Dan heb ik afscheidsfeestje van iemand.. dus dat wordt lastigquote:Op maandag 29 december 2008 17:25 schreef Belsezar het volgende:
Niet komend weekend maar die daarop?
Hoeft ook niet, ding is weet ik veel hoeveel jaar niet bijgewerkt. Dus alles van de laatste paar jaar staat er niet eens op. Dat ding is misschien wel 2 keer zo groot nuquote:Op maandag 29 december 2008 17:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb die lijst nooit bekeken egenlijk...
Dit weekend dan maar?quote:Op maandag 29 december 2008 17:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan heb ik afscheidsfeestje van iemand.. dus dat wordt lastig
Dat komt voor mij beter uti jaquote:
Probeer je nu ook te bewijzen dat het ook kan in dit topicquote:
Wees blij, hij had ook over World of Warcraft kunnen gaan ouwehoeren hierquote:Op maandag 29 december 2008 17:30 schreef mrbox het volgende:
[..]
Probeer je nu ook te bewijzen dat het ook kan in dit topic![]()
Dat hoeft ie niet te bewijzen, dat is redelijk bekend lijkt me..quote:Op maandag 29 december 2008 17:30 schreef mrbox het volgende:
[..]
Probeer je nu ook te bewijzen dat het ook kan in dit topic![]()
quote:Op maandag 29 december 2008 17:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wees blij, hij had ook over World of Warcraft kunnen gaan ouwehoeren hier.
uhm ? owquote:Op maandag 29 december 2008 17:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat hoeft ie niet te bewijzen, dat is redelijk bekend lijkt me..
Ja die vullen geen gaatjes Cuegirlliequote:
Ik weet wie je bedoeltquote:Op maandag 29 december 2008 17:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat hoeft ie niet te bewijzen, dat is redelijk bekend lijkt me..
Vertelquote:
Nou.. je weet maar nooit hoe ver die praatjes je brengen Boxquote:Op maandag 29 december 2008 17:38 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja die vullen geen gaatjes Cuegirllie
Vertelquote:Op maandag 29 december 2008 17:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nou.. je weet maar nooit hoe ver die praatjes je brengen Box
Niet echt veel boeiends langs geweest, ja dat iedereen in 2009 single af zou worden volgens Fok! Radio dus wanneer gaan we daten?quote:Op maandag 29 december 2008 17:44 schreef Duimelot het volgende:
hallo allemaal en goed de dag doorgekomen?
ik ga dus niet terug lezen
oh eind 2009 geen enkele single meer? ik geloof er niets vanquote:Op maandag 29 december 2008 17:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet echt veel boeiends langs geweest, ja dat iedereen in 2009 single af zou worden volgens Fok! Radio dus wanneer gaan we daten?
Ik wist dat er nog een topic was wat ik eigenlijk zou moeten volgenquote:Op maandag 29 december 2008 17:46 schreef Feitosa het volgende:
Het bewijs voor de dames.
Mannen Sexy & Gewaagd #22
Stukje naar beneden scrollen.![]()
ik heb de hele dag in het zwembad doorgebracht en heel wat mannenlichamen gezienquote:Op maandag 29 december 2008 17:46 schreef Feitosa het volgende:
Het bewijs voor de dames.
Mannen Sexy & Gewaagd #22
Stukje naar beneden scrollen.![]()
In 2009 treedt het single self-destructiongen in werking. Als je ineens >splatter< hoort, dan is er weer een single ontploftquote:Op maandag 29 december 2008 17:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh eind 2009 geen enkele single meer? ik geloof er niets van
euh ja zeg t maar he
quote:Op maandag 29 december 2008 17:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb de hele dag in het zwembad doorgebracht en heel wat mannenlichamen gezien
je bent redelijk gemiddeld mag ik zeggen!
Voor een 30+er ? Kom op zeg.quote:Op maandag 29 december 2008 17:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb de hele dag in het zwembad doorgebracht en heel wat mannenlichamen gezien
je bent redelijk gemiddeld mag ik zeggen!
Chattenquote:Op maandag 29 december 2008 17:42 schreef kwaakvaak het volgende:
ik heb geen zin meer... beetje futloos zelfs.. Zit beetje te chatten en apatisch voor me uit te staren
Wel wat nuttigs gedaan, nieuwe gordijnen opgehangen in de huiskamer.. HEERLIJK!.. scheelt een hoop in de tocht en het staat best mooi ook. En dat voor aanbiedingsgordijnen van de kwantum.. Tres chique zelfs
quote:Op maandag 29 december 2008 17:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh eind 2009 geen enkele single meer? ik geloof er niets van
euh ja zeg t maar he
Haal je wat kaarsjes laatmaar is niet handigquote:Op maandag 29 december 2008 17:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zit te twijfelen om mn kerstlampjes gewoon te laten hangen...
Denk dat ik dat in elk geval tijdelijk maar moet doen, want anders heb ik heul geen sfeerverlichting
quote:
hihihi....quote:Op maandag 29 december 2008 17:48 schreef Elegy het volgende:
[..]
In 2009 treedt het single self-destructiongen in werking. Als je ineens >splatter< hoort, dan is er weer een single ontploft
oh ok dan is het redelijk boven gemiddeld ik wist je leeftijd toch nietquote:
quote:Op maandag 29 december 2008 17:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh ok dan is het redelijk boven gemiddeld ik wist je leeftijd toch niet![]()
ik denk bij alle fokkers automatisch dat ze onder de 25 zijn
nee nee nee ik hoop van niet (ben zelf ook 30+)quote:Op maandag 29 december 2008 18:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
is mijn fok! houdbaarheidsdatum verstreken?
Hoi!quote:Op maandag 29 december 2008 18:04 schreef dawg het volgende:
Op Fok! komt alles, je kunt het zo gek niet bedenken.
ja klopt. maar gelukkig ook wel aardig wat 30+quote:Op maandag 29 december 2008 18:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee nee nee ik hoop van niet (ben zelf ook 30+)
maar wat ik zo gemerkt heb is dat er toch heel veel jonkies zijn toch
En wat is er mis met ons jonkies?quote:Op maandag 29 december 2008 18:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee nee nee ik hoop van niet (ben zelf ook 30+)
maar wat ik zo gemerkt heb is dat er toch heel veel jonkies zijn toch
heb ik gezegd dat er wat mis mee is?quote:Op maandag 29 december 2008 18:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En wat is er mis met ons jonkies?
dat ken ik geeneens en ik mis er dus ook niets mee lees ikquote:Op maandag 29 december 2008 18:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja klopt. maar gelukkig ook wel aardig wat 30+
t is gelukkig geen partyflock waar 20 al oud is en eigenlijk heel veel ontzettend ehhh kortzichtige (laat ik het subtiel beschrijven) mensen rondlopen
Zal ik dan even de mannelijke correctie slag doen voor je schat?? Okay.. komt ie... Hoogstwaarschijnlijk single man ziet een mooie vrouw stel tieten in een badpak of bikini zich aan hem aanbieden en denkt.. das makkelijk vissen zo, als de vis vanzelf in mijn netje zwemt. Eerste SMS'jes heet netjes de boel veilig stellen en op het warm houd plaatje zetten..quote:Op maandag 29 december 2008 17:56 schreef Duimelot het volgende:
moraal van dit verhaal, even terugblikkend op gisteren. Het hoeft niet altijd via datingsites te gaan het kan dus echt ook gewoon overal zelfs in een overvol zwembad!
nah t is wel leuk om feestjes op te zoeken maar het forum kan je beter achterwege laten ja. nou ja t is soms ook wel weer komisch ofzo. ach bla ik zit te zeverenquote:Op maandag 29 december 2008 18:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat ken ik geeneens en ik mis er dus ook niets mee lees ik
quote:Op maandag 29 december 2008 18:12 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Zal ik dan even de mannelijke correctie slag doen voor je schat?? Okay.. komt ie... Hoogstwaarschijnlijk single man ziet een mooie vrouw stel tieten in een badpak of bikini zich aan hem aanbieden en denkt.. das makkelijk vissen zo, als de vis vanzelf in mijn netje zwemt. Eerste SMS'jes heet netjes de boel veilig stellen en op het warm houd plaatje zetten..
Kwaak, realist in relatie's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |