Dan heb ik afscheidsfeestje van iemand.. dus dat wordt lastigquote:Op maandag 29 december 2008 17:25 schreef Belsezar het volgende:
Niet komend weekend maar die daarop?
Hoeft ook niet, ding is weet ik veel hoeveel jaar niet bijgewerkt. Dus alles van de laatste paar jaar staat er niet eens op. Dat ding is misschien wel 2 keer zo groot nuquote:Op maandag 29 december 2008 17:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb die lijst nooit bekeken egenlijk...
Dit weekend dan maar?quote:Op maandag 29 december 2008 17:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan heb ik afscheidsfeestje van iemand.. dus dat wordt lastig
Dat komt voor mij beter uti jaquote:
Probeer je nu ook te bewijzen dat het ook kan in dit topicquote:
Wees blij, hij had ook over World of Warcraft kunnen gaan ouwehoeren hierquote:Op maandag 29 december 2008 17:30 schreef mrbox het volgende:
[..]
Probeer je nu ook te bewijzen dat het ook kan in dit topic![]()
Dat hoeft ie niet te bewijzen, dat is redelijk bekend lijkt me..quote:Op maandag 29 december 2008 17:30 schreef mrbox het volgende:
[..]
Probeer je nu ook te bewijzen dat het ook kan in dit topic![]()
quote:Op maandag 29 december 2008 17:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wees blij, hij had ook over World of Warcraft kunnen gaan ouwehoeren hier.
uhm ? owquote:Op maandag 29 december 2008 17:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat hoeft ie niet te bewijzen, dat is redelijk bekend lijkt me..
Ja die vullen geen gaatjes Cuegirlliequote:
Ik weet wie je bedoeltquote:Op maandag 29 december 2008 17:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat hoeft ie niet te bewijzen, dat is redelijk bekend lijkt me..
Vertelquote:
Nou.. je weet maar nooit hoe ver die praatjes je brengen Boxquote:Op maandag 29 december 2008 17:38 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja die vullen geen gaatjes Cuegirllie
Vertelquote:Op maandag 29 december 2008 17:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nou.. je weet maar nooit hoe ver die praatjes je brengen Box
Niet echt veel boeiends langs geweest, ja dat iedereen in 2009 single af zou worden volgens Fok! Radio dus wanneer gaan we daten?quote:Op maandag 29 december 2008 17:44 schreef Duimelot het volgende:
hallo allemaal en goed de dag doorgekomen?
ik ga dus niet terug lezen
oh eind 2009 geen enkele single meer? ik geloof er niets vanquote:Op maandag 29 december 2008 17:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet echt veel boeiends langs geweest, ja dat iedereen in 2009 single af zou worden volgens Fok! Radio dus wanneer gaan we daten?
Ik wist dat er nog een topic was wat ik eigenlijk zou moeten volgenquote:Op maandag 29 december 2008 17:46 schreef Feitosa het volgende:
Het bewijs voor de dames.
Mannen Sexy & Gewaagd #22
Stukje naar beneden scrollen.![]()
ik heb de hele dag in het zwembad doorgebracht en heel wat mannenlichamen gezienquote:Op maandag 29 december 2008 17:46 schreef Feitosa het volgende:
Het bewijs voor de dames.
Mannen Sexy & Gewaagd #22
Stukje naar beneden scrollen.![]()
In 2009 treedt het single self-destructiongen in werking. Als je ineens >splatter< hoort, dan is er weer een single ontploftquote:Op maandag 29 december 2008 17:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh eind 2009 geen enkele single meer? ik geloof er niets van
euh ja zeg t maar he
quote:Op maandag 29 december 2008 17:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb de hele dag in het zwembad doorgebracht en heel wat mannenlichamen gezien
je bent redelijk gemiddeld mag ik zeggen!
Voor een 30+er ? Kom op zeg.quote:Op maandag 29 december 2008 17:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb de hele dag in het zwembad doorgebracht en heel wat mannenlichamen gezien
je bent redelijk gemiddeld mag ik zeggen!
Chattenquote:Op maandag 29 december 2008 17:42 schreef kwaakvaak het volgende:
ik heb geen zin meer... beetje futloos zelfs.. Zit beetje te chatten en apatisch voor me uit te staren
Wel wat nuttigs gedaan, nieuwe gordijnen opgehangen in de huiskamer.. HEERLIJK!.. scheelt een hoop in de tocht en het staat best mooi ook. En dat voor aanbiedingsgordijnen van de kwantum.. Tres chique zelfs
quote:Op maandag 29 december 2008 17:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh eind 2009 geen enkele single meer? ik geloof er niets van
euh ja zeg t maar he
Haal je wat kaarsjes laatmaar is niet handigquote:Op maandag 29 december 2008 17:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zit te twijfelen om mn kerstlampjes gewoon te laten hangen...
Denk dat ik dat in elk geval tijdelijk maar moet doen, want anders heb ik heul geen sfeerverlichting
quote:
hihihi....quote:Op maandag 29 december 2008 17:48 schreef Elegy het volgende:
[..]
In 2009 treedt het single self-destructiongen in werking. Als je ineens >splatter< hoort, dan is er weer een single ontploft
oh ok dan is het redelijk boven gemiddeld ik wist je leeftijd toch nietquote:
quote:Op maandag 29 december 2008 17:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh ok dan is het redelijk boven gemiddeld ik wist je leeftijd toch niet![]()
ik denk bij alle fokkers automatisch dat ze onder de 25 zijn
nee nee nee ik hoop van niet (ben zelf ook 30+)quote:Op maandag 29 december 2008 18:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
is mijn fok! houdbaarheidsdatum verstreken?
Hoi!quote:Op maandag 29 december 2008 18:04 schreef dawg het volgende:
Op Fok! komt alles, je kunt het zo gek niet bedenken.
ja klopt. maar gelukkig ook wel aardig wat 30+quote:Op maandag 29 december 2008 18:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee nee nee ik hoop van niet (ben zelf ook 30+)
maar wat ik zo gemerkt heb is dat er toch heel veel jonkies zijn toch
En wat is er mis met ons jonkies?quote:Op maandag 29 december 2008 18:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee nee nee ik hoop van niet (ben zelf ook 30+)
maar wat ik zo gemerkt heb is dat er toch heel veel jonkies zijn toch
heb ik gezegd dat er wat mis mee is?quote:Op maandag 29 december 2008 18:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En wat is er mis met ons jonkies?
dat ken ik geeneens en ik mis er dus ook niets mee lees ikquote:Op maandag 29 december 2008 18:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja klopt. maar gelukkig ook wel aardig wat 30+
t is gelukkig geen partyflock waar 20 al oud is en eigenlijk heel veel ontzettend ehhh kortzichtige (laat ik het subtiel beschrijven) mensen rondlopen
Zal ik dan even de mannelijke correctie slag doen voor je schat?? Okay.. komt ie... Hoogstwaarschijnlijk single man ziet een mooie vrouw stel tieten in een badpak of bikini zich aan hem aanbieden en denkt.. das makkelijk vissen zo, als de vis vanzelf in mijn netje zwemt. Eerste SMS'jes heet netjes de boel veilig stellen en op het warm houd plaatje zetten..quote:Op maandag 29 december 2008 17:56 schreef Duimelot het volgende:
moraal van dit verhaal, even terugblikkend op gisteren. Het hoeft niet altijd via datingsites te gaan het kan dus echt ook gewoon overal zelfs in een overvol zwembad!
nah t is wel leuk om feestjes op te zoeken maar het forum kan je beter achterwege laten ja. nou ja t is soms ook wel weer komisch ofzo. ach bla ik zit te zeverenquote:Op maandag 29 december 2008 18:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat ken ik geeneens en ik mis er dus ook niets mee lees ik
quote:Op maandag 29 december 2008 18:12 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Zal ik dan even de mannelijke correctie slag doen voor je schat?? Okay.. komt ie... Hoogstwaarschijnlijk single man ziet een mooie vrouw stel tieten in een badpak of bikini zich aan hem aanbieden en denkt.. das makkelijk vissen zo, als de vis vanzelf in mijn netje zwemt. Eerste SMS'jes heet netjes de boel veilig stellen en op het warm houd plaatje zetten..
Kwaak, realist in relatie's
Na de feestdagen wordt het hoogstwaarschijnlijk vermoordquote:Op maandag 29 december 2008 18:14 schreef FOKradio het volgende:
[FOK!radio] Singles zien het postief in voor 2009
Ah, een singles-topic
Ach man verpest het nu weer niet voor mequote:Op maandag 29 december 2008 18:12 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Zal ik dan even de mannelijke correctie slag doen voor je schat?? Okay.. komt ie... Hoogstwaarschijnlijk single man ziet een mooie vrouw stel tieten in een badpak of bikini zich aan hem aanbieden en denkt.. das makkelijk vissen zo, als de vis vanzelf in mijn netje zwemt. Eerste SMS'jes heet netjes de boel veilig stellen en op het warm houd plaatje zetten..
Kwaak, realist in relatie's
Ik wil er er wel een eigen singels forum tegen aan gooien hoorquote:Op maandag 29 december 2008 18:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Na de feestdagen wordt het hoogstwaarschijnlijk vermoord
VOOR!!!!quote:Op maandag 29 december 2008 18:28 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik wil er er wel een eigen singels forum tegen aan gooien hoor![]()
waarom zouden ze een goedlopend topic killenquote:Op maandag 29 december 2008 18:28 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik wil er er wel een eigen singels forum tegen aan gooien hoor![]()
oh enne duimelotje lieverd, dit is fok.. Hier eet je niet met een korreltje zout, maar per vrachtwagen
zou nog wel es een heel goed lopend forum kunnen wordenquote:Op maandag 29 december 2008 18:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
VOOR!!!!![]()
Murmeli vindt kwaakvaak lief
Nou vooruit voor deze keer geloof ik jequote:Op maandag 29 december 2008 18:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heb ik gezegd dat er wat mis mee is?
fok is ook niet lelijk, maar het beleid is soms hrmm 'raar' maar goed dat heb je op elk forum hoor. Op mijn forum wordt ook geklaagd dat het beleid raar isquote:Op maandag 29 december 2008 18:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik vind fok niet lelijk hoor
En tja als het je idd niet bevalt moet je het ergens anders gaan zoeken
Maar het is idd zonde als ze Singles dicht gaan gooien, al lijkt het wel steeds meer op een 2e sc, waar het in eerste instantie niet voor bedoelt is
We missen alleen een aantal mensen....quote:Op maandag 29 december 2008 18:37 schreef Duimelot het volgende:
ik kan hier weinig over zeggen maar sinds ik hier schrijf gaat het toch grotendeels wel over topic gerelateerde zaken....
Een fora hoort zeker regels te hebben maar qua reeksen e.d moeten ze zich er niet mee bemoeien vind ik. Als er vraag is naar zo'n topic waarom niet. Ook moeten ze in hun achterhoofd houden dat de "users" een forum maken en niet de admins/mods.quote:Op maandag 29 december 2008 18:39 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
fok is ook niet lelijk, maar het beleid is soms hrmm 'raar' maar goed dat heb je op elk forum hoor. Op mijn forum wordt ook geklaagd dat het beleid raar isHeeft iets met de grote te maken, als je op een bepaald moment boven de 4000 leden zit wordt het lastiger om een eenduidig beleid te maken.
Zoals?quote:Op maandag 29 december 2008 18:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
We missen alleen een aantal mensen....
Tegan for instancequote:Op maandag 29 december 2008 18:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zoals?
Al zijn er wel ineens heel veel nieuwe gekomen
Ja iddquote:Op maandag 29 december 2008 18:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Viel te verwachten
Wanneer gaan jullie nou eens daten?
Wil jou ook wel ff aanbidden hoorquote:
ach als jij er een betere maandag avond van krijg wil ik je ook wel even aanbidden hoorquote:
quote:Op maandag 29 december 2008 18:58 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ach als jij er een betere maandag avond van krijg wil ik je ook wel even aanbidden hoor
Je weet maar nooit hoe het in het echt is hequote:Op maandag 29 december 2008 18:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Daar krijg ik altijd van die rare ideen bij, kamers vol met fotos etc.
Het zit altijd in de personen waar je het het minst van verwachtquote:
Cue is meer dan tof hoorquote:
Vanwaar dit uit het niks?quote:
Het zou wel een verklaring voor haar afwezigheid kunenn zijn.. Of ze is gewoon geen single meerquote:Op maandag 29 december 2008 19:08 schreef S95Sedan het volgende:
Misschien heeft ie Tegan wel opgesloten! Dat ze daarom er niet meer is de laatste tijd.
quote:
quote:Op maandag 29 december 2008 19:16 schreef automatic_ het volgende:
Tegan zit nog wel in het UvT topic
Hij heeft wel gelijk natuurlijkquote:
Ook al bijna twee weken niet andersquote:Op maandag 29 december 2008 19:16 schreef automatic_ het volgende:
Tegan zit nog wel in het UvT topic
Oh dat kan wel. Zo goed let ik niet op haarquote:Op maandag 29 december 2008 19:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ook al bijna twee weken niet anders.
Oh, ik ook niet, maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat we hier een beetje in de steek worden gelatenquote:Op maandag 29 december 2008 19:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh dat kan wel. Zo goed let ik niet op haar
Ooo dus je moet melden als je gaat?quote:Op maandag 29 december 2008 19:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Oh, ik ook niet, maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat we hier een beetje in de steek worden gelaten.
Jaquote:Op maandag 29 december 2008 19:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo dus je moet melden als je gaat?
Jij wel jaquote:Op maandag 29 december 2008 19:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke! En dankje voor je welkomquote:
Waarom?quote:
Tuurlijk we zijn erg begaan met de Single topic bewonsters...quote:Op maandag 29 december 2008 19:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wel liefquote:Op maandag 29 december 2008 19:38 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tuurlijk we zijn erg begaan met de Single topic bewonsters...
Klinkt erg als friendzone, dat doen we nietquote:Op maandag 29 december 2008 19:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wel lief
Mag je hier dan ook enorm uithuilen als je weer single bent?
En troosten jullie de single persoon dan?
eerst toejuichen dat je single af bent je alle best van de wereld wensenquote:Op maandag 29 december 2008 19:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wel lief
quote:Op maandag 29 december 2008 18:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 december 2008 00:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En wat gaan jullie belachelijk snel, 4 pagina's in een uur.![]()
Het wordt tijd dat we gaan meeten, want deze reeks moet immers dicht na de feestdagen.![]()
Ik pleit voor een apart SC-forum met daarin alle slowchats.
Mja dat moet dan wel!quote:Op maandag 29 december 2008 19:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
eerst toejuichen dat je single af bent je alle best van de wereld wensen
en gaat t toch mis dan kom je gezellig terug krijg je een dkke knuff en bent er zo overheen
moet men wel eerst datenquote:Op maandag 29 december 2008 19:43 schreef mrbox het volgende:
[..]
Klinkt erg als friendzone, dat doen we niet![]()
Ramp en succes date verhalen zijn altijd welkom hier, was altijd wel erg grappig.
Succesquote:Op maandag 29 december 2008 00:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Voor die conclusie had ik geen diagram nodig.
En wat gaan jullie belachelijk snel, 4 pagina's in een uur.![]()
Het wordt tijd dat we gaan meeten, want deze reeks moet immers dicht na de feestdagen.![]()
Ik pleit voor een apart SC-forum met daarin alle slowchats.
Geen idee, de vorige reeks voordat het vermoord werd door Re aangemoedigd door de andere R&P sc mensen had wel wat succes verhalen zelfs.quote:Op maandag 29 december 2008 19:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
moet men wel eerst daten
of komt t door de feestdagen dat dat even niet zoveel te lezen is?
Waarom moest het ook weer ooit weg?quote:Op maandag 29 december 2008 18:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee dan mag je een avond bij mij langs komen, trekken we een fles of wat Lindemans van de appie open, doen we even aan wat dronken rebound neuken en sturen we je weer de wijde wereld in opzoek naar een nieuwe kerel die je hartje mag brekenquote:Op maandag 29 december 2008 19:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wel lief
Ehhh dat scenario kende ik nog niet. Haha.quote:Op maandag 29 december 2008 19:50 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Nee dan mag je een avond bij mij langs komen, trekken we een fles of wat Lindemans van de appie open, doen we even aan wat dronken rebound neuken en sturen we je weer de wijde wereld in opzoek naar een nieuwe kerel die je hartje mag breken
Het leven is zo mooi
Shit een fok radio spion.quote:Op maandag 29 december 2008 19:49 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Waarom moest het ook weer ooit weg?
bij deze.... oh en ook zonder dat gebroken hart mag je best langs komen hoor.. Ben de moeilijkste niet (altijd) De Lindamans is wel op, maar gelukkig zit de ap om de hoek en is elke dag tot 22:00 openquote:Op maandag 29 december 2008 19:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ehhh dat scenario kende ik nog niet. Haha.
Verhuizen naar een ander subforumquote:Op maandag 29 december 2008 19:53 schreef mrbox het volgende:
[..]
Shit een fok radio spion.![]()
het moet weg omdat het af en toe nogal een offtopic niet singles gerelateerde bende wordt. Re is daar niet zo blij mee.
Oke.. Ik zal er tegen die tijd misschien aan denkenquote:Op maandag 29 december 2008 19:56 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
bij deze.... oh en ook zonder dat gebroken hart mag je best langs komen hoor.. Ben de moeilijkste niet (altijd) De Lindamans is wel op, maar gelukkig zit de ap om de hoek en is elke dag tot 22:00 open
meerdere sessie's is ook mogelijk afhankelijk van het succes van de eerste sessie.
Wel is er net als in een echt cafe een rookverbod in mijn huis en geen tolerantie kamer waar stiekum gerookt wordt.
Heb jij iets opstapel staan automaatje ?quote:Op maandag 29 december 2008 19:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke.. Ik zal er tegen die tijd misschien aan denken
Doe eens mijn laatste post lezen.quote:Op maandag 29 december 2008 19:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Verhuizen naar een ander subforum
goed begin is het halve werkquote:Op maandag 29 december 2008 19:57 schreef Cuegirllie het volgende:
Je hebt het helemaal uitbedacht he Kwaak
preventieve sessies mogen ookquote:Op maandag 29 december 2008 19:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke.. Ik zal er tegen die tijd misschien aan denken
Die heb ik nog niet nodigquote:
Sorry, niet gezien.quote:Op maandag 29 december 2008 20:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Doe eens mijn laatste post lezen.
een stelletje singles die over vanalles en nog wat praten is toch heel ontopicquote:Op maandag 29 december 2008 19:53 schreef mrbox het volgende:
[..]
Shit een fok radio spion.![]()
het moet weg omdat het af en toe nogal een offtopic niet singles gerelateerde bende wordt. Re is daar niet zo blij mee.
quote:
Nog beterquote:Op maandag 29 december 2008 20:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
net onder de douche vandaan dus hier zonder iets
Shit, je overtreft mijquote:Op maandag 29 december 2008 20:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
[singlemode]quote:
Pics or it didn't happen!quote:Op maandag 29 december 2008 20:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Wel, zonder is altijd meestal beter.quote:Op maandag 29 december 2008 20:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als t een mooie goedpassende bh is hoeft dat niet toch
Hij zit goed en staat mooiquote:Op maandag 29 december 2008 20:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als t een mooie goedpassende bh is hoeft dat niet toch
Zo bedoel je het natuurlijkquote:Op maandag 29 december 2008 20:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als t een mooie goedpassende bhsexy setje is hoeft dat niet toch
Wat een groot badeendje heb jij. En wat ziet hij er menselijk uitquote:Op maandag 29 december 2008 20:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
deze was er nog onder alles was nat dus heb t jurkje maar uitgedaan....
[ afbeelding ]
die staat normaal op de rand van t bad maar ik d8 laat ik er weer eens mee spelenquote:Op maandag 29 december 2008 20:22 schreef Elegy het volgende:
[..]
Wat een groot badeendje heb jij. En wat ziet hij er menselijk uit!
Just my thoughtsquote:Op maandag 29 december 2008 20:16 schreef Elegy het volgende:
[..]
[singlemode]
Pics or it didn't happen!
[/singlemode]
Wat moet je nou met fotosquote:
Nou zonder die meneer en even omdraaienquote:Op maandag 29 december 2008 20:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
deze was er nog onder alles was nat dus heb t jurkje maar uitgedaan....
[ afbeelding ]
Je bent echt nog jong van geestquote:Op maandag 29 december 2008 20:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die staat normaal op de rand van t bad maar ik d8 laat ik er weer eens mee spelen
Ja, ik stel al een paar keer voor een Singels SC-meet voor, maar iedereen leest er bewust over heen.quote:Op maandag 29 december 2008 20:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat moet je nou me fotos
Kom maar langs dan kan ik het zelf beoordelen. Laat ik het jullie wel weten.![]()
Je leest niet wat ik typquote:Op maandag 29 december 2008 20:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, ik stel al een paar keer voor een Singels SC-meet voor, maar iedereen leest er bewust over heen.![]()
Dan is het een kwestie van kiezen.
En dan de vraag aller vragen: Piept hij ook als je er in knijpt?quote:Op maandag 29 december 2008 20:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die staat normaal op de rand van t bad maar ik d8 laat ik er weer eens mee spelen
Was een goed kerstcadeautje geweestquote:Op maandag 29 december 2008 20:31 schreef S95Sedan het volgende:
[ afbeelding ]
Ook maar eens een rol halen voor de vriendin van m'n broertje denk ik
Ja dat klinkt fouter als het is
quote:Op maandag 29 december 2008 20:31 schreef S95Sedan het volgende:
[ afbeelding ]
Ook maar eens een rol halen voor de vriendin van m'n broertje denk ik
Ja dat klinkt fouter als het is
nooit geprobeerd eigenlijkquote:Op maandag 29 december 2008 20:29 schreef Elegy het volgende:
[..]
En dan de vraag aller vragen: Piept hij ook als je er in knijpt?
Het was uit en toen opeens weer aan ofzo dus ging moeilijkquote:Op maandag 29 december 2008 20:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Was een goed kerstcadeautje geweest
He bah.quote:Op maandag 29 december 2008 20:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nooit geprobeerd eigenlijk
maar als ik er aan zuig dan spuit hij wel shampoo
Kijk je uit dat je het niet in je ogen krijgt!quote:Op maandag 29 december 2008 20:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nooit geprobeerd eigenlijk
maar als ik er aan zuig dan spuit hij wel shampoo
En aan mijn 'Succesquote:Op maandag 29 december 2008 20:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, ik stel al een paar keer voor een Singels SC-meet voor, maar iedereen leest er bewust over heen.![]()
Dan is het een kwestie van kiezen.
Spannendquote:Op maandag 29 december 2008 20:54 schreef FOKradio het volgende:
Het gaat nu over jullie op FOK!radio
hahaha ja vooral met warm water grrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 29 december 2008 20:39 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze haar haren goed uitwast, want dat kan vervelend spul zijn.
Over singles en hun goede voornemens voor 2009 jahquote:Op maandag 29 december 2008 20:54 schreef FOKradio het volgende:
Het gaat nu over jullie op FOK!radio
quote:Op maandag 29 december 2008 20:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahaha ja vooral met warm water grrrrrrrrrrrr
Goede voornemens zijn zoquote:Op maandag 29 december 2008 20:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Over singles en hun goede voornemens voor 2009 jah
Nee lekker interessant
Dat is geen anticonceptie, toch?quote:
Volgens fokradio niet.. Het helpt oa als je naar je ouders gaatquote:
Waar heb je het in gods naam overquote:Op maandag 29 december 2008 21:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens fokradio niet.. Het helpt oa als je naar je ouders gaat
ik luisterde even fokradioquote:Op maandag 29 december 2008 21:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waar heb je het in gods naam over
Dat deed ik toch netquote:
Ja waar Fok!Radio over ging.quote:
Dat singles denken dat ze in 2009 wel iemadn krijgen.. Erin geloven. Maar dat wijd at hier niet doen (zie eerste paginaquote:
maar voor de rest kom je niets te kort ofzoquote:Op maandag 29 december 2008 20:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahaha ja vooral met warm water grrrrrrrrrrrr
ik kom enorm te kortquote:Op maandag 29 december 2008 21:15 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
maar voor de rest kom je niets te kort ofzo
* kwaakvaak is altijd redelijk direct ja
tja... das een goede!... callboy regelen? of stoppen met rokenquote:Op maandag 29 december 2008 21:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik kom enorm te kort
maar sja wat doe je er aan he
<plaatje hier>quote:Op maandag 29 december 2008 21:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik kom enorm te kort
maar sja wat doe je er aan he
ik ga toch niet betallen voor iets wat je voor niks kan krijgenquote:Op maandag 29 december 2008 21:18 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
tja... das een goede!... callboy regelen? of stoppen met roken
15 minuten? das het voor-voorspel bedoel je!quote:Op maandag 29 december 2008 21:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ga toch niet betallen voor iets wat je voor niks kan krijgen
en stoppen met roken hoeft ook niet
nee ik zou mn 'principes' overboord moeten gooien dan heb ik over 15min sex
Jij was het voorspel toch kwaak.quote:Op maandag 29 december 2008 21:21 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
15 minuten? das het voor-voorspel bedoel je!
nee das de tijd dat t duurt voor er iemand hier kan zijn om me bruut te nemenquote:Op maandag 29 december 2008 21:21 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
15 minuten? das het voor-voorspel bedoel je!
Ik kom je halen als je het niet leuk vind !quote:Op maandag 29 december 2008 17:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb de eerste twee seizoenen al
En idd kan verknalling zijn, maar ik heb nog tot 5 jan minimaal
Dat heb ik al tijden niet gespeeld L. Dus er meer dan een grapje over maken doe ik dan ook niet meer.quote:Op maandag 29 december 2008 17:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wees blij, hij had ook over World of Warcraft kunnen gaan ouwehoeren hier.
Knap dat je dan vast blijft houden aan je principes.quote:Op maandag 29 december 2008 21:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee das de tijd dat t duurt voor er iemand hier kan zijn om me bruut te nemen
Sorry dat red ik nietquote:Op maandag 29 december 2008 21:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zo, doet de buurman er zo lang over om een smoes tegen zijn vrouw te vertellen dan?quote:Op maandag 29 december 2008 21:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
lang leve mijn roze bunny zullen we maar zeggenquote:Op maandag 29 december 2008 21:24 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Knap dat je dan vast blijft houden aan je principes.
Letterlijk een onbekende die schrijft : ''hoi, ik heb jou in de stad gezien'' ?quote:Op maandag 29 december 2008 21:25 schreef Cuegirllie het volgende:ik krijg op hyves nu een bericht van een jongen die me gezien heeft in de stad
Of je woont heel dicht bij mij in de buurt, óf ik heb een turbo knop op mijn Polo waar ik tot voor kort niks vanaf wistquote:Op maandag 29 december 2008 21:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 december 2008 21:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Letterlijk een onbekende die schrijft : ''hoi, ik heb jou in de stad gezien'' ?
Dat kan ik me wel goed voorstellen.quote:Op maandag 29 december 2008 21:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
lang leve mijn roze bunny zullen we maar zeggen
maar soms is het moeilijk
oh wat lief... heb ik al een bijnaam voordat we in Londen zijn geweestquote:Op maandag 29 december 2008 21:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
lang leve mijn roze bunny zullen we maar zeggen
maar soms is het moeilijk
Ik denk dat je wel extra hard gaat voor haar.quote:Op maandag 29 december 2008 21:28 schreef Elegy het volgende:
[..]
Of je woont heel dicht bij mij in de buurt, óf ik heb een turbo knop op mijn Polo waar ik tot voor kort niks vanaf wist
Het kan ook goed een gebruiksvoorwerp zijn.quote:Op maandag 29 december 2008 21:29 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
oh wat lief... heb ik al een bijnaam voordat we in Londen zijn geweest
ik ben er achter dat geheel onthouden makkelijker is dan afentoe toegeven aan een moment van zwaktequote:Op maandag 29 december 2008 21:29 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel goed voorstellen.
Maar normaal gezien kun je je daar goed doorheen slaan. Af en toe zijn er momenten van zwakte
Haha ja dat ook nog eensquote:Op maandag 29 december 2008 21:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
haha dat is wel grappig
(en was je ook echt in de stad?)
Daarom hou ik gewoon een vast ritme aanquote:Op maandag 29 december 2008 21:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben er achter dat geheel onthouden makkelijker is dan afentoe toegeven aan een moment van zwakte
als je een tijdje droog staat dan begint het te wennen ofzo
maar als je dan weer 1x toegegeven hebt
dan heb ik opeens weer veel veel veel te vaak zin
hahahaquote:Op maandag 29 december 2008 21:29 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
oh wat lief... heb ik al een bijnaam voordat we in Londen zijn geweest
jij hebt er ook een?quote:Op maandag 29 december 2008 21:31 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Het kan ook goed een gebruiksvoorwerp zijn.
quote:Op maandag 29 december 2008 21:32 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Daarom hou ik gewoon een vast ritme aan
Voor wat?quote:Op maandag 29 december 2008 21:31 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Het kan ook goed een gebruiksvoorwerp zijn.
was het een leuke jongen??quote:Op maandag 29 december 2008 21:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha ja dat ook nog eens
Dusja, maar eens afwachten dus
Voor mij werkt dat ook niet, op de eerste plaats omdat ik het zelf niet wil.quote:Op maandag 29 december 2008 21:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kijk en dat is nu het verschil tussen man en vrouw zijn
als vrouw heb je dan snel de naam van slet/ sloerie/ hoer etc
en een man is dan helemaal the man.....
nee been there done that en dat is het ook niet
neukmaatje ook niet op de een of andere vreemde manier krijgen die maatjes allemaal toch meer gevoelens
dus gewoon maar droog staan tot er echt wat speciaals voorbij huppelt
nou een man zou m ook kunnen gebruiken denk ik hoorquote:Op maandag 29 december 2008 21:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Joh spuit11
Dat kon ik zelf wel invullen maar waar hij hem anders voor moest gebuiken
Als kapstok kun je die wel gebruiken.quote:Op maandag 29 december 2008 21:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Joh spuit11
Dat kon ik zelf wel invullen maar waar hij hem anders voor moest gebuiken
is dat limburgs voor jajaja??quote:
ieder t zijnequote:Op maandag 29 december 2008 21:37 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Voor mij werkt dat ook niet, op de eerste plaats omdat ik het zelf niet wil.
als ik een zachte pijp wordt ie vanzelf snel gggggggggggggrootquote:Op maandag 29 december 2008 21:40 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
is dat limburgs voor jajaja??
En wat ik me nu altijd al afgevraagd bij limburgse vrouwen, die praten met de zachte g he? Maar pijpen die nu ook een zachte g?? Of ben ik nu gewoon heel raar en kan ik beter een pilletje slikken?
Zachte gquote:Op maandag 29 december 2008 21:40 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
is dat limburgs voor jajaja??
En wat ik me nu altijd al afgevraagd bij limburgse vrouwen, die praten met de zachte g he? Maar pijpen die nu ook een zachte g?? Of ben ik nu gewoon heel raar en kan ik beter een pilletje slikken?
Nee dat plaatje van die handquote:Op maandag 29 december 2008 21:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou een man zou m ook kunnen gebruiken denk ik hoor
moet ik daar ook een plaatje van zoeken nu?
hoe komt dat danquote:Op maandag 29 december 2008 21:43 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Zacht g![]()
Sowieso kan ik het beter met Limburgse vrouwen vinden over het algemeen.
Valt wel mee, maar ach is wel interessantquote:
Omdat ik zelf ook uit Limburg kom en in het dialect valt beter te communiceren over het algemeen.quote:
alleen een foto gezienquote:Op maandag 29 december 2008 21:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Valt wel mee, maar ach is wel interessant
quote:Op maandag 29 december 2008 21:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hij neemt in iedergeval geen blad voor de mond trouwens, Arie Koomen![]()
oh kut dan val ik afquote:Op maandag 29 december 2008 21:45 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Omdat ik zelf ook uit Limburg kom en in het dialect valt beter te communiceren over het algemeen.
Altijd leuk toch sjans hebbenquote:Op maandag 29 december 2008 21:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Valt wel mee, maar ach is wel interessant
quote:Op maandag 29 december 2008 21:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dus gewoon maar droog staan tot er echt wat speciaals voorbij huppelt
Waar uit Limburg kom je dan ongeveer?quote:Op maandag 29 december 2008 21:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh kut dan val ik af
spreek geen dialect
Ligt eraan wanneer hij mij zag, want op het eind van de avond heb ik staan zoenen met een kerel toenquote:Op maandag 29 december 2008 21:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
alleen een foto gezien
neem aan dat jij hem niet gespot had in de stad
wie weet is ie irl wel veel leuker
Ja daarom, gebeurd niet vaakquote:
ongeveer uit Heerlenquote:Op maandag 29 december 2008 21:49 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Waar uit Limburg kom je dan ongeveer?
ik heb geen hand nodig, jij loopt ik kan er niet tegen als, jeweetwel dus gebruik die hand maarquote:Op maandag 29 december 2008 21:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je wil een plaatje van een hand....
[ afbeelding ]
wahaha vast niet toenquote:Op maandag 29 december 2008 21:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer hij mij zag, want op het eind van de avond heb ik staan zoenen met een kerel toen
Haha tja, foto's zeggen idd niet alles
aaah niet?quote:
ik gebruik dan dus die bunnyquote:Op maandag 29 december 2008 21:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
ik heb geen hand nodig, jij loopt ik kan er niet tegen als, jeweetwel dus gebruik die hand maar
Mij is niks gevraagd.quote:Op maandag 29 december 2008 21:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat singles denken dat ze in 2009 wel iemadn krijgen.. Erin geloven.
ik ook niet, want ik was die lul die gevoelens had, en daar ook eerlijk vooruit kwam. Zij was dermate behoeftig dat ze ook net deed alsof ze die gevoelens had zodat er tenminste wat te neuken was.quote:Op maandag 29 december 2008 21:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ieder t zijne
en als jij er gelukkig van wordt is er niets mis mee toch?
ik werd er niet gelukkiger van
Ahh het is weer zoverquote:
Vrouw zijn lijkt me qua sex best leuk.quote:
maar erover praten kan geen kwaadquote:Op maandag 29 december 2008 21:52 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik ook niet, want ik was die lul die gevoelens had, en daar ook eerlijk vooruit kwam. Zij was dermate behoeftig dat ze ook net deed alsof ze die gevoelens had zodat er tenminste wat te neuken was.
Kan dat echt niet, te gevoelig type voor pretentieloze sex. Jammer want ik heb vooral mezelf ermee denk ik, want het is niet dat er geen kansen zijn op deze aardkloot. Plat gezegd, er zijn zat kansen met behoeftige vrouwen die niets meer willen dan gewoon keihard genomen worden, en met een kleub beetje moeite lul je daar je lul zo naar binnen toe. Maar die hele scene trekt mij totaal niet aan.
Dus sorry.... ik laat even aan me voorbij gaan voor een avond lol met wat orgasme's.
Omdat je net zei ik hou daar niet vanquote:
Je vergeet tieten.quote:Op maandag 29 december 2008 21:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vrouw zijn lijkt me qua sex best leuk.
Jullie kunnen makkelijker even sex regelen, voor jullie zijn er heel veel leuke speeltjes en jullie orgasmes zijn heftiger.
quote:Op maandag 29 december 2008 21:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vrouw zijn lijkt me qua sex best leuk.
Jullie kunnen makkelijker even sex regelen, voor jullie zijn er heel veel leuke speeltjes en jullie orgasmes zijn heftiger.
dus je kwam 'even' hier naar de IKEAquote:Op maandag 29 december 2008 21:53 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Daar ben ik vandaag nog in de IKEA geweest en daar heb ik een jaar gewerkt.
Uh.. maarquote:Op maandag 29 december 2008 21:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aaah niet?
Je bent toch best cute!
Inderdaad. Vreselijke periodequote:Op maandag 29 december 2008 21:55 schreef John.Milton het volgende:
[..]Een keer per maand loop je toch tegen problemen aan, dan vergaat je het lachen vast wel.
klopt niet helemaalquote:Op maandag 29 december 2008 21:55 schreef John.Milton het volgende:
[..]Een keer per maand loop je toch tegen problemen aan, dan vergaat je het lachen vast wel.
dat was dan vast wat andersquote:Op maandag 29 december 2008 21:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Omdat je net zei ik hou daar niet van
Ik heb een jaar in Heerlen gewerkt, daar een project opgezet dat als het goed is in de zomer vorm gaat krijgen.quote:Op maandag 29 december 2008 21:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dus je kwam 'even' hier naar de IKEA
had ik dat geweten...
bij de IKEA gewerkt of in Heerlen?
Maar wat?quote:
quote:Op maandag 29 december 2008 21:57 schreef S95Sedan het volgende:
Weet ik veel.
Ben je niet gewoon de kloon van JB?
Dan ben je een uitzonderingquote:Op maandag 29 december 2008 21:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
klopt niet helemaal
die ene keer per maand ben ik g**ler dan ooit meestal en zijn de orgasmes nog heftiger
Zie je, ik had gelijk.quote:Op maandag 29 december 2008 21:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
klopt niet helemaal
die ene keer per maand ben ik g**ler dan ooit meestal en zijn de orgasmes nog heftiger
oh dus niet zo ergens gewerkt dat ik misschien wel es tegen je op gelopen was?quote:Op maandag 29 december 2008 21:57 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik heb een jaar in Heerlen gewerkt, daar een project opgezet dat als het goed is in de zomer vorm gaat krijgen.
De IKEA is leuk om eens doorheen te lopen en als je iets nodig hebt vind je het daar ook vast wel.
Nee hoorquote:
Gewoon, vind het altijd lachwekkend als mensen zoiets zeggen.quote:
met een praatje vul je geen gaatje!... en damn... wat zou ik graag weer een gaatje vol stoppen.. Maar nee, niet als het na het klaarkomen nog leger is dan mijn zak op dat moment.quote:Op maandag 29 december 2008 21:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar erover praten kan geen kwaad
dus lul hier maar gewoon lekker mee
Stomme mannen ook altijd!quote:Op maandag 29 december 2008 @ 21:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
neukmaatje ook niet op de een of andere vreemde manier krijgen die maatjes allemaal toch meer gevoelens
Wat hij zegt: als er nou een vrouw in mijn buurt komt die zegt dat ze zin heeft.....quote:Op maandag 29 december 2008 22:00 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
wat zou ik graag weer een gaatje vol stoppen.
Ooh dat is zondequote:Op maandag 29 december 2008 22:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gewoon, vind het altijd lachwekkend als mensen zoiets zeggen.
Ben niet zo pro-mezelf
Dan kon ze haar zin niet afmaken en lag jij er al bovenop toen ze zei : ''.... in doperwtjes en worteltjes''quote:Op maandag 29 december 2008 22:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat hij zegt: als er nou een vrouw in mijn buurt komt die zegt dat ze zin heeft.....![]()
![]()
Nee het doet wel pijn en word sjaggo etcquote:Op maandag 29 december 2008 21:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus eigenlijk liegen jullie gewoon als het die tijd van de maand is!
Kleine kansquote:Op maandag 29 december 2008 21:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh dus niet zo ergens gewerkt dat ik misschien wel es tegen je op gelopen was?
sja ik woon zowat in een IKEA huis, IKEA is heel handig als je een klein budget hebt en een heel huis moet inrichten!
En verder hebben ze smaelanddat zien mijn kids als een uitje hahaha
ja dat dusquote:Op maandag 29 december 2008 22:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee het doet wel pijn en word sjaggo etc
Maar ook geil
Praatjes vullen geen gaatjes.quote:Op maandag 29 december 2008 22:03 schreef Q. het volgende:
Oeh, gaatjes vullen.. Mits de juiste bij de juiste personen.
Al dat geklep dat we van jullie vrouwen moeten aanhoren trekt dat wel weer aardig recht dacht ik zoquote:Op maandag 29 december 2008 22:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar ook geil
ok dan hoef ik ook niet te gaan achterhalen of ik je misschien wel ken hahahaquote:Op maandag 29 december 2008 22:03 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Kleine kansrond de middag liep ik wel altijd een rondje door de binnenstad om daar iets te gaan eten. De hele dag op een kantoor zitten is niets voor mij. Ik ben liever ergens mee bezig en met mensen bezig.
Ik ben blij dat ik er weinig last van heb, maar vervelend is het welquote:Op maandag 29 december 2008 22:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar ook geil
Hoezo? wij moeten toch ook naar jou gezanik luisterenquote:Op maandag 29 december 2008 22:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Al dat geklep dat we van jullie vrouwen moeten aanhoren trekt dat wel weer aardig recht dacht ik zo
En gaatjes vullen![]()
![]()
![]()
Ik ook.quote:Op maandag 29 december 2008 21:53 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Daar ben ik vandaag nog in de IKEA geweest en daar heb ik een jaar gewerkt.
Zelf kom ik uit Noord/Midden Limburgquote:Op maandag 29 december 2008 22:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok dan hoef ik ook niet te gaan achterhalen of ik je misschien wel ken hahaha
Dat is op te lossen.quote:Op maandag 29 december 2008 22:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En ook dat geil zijn vind ik dan irritant.
Ik zou even wachten tot ze haar zin afhad, maar daarna.....quote:Op maandag 29 december 2008 22:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan kon ze haar zin niet afmaken en lag jij er al bovenop toen ze zei : ''.... in doperwtjes en worteltjes''
Wat wil je daar mee zeggen?quote:Op maandag 29 december 2008 @ 22:04 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Praatjes vullen geen gaatjes.
quote:Op maandag 29 december 2008 @ 22:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoezo? wij moeten toch ook naar jou gezanik luisteren
En jij bent een stuk irritanter dan welke vrouw dan ook trust me
Kun jij gewoon mij helemaal buiten wat je verder ook wil zeggen laten aub?quote:Op maandag 29 december 2008 21:57 schreef S95Sedan het volgende:
Weet ik veel.
Ben je niet gewoon de kloon van JB?
quote:Op maandag 29 december 2008 22:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee dan houd het opquote:Op maandag 29 december 2008 22:06 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Zelf kom ik uit Noord/Midden Limburgdus zo bekent ben ik daar niet
heyhey lief zijn voor elkaarquote:Op maandag 29 december 2008 22:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat moet ik nu doen met al mijn eenzame lange avondenquote:Op maandag 29 december 2008 22:13 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Dan kun je die zoektocht al staken
Je moet nu zo onderhand wel weten dat ik toch zeg wat ik wil en hoe ik dat wil.quote:Op maandag 29 december 2008 22:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kun jij gewoon mij helemaal buiten wat je verder ook wil zeggen laten aub?
Je hebt een bunny.quote:Op maandag 29 december 2008 22:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat moet ik nu doen met al mijn eenzame lange avonden
Waardeloos.quote:Op maandag 29 december 2008 22:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je moet nu zo onderhand wel weten dat ik toch zeg wat ik wil en hoe ik dat wil.
Don't tempt me JB
Ik vrees op FOK! doorbrengen.quote:Op maandag 29 december 2008 22:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Dit topic kennende staan er nu ik dit typ al meerdere suggesties van mannen.quote:Op maandag 29 december 2008 22:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ze woont ruim drie uur rijden hier vandaan.quote:Op maandag 29 december 2008 22:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dit topic kennende staan er nu ik dit typ al meerdere suggesties van mannen.
zeggeeehhhh duimelot, neuken?
edit : valt me tegen heren !![]()
Niks waardeloos, moet maar eens over zijn met dat gejank achteraf. Die opmerking was trouwens normaal bedoeld even voor de goede orde.quote:
dus morgen ikea doen? Jij doet net of je helemaal verliefd op me bent, ik het mooiste schepsel der god op deze aarde ben, mijn lul de prachtigste paal is die je ooit gezien hebt, en je niet kunt wachten tot ik er mee aan je baarmoederhals klop, de kinderen zetten we in smaeland dan zijn ze ook even zoet. Daarna door naar de bedden afdeling, waar jij als een volleerde amazone mijn paarse gehelmde krijgen gaat bereiden in een van de boxspringbedden die ik toch al wilde kopen, en wel graag even op geschiktheid voor twee personen wilde beoordelen!quote:Op maandag 29 december 2008 21:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh dus niet zo ergens gewerkt dat ik misschien wel es tegen je op gelopen was?
sja ik woon zowat in een IKEA huis, IKEA is heel handig als je een klein budget hebt en een heel huis moet inrichten!
En verder hebben ze smaelanddat zien mijn kids als een uitje hahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |