geen van beidequote:Op maandag 29 december 2008 16:42 schreef Ofyles2 het volgende:
Is dit lied nou zo fout dat het leuk is of is het zo leuk dat het fout is?
quote:Op maandag 29 december 2008 16:43 schreef djenneke het volgende:
Mijn kat staat nu opeens op en gaat er als een gek vandoor (ligt al de hele dag naast me te slapen)![]()
Mikki, je bent stoer en hebt smaak
Nee ??quote:Op maandag 29 december 2008 16:41 schreef djenneke het volgende:
Toch had ik mijn kind zo nooit genoemd als ik mijn ouders was![]()
Dus je zingt nog mee ook?quote:Op maandag 29 december 2008 16:44 schreef Vogel87 het volgende:
Het valt me trouwens op dat ik de tekst toch foutloos uit m'n hoofd ken. Waarom toch
Omdat het zo slecht is. Net als een potje met vet, lang zal ze leven en sinterklaas kapoentje, dat kende je na de eerste keer horen ook meteen.quote:Op maandag 29 december 2008 16:44 schreef Vogel87 het volgende:
Het valt me trouwens op dat ik de tekst toch foutloos uit m'n hoofd ken. Waarom toch
Iets wat de gemiddelde Nederlander kan verstaan en uitsprekenquote:Op maandag 29 december 2008 16:44 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nee ??
Hoe had jij jezelf dan genoemd ??
quote:Op maandag 29 december 2008 16:45 schreef teamlead het volgende:heb je even voor mij.. schuif je slipje opzij lalalalala
*ril*quote:Op maandag 29 december 2008 16:46 schreef Diaan73 het volgende:
Twan was ook aan het meezingen en meedeinen net...zo af en toe moet je offers brengen om andere dingen te laten gebeuren.
Dus toch Janus.quote:Op maandag 29 december 2008 16:45 schreef djenneke het volgende:
Iets wat de gemiddelde Nederlander kan verstaan en uitspreken
Tja opzich jammer, maar verder vind ie R.E.M., Beatles, 3 doors down en Sixteen horsepower ook leuk, dus er is hoop.quote:
Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met indoctrineren zie je wel weerquote:Op maandag 29 december 2008 16:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja opzich jammer, maar verder vind ie R.E.M., Beatles, 3 doors down en Sixteen horsepower ook leuk, dus er is hoop.
en niet te vergeten Stef Bos en Bob Marleyquote:Op maandag 29 december 2008 16:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja opzich jammer, maar verder vind ie R.E.M., Beatles, 3 doors down en Sixteen horsepower ook leuk, dus er is hoop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |