Dan heb ik afscheidsfeestje van iemand.. dus dat wordt lastigquote:Op maandag 29 december 2008 17:25 schreef Belsezar het volgende:
Niet komend weekend maar die daarop?
Hoeft ook niet, ding is weet ik veel hoeveel jaar niet bijgewerkt. Dus alles van de laatste paar jaar staat er niet eens op. Dat ding is misschien wel 2 keer zo groot nuquote:Op maandag 29 december 2008 17:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb die lijst nooit bekeken egenlijk...
Dit weekend dan maar?quote:Op maandag 29 december 2008 17:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan heb ik afscheidsfeestje van iemand.. dus dat wordt lastig
Dat komt voor mij beter uti jaquote:
Probeer je nu ook te bewijzen dat het ook kan in dit topicquote:
Wees blij, hij had ook over World of Warcraft kunnen gaan ouwehoeren hierquote:Op maandag 29 december 2008 17:30 schreef mrbox het volgende:
[..]
Probeer je nu ook te bewijzen dat het ook kan in dit topic![]()
Dat hoeft ie niet te bewijzen, dat is redelijk bekend lijkt me..quote:Op maandag 29 december 2008 17:30 schreef mrbox het volgende:
[..]
Probeer je nu ook te bewijzen dat het ook kan in dit topic![]()
quote:Op maandag 29 december 2008 17:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wees blij, hij had ook over World of Warcraft kunnen gaan ouwehoeren hier.
uhm ? owquote:Op maandag 29 december 2008 17:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat hoeft ie niet te bewijzen, dat is redelijk bekend lijkt me..
Ja die vullen geen gaatjes Cuegirlliequote:
Ik weet wie je bedoeltquote:Op maandag 29 december 2008 17:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat hoeft ie niet te bewijzen, dat is redelijk bekend lijkt me..
Vertelquote:
Nou.. je weet maar nooit hoe ver die praatjes je brengen Boxquote:Op maandag 29 december 2008 17:38 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja die vullen geen gaatjes Cuegirllie
Vertelquote:Op maandag 29 december 2008 17:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nou.. je weet maar nooit hoe ver die praatjes je brengen Box
Niet echt veel boeiends langs geweest, ja dat iedereen in 2009 single af zou worden volgens Fok! Radio dus wanneer gaan we daten?quote:Op maandag 29 december 2008 17:44 schreef Duimelot het volgende:
hallo allemaal en goed de dag doorgekomen?
ik ga dus niet terug lezen
oh eind 2009 geen enkele single meer? ik geloof er niets vanquote:Op maandag 29 december 2008 17:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet echt veel boeiends langs geweest, ja dat iedereen in 2009 single af zou worden volgens Fok! Radio dus wanneer gaan we daten?
Ik wist dat er nog een topic was wat ik eigenlijk zou moeten volgenquote:Op maandag 29 december 2008 17:46 schreef Feitosa het volgende:
Het bewijs voor de dames.
Mannen Sexy & Gewaagd #22
Stukje naar beneden scrollen.![]()
ik heb de hele dag in het zwembad doorgebracht en heel wat mannenlichamen gezienquote:Op maandag 29 december 2008 17:46 schreef Feitosa het volgende:
Het bewijs voor de dames.
Mannen Sexy & Gewaagd #22
Stukje naar beneden scrollen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |