
auwhoerrrr hee, wat is die Olene een held!
heerlijk feestje gehad gisteren.
de podcasts van residentadvisor.net zijn bijna altijd erg goed.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:16 schreef michail8 het volgende:
Weet iemand waar je minimal podcasts ofzo kan downloaden? Van house zijn er talloze te vinden, maar van minimal kan ik er geen vinden!
Is die al uit dan?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:59 schreef SiETSKE. het volgende:
album:
2000 and one - heritage.![]()
spanish fly
dat na poku.
héérlijk.
Volgens recess pas op 16 februariquote:
thxquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:56 schreef michail8 het volgende:
[..]
http://w-ki.com/techno/2000-and-one-heritage-purecd006.html
vette plaatquote:
Kan je zelf doen via http://www.listentoyoutube.com/ (al is de kbs wel wat laag dacht ik)quote:Op zondag 1 februari 2009 17:40 schreef JopJuh het volgende:
(indien in mp3, graag een pm !)
64 kbit MP3 is waardeloos..quote:Op maandag 2 februari 2009 01:32 schreef BJB het volgende:
[..]
Kan je zelf doen via http://www.listentoyoutube.com/ (al is de kbs wel wat laag dacht ik)
já heerlijk!quote:Op maandag 2 februari 2009 11:59 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
Vrijdag eindelijk weer stubnitz!
ligt eraan hoe je komt, t ligt nl in noord bij de ndsm werf. met t OV kan je gewoon de pont pakken dan ben je er zo.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:19 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
já heerlijk!
is voor mij de eerste x dat ik er kom..
maar iemand zei tegen me dat die boot lastig te vinden is?
ah oke!quote:Op maandag 2 februari 2009 12:23 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ligt eraan hoe je komt, t ligt nl in noord bij de ndsm werf. met t OV kan je gewoon de pont pakken dan ben je er zo.
quote:
ik weet misschien wel iemand.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:12 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
Degene met wie ik 6 feb naar Stubnitz zou gaan kan niet meer. Dus heb ik twee kaartjes in de aanbieding, gewoon 17.50 euro per stuk.
Ik denk dat dat in dit topic niet echt gewaardeerd zal worden.. Misschien past het beter hier:quote:Op vrijdag 6 februari 2009 01:42 schreef Arnem_ het volgende:
Sla ik helemaal de plank mis als er ik in dit topic een klassiek aandoend minimal-nummer suggereer?
Na heel FOK! afgestruind te hebben kan ik helemaal niets vinden van de Nederlandse componist "Douwe Eisenga". Het is welliswaar moderne, klassieke, minimalistische muziek maar misschien past het best in dit topic thuis. Ik geniet op dit moment enorm van het nummer "City Lines". Echt mooi! Jammer dat mensen die klassieke muziek mooi vinden zo weinig vernieuwend zijn! Ach misschien sla ik de plank in dit topic ook wel helemaal mis, de muziek past gewoon nergens. Mensen die van klassieke muziek houden zijn niet vernieuwend en houden(weten niet beter) van oude muziek, mensen die op zoek zijn naar nieuwe muziek zijn niet op zoek naar een klassiek geluid. Echter, het is echt wel Minimal en misschien moet er maar eens een lans gebroken worden voor moderne minimalisten! Hoe dan ook, Douwe Eisgenga maakt schitterende muziek!
ik ken het niet, maar je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt. Ik hou niet van ouwe of nieuwe muziek, als het me maar verrast ben ik blijquote:Op vrijdag 6 februari 2009 01:42 schreef Arnem_ het volgende:
Sla ik helemaal de plank mis als er ik in dit topic een klassiek aandoend minimal-nummer suggereer?
Na heel FOK! afgestruind te hebben kan ik helemaal niets vinden van de Nederlandse componist "Douwe Eisenga". Het is welliswaar moderne, klassieke, minimalistische muziek maar misschien past het best in dit topic thuis. Ik geniet op dit moment enorm van het nummer "City Lines". Echt mooi! Jammer dat mensen die klassieke muziek mooi vinden zo weinig vernieuwend zijn! Ach misschien sla ik de plank in dit topic ook wel helemaal mis, de muziek past gewoon nergens. Mensen die van klassieke muziek houden zijn niet vernieuwend en houden(weten niet beter) van oude muziek, mensen die op zoek zijn naar nieuwe muziek zijn niet op zoek naar een klassiek geluid. Echter, het is echt wel Minimal en misschien moet er maar eens een lans gebroken worden voor moderne minimalisten! Hoe dan ook, Douwe Eisgenga maakt schitterende muziek!
Hmmm. in het rijtje dat in dat topic genoemd wordt past het ook niet echt. Misschien zelf er eens een nieuw interessant topic over openen. Ik ga erover nadenken. Ben overigens wel van mening/leuk te constateren dat het genre "Minimal" zo ontzettend dicht tegen de klassieken aanligt! De overeenkomsten zijn zo groot.....(of sla ik nu alweer de plank mis?)quote:Op vrijdag 6 februari 2009 01:44 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ik denk dat dat in dit topic niet echt gewaardeerd zal worden.. Misschien past het beter hier:
Chille muziek (ambient, acid jazz, trip-hop etc.)
Op Last FM! is het na te luisteren. Bij interesse moet je maar even PM-en.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 01:46 schreef Crushly het volgende:
[..]
ik ken het niet, maar je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt. Ik hou niet van ouwe of nieuwe muziek, als het me maar verrast ben ik blij
Ja en nee. In dat topic heb ik ook wel vaker werk van o.a. William Basinski gepost.. Wat je ook als Modern klassiek of klassiek minimalisme zou kunnen bestempelen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 01:50 schreef Arnem_ het volgende:
[..]
Hmmm. in het rijtje dat in dat topic genoemd wordt past het ook niet echt. Misschien zelf er eens een nieuw interessant topic over openen. Ik ga erover nadenken. Ben overigens wel van mening/leuk te constateren dat het genre "Minimal" zo ontzettend dicht tegen de klassieken aanligt! De overeenkomsten zijn zo groot.....(of sla ik nu alweer de plank mis?)
Zeker tof ja, net ook maar even gescoord samen met:quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 14:22 schreef SiETSKE. het volgende:
stubnitz vrijdag was zó gruwelijk!
die set van kabale und liebe.
En ik maar hoge verwachtingen hebben van Bart Skils na Lowlands dit jaar, viel beetje tegenquote:Op zondag 8 februari 2009 14:22 schreef SiETSKE. het volgende:
stubnitz vrijdag was zó gruwelijk!
die set van kabale und liebe.
Vooropgesteld: Ik was er niet bij @ Stubnitz deze keer, maar ik vind Bart Skils nooit zo bijzonder. Ik heb hem al vele malen gehoord en altijd was het wel ok, maar echt bijzondere herinneringen zul je nooit echt aan hem overhouden imo. (maar ik respecteer hem wel voor zijn producties/feestjes en dus ook z'n sets)..quote:Op maandag 9 februari 2009 01:28 schreef 988012 het volgende:
[..]
En ik maar hoge verwachtingen hebben van Bart Skils na Lowlands dit jaar, viel beetje tegenMaar voor de rest was het zeker lekker, vooral Secret Cinema
Arnem.. dit al gelezen? Sociale hokjes en muziekstylen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 01:51 schreef Arnem_ het volgende:
[..]
Op Last FM! is het na te luisteren. Bij interesse moet je maar even PM-en.
ik vond bart skils ook een beetje tegenvallen.quote:Op maandag 9 februari 2009 01:28 schreef 988012 het volgende:
[..]
En ik maar hoge verwachtingen hebben van Bart Skils na Lowlands dit jaar, viel beetje tegenMaar voor de rest was het zeker lekker, vooral Secret Cinema
The finger, nog zo'n plaat van die lui. Echt zo'n product van "we hebben met elkaar in de studio afgesproken maar hebben eigenlijk geen goed idee, dus maken we maar een semi-epische kutplaat met genoeg zinloze effecten om het gebrek aan inspiratie bijna te verbergen!"quote:Op zondag 8 februari 2009 13:17 schreef teknomist het volgende:
Kapuchon & Benny Rodrigues - Potato Tomato.
Stond op nr 1 van Steve Bug, dus het zal wel ok zijn dan. NOT!
Zoutloze beats, strings en een 303 lijntje.
Eigenlijk de trackname verraadt al met wat voor een koekebakkers we hier te maken hebben.. Het zegt niet perse iets, maar in dit geval staat het aardig illustratief voor de geforceerde en oppervlakkige sound.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:56 schreef rockstah het volgende:
[..]
The finger, nog zo'n plaat van die lui. Echt zo'n product van "we hebben met elkaar in de studio afgesproken maar hebben eigenlijk geen goed idee, dus maken we maar een semi-epische kutplaat met genoeg zinloze effecten om het gebrek aan inspiratie bijna te verbergen!"
produceer dan niks. Die Rodrigues is nog steeds op de Josh Wink tour geloof ik.
Ik vond SC maar wat tegenvallen op SC Invites; vrij saai en vlak. Warren Fellow draaide vele malen beter vond ikquote:Op maandag 9 februari 2009 18:34 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
Secret Cinema zet meestal wel goede sets neer!
Dus nog maar een poging wagen om naar Stubnitz te gaan.. 27 feb Secret Cinema Invites
trompetje komt uit White Carpet als ik me niet vergis. Best aardig gedaanquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:46 schreef teknomist het volgende:
Bamenda - Garden Loco
Nieuwe track van mij. Warme minimal met wat trompetjes enzo.
Ik dacht dat die 9 maart pas uit kwam?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:43 schreef Crushly het volgende:
Joris Voorn , Balance 014, een must have, ik ben aangenaam verrast .
Diepe shizzle lust voor het oor
Je moet dit anders zien.. Hij heeft van meerdere tracks 1 'track' gemaakt en deze gemixed.. Van sommige tracks dus ook maar 2 seconde of alleen een introotje ofzo.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 07:00 schreef rockstah het volgende:
[..]
Ik dacht dat die 9 maart pas uit kwam?
Ben wel benieuwd ja. 102 tracks was het toch? Is dat niet wat rommelig?
Draait op dit moment, heerlijk cdtje. Must buy straks in maartquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:43 schreef Crushly het volgende:
Joris Voorn , Balance 014, een must have, ik ben aangenaam verrast .
Diepe shizzle lust voor het oor
graagquote:Op maandag 23 februari 2009 23:14 schreef Sjoewe het volgende:
Hoi, ik ben weer lekker laat. Ik ben verliefd op die pan/pot remix van billy bought a laser
Gelijk maar in een mixje gedouwd. Beetje plaatjes uitzoeken voor de eerste echt 'grote' gig van volgende week. Mag ik die hier posten?
Ik heb hem nu een stuk of 5 keer geluisterd en ik kan hem zeer waarderenquote:Op maandag 23 februari 2009 23:25 schreef Sjoewe het volgende:
http://www.zshare.net/audio/56068688e174931a/
Nieuwe plaatjes en oude pompers
Info
Rahmenfluss - Sonntagnachmittagschwung
Genre: Minimal/Tech-house, Techno
Length/Quality: 75 min. 36 sec.
Gear: 2x CDJ-800MKII, DJM-600 & Traktor Scratch Pro
Tracklist
Cabal - Watherby
Tony Rohr - Afterburnt
Format B - 2Quite
Ramon Tapia - Tanzgefuehl
Milton Channels - Black is Black
Noir - Clickit
Brian Ffar - Billy Bought A Laser (Pan Pot Remix)
Misc. - Wave After Wave
Spektre - Rabbithole
Steve Lawler - Courses for Horses
D-Nox & Beckers - Left Behind (Ramon Noronha & Re Dupre Remix)
Pig & Dan - Subculture
Polder - Topdrop
Ramon Tapia - Masquarade (Moonbeam Remix)
Perfect Stranger - Easy
Dan ga ik 'm nog niet luisteren. Straks verpest het nog mijn mood om volgende week naar de Westerunie te gaan...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:06 schreef jimjim1983 het volgende:
nieuwe cadenza is matig
alleen mind,body,soul is tof.
Liebing gezien in Groningen. Echt lekker hoorquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:24 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
[..]
Gisteren geweest naar Chris Liebing in de Studio 80, was supervet!
Ook aanwezigquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:42 schreef SiETSKE. het volgende:
uhm.
6 maart pan-pot, warren fellow, marc houle [] en rauwkost @ factory010.
fijnfijnfijnn.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:17 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Ook aanwezig
Programma t/m 1 Mei:
Vanavond
Loco dice under 300 tour
300MPH
(Houle,Rauwkost & Pan Pot)
6 maart 2009
Poema
(Ritzi, Sou tai, Mark Williams, Ben Sims)
7 maart 2009
Cocoon · The Sound of the 9th Season worldtour
(Vath, Pig & Dan)
28 maart 2009
300MPH
(Sebo K, W. Brothers)
3 april 2009
Awakenings · Anniversary Weekend - back2back special
(Beyer,Mull,Karotte,Ananda,Eulberg, Huntemann,Bodzin)
12 april 2009
Electric Deluxe
(Hawtin,Carola & Speedy J)
29 april 2009
Mjah om dat voor mekaar te krijgen ga ik 12 april, persoonlijk liever de 11de gepakt.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:41 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
fijnfijnfijnn.
cocoon twijfel ik nog over.
awakenings wil ik ook heen 12 april, maar moet nog iemand mee zien te krijgen.
Mjah duaal studie + thuiswonendquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:00 schreef rthls het volgende:
Lekker lijstje JopJuh, ben jaloers
Ik moet het doen met James Holden, ivm geld
Garnier achtige avond, vanaf 1 tot 6 was ik aanwezig en wat een heldensetquote:
Kijk dat scheelt idd hehequote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:30 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Mjah duaal studie + thuiswonend
Zal na de zomer wel anders worden
Ok, niks gemist dus.quote:Op zondag 8 maart 2009 11:19 schreef jimjim1983 het volgende:
wat was Luciano gister dramatisch zegeen jaar lang met dezelfde platen EN samples rondlopen, 2 tot 3x hetzelfde nummer inmixen en laten we het over zijn fee maar niet eens hebben want dan begin je spontaan te huilen. maarja, alle balletjes en kindertjes die er waren vonden het superleuk en ze gingen leuk achter en naast m dansen en op de grond zitten enzo, en heel hard klappen als ie weer met zn handen een hartje maakt
Ik vond het niet slecht maar heb maar 30 min van Luciano meegemaakt..quote:Op zondag 8 maart 2009 11:19 schreef jimjim1983 het volgende:
wat was Luciano gister dramatisch zegeen jaar lang met dezelfde platen EN samples rondlopen, 2 tot 3x hetzelfde nummer inmixen en laten we het over zijn fee maar niet eens hebben want dan begin je spontaan te huilen. maarja, alle balletjes en kindertjes die er waren vonden het superleuk en ze gingen leuk achter en naast m dansen en op de grond zitten enzo, en heel hard klappen als ie weer met zn handen een hartje maakt
ojeequote:Btw.. ik kom vrijdag trouwens weer even kijken wat je ervan bakt! :p
Kom naar de studio 80.. vorige keer was volgens mij de Stubnitz!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 01:27 schreef jimjim1983 het volgende:
Butch, Virginia - From Above
meer diephouse maar erg lekker
[..]
ojeeen weer? wat was de vorige keer. waar kom je vrijdag trouwens? studio 80 of Akhnaton?
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:43 schreef jimjim1983 het volgende:
openen, van 11 tot ik denk 1.
in akhnaton om half 7
Heb je ook de EP met remixen (Papillon 2)? Ik vind de Sis remix echt heerlijk vaag.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:23 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
Er staan iig een paar geweldige platen in je tracklist. Feedback volgt morgen!
Momenteel aan het genieten van Butch - Amelie
quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Heb je ook de EP met remixen (Papillon 2)? Ik vind de Sis remix echt heerlijk vaag.
Dark Fader vind ik weer helemaal gaaf!quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:23 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
Er staan iig een paar geweldige platen in je tracklist. Feedback volgt morgen!
Momenteel aan het genieten van Butch - Amelie
Iddquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Heb je ook de EP met remixen (Papillon 2)? Ik vind de Sis remix echt heerlijk vaag.
Ja klopt, dat viel mij ook gelijk opquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:20 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
Dark Fader ken ik niet, ondeugend.
En idd, Bravebart, Soultan vandaag voor het eerst gehoord. Geweldige track!
Ook wel apart met dat melodietje van Madonna - Frozen.
Hij zit onder dit filmpjequote:Op donderdag 19 maart 2009 22:20 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
Dark Fader ken ik niet, ondeugend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
Kortsluiting ingeruild voor Cocoon 28 maartquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:24 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
[..]
Dan ga ik 'm nog niet luisteren. Straks verpest het nog mijn mood om volgende week naar de Westerunie te gaan...
Gisteren geweest naar Chris Liebing in de Studio 80, was supervet!
Volgende feestjes die in de planning staan:
Cadenza night @ Westerunie (7 maart)
Dance erger je niet @ Studio 80 (8 maart)
ADHD Sessions @ Studio 80 (13 maart)
Mr Stubnitz @ MS Stubnitz (13 maart)
Kortsluiting @ Studio 80 (21 maart)
Sunday Spirit @ Studio 80 (29 maart)
Iemand anders nog leuke feestjes in de planning?
Ik vind ze beiden helemaal goed.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:49 schreef cultheld het volgende:
De videoclip is knapper bedacht dan de track.
Bukl.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |