abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64465230
Laat hier 10 foto's zien van jouw club die centraal staan voor het jaar 2008

TS begint:

De prachtige overwinning op Feyenoord, met een prachtig doelpunt van John Heitinga, die aan zijn laatste seizoen bij Ajax bezig was

Wéér verliezen van PSV, met de rode kaart van Edgar Davids als dieptepunt

Suarez die de winnende maakt uit bij Groningen

Afscheid van een held

Wéér geen CL, en een held die ermee stopt...

Dramatisch begin van de competitie

Wéér gelijk spelen in Rotterdam door een belachelijke strafschop

Hele goeie overwinning in Enschede, behoudend spelen en hopen op een counter. Niet des Ajax, wel effectief

.....

Beschamende uitschakeling in de beker... Ook dit is Ajax

Stel jullie jaar ook samen in 10 foto's
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  maandag 29 december 2008 @ 14:50:01 #2
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_64465245
Noem eens wat bronnen?
pi_64465265
quote:
Op maandag 29 december 2008 14:50 schreef PiRANiA het volgende:
Noem eens wat bronnen?
Voor foto's van?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  maandag 29 december 2008 @ 14:51:23 #4
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_64465282
Dat gaat over voetbal, en niet over 2008 in ,t algemeen.
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
  maandag 29 december 2008 @ 14:51:33 #5
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_64465287
quote:
Op maandag 29 december 2008 14:50 schreef denthemen het volgende:

[..]

Voor foto's van?
Voetbalfoto's die in dit topic zouden kunnen
pi_64465293
quote:
Op maandag 29 december 2008 14:49 schreef denthemen het volgende:
Laat hier 10 foto's zien van jouw club die centraal staan voor het jaar 2008

TS begint:

[ afbeelding ]
De prachtige overwinning op Feyenoord, met een prachtig doelpunt van John Heitinga, die aan zijn laatste seizoen bij Ajax bezig was

[ afbeelding ]
Wéér verliezen van PSV, met de rode kaart van Edgar Davids als dieptepunt

[ afbeelding ]
Suarez die de winnende maakt uit bij Groningen

[ afbeelding ]
Afscheid van een held

[ afbeelding ]
Wéér geen CL, en een held die ermee stopt...

[ afbeelding ]
Dramatisch begin van de competitie

[ afbeelding ]
Wéér gelijk spelen in Rotterdam door een belachelijke strafschop

[ afbeelding ]
Hele goeie overwinning in Enschede, behoudend spelen en hopen op een counter. Niet des Ajax, wel effectief

[ afbeelding ]
.....

[ afbeelding ]
Beschamende uitschakeling in de beker... Ook dit is Ajax

Stel jullie jaar ook samen in 10 foto's
Wel de nederlaag tegen PSV en niet de 4-1 overwinning?
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_64465318
quote:
Op maandag 29 december 2008 14:51 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Wel de nederlaag tegen PSV en niet de 4-1 overwinning?
Die dag draaide om Sjakie, en die staat er tussen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_64465332
Mooie foto's.
Striving to be more than average.
pi_64465344
quote:
Op maandag 29 december 2008 14:52 schreef denthemen het volgende:

[..]

Die dag draaide om Sjakie, en die staat er tussen
Ik zie hem nu.
pi_64465364
quote:
Op maandag 29 december 2008 14:53 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Ik zie hem nu.
Gooi jij er eens wat foto's in
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_64465425
Ik hoef weinig te doen zie ik, Dennis heeft het perfect uitgebeeld
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  maandag 29 december 2008 @ 14:57:12 #12
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_64465454
oh crap VBL staat voor voetbal.
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
pi_64465459
quote:
Op maandag 29 december 2008 14:53 schreef denthemen het volgende:

[..]

Gooi jij er eens wat foto's in
Later op de dag misschien, nu geen zin in.
  maandag 29 december 2008 @ 15:02:25 #14
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_64465596
tvp.
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_64465622
Hier kom ik dit weekend op terug. Leuk idee.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_64465903
quote:
Op maandag 29 december 2008 14:56 schreef _Mike_ het volgende:
Ik hoef weinig te doen zie ik, Dennis heeft het perfect uitgebeeld
Dat dus. Ik zal er nog eens over na gaan denken. Leuk idee.
pi_64466081
Ik zou de tifo actie voor Johnny toe willen voegen aan het lijstje van denthemen. Dat was naast Ajax-psv het hoogtepunt voor mij in 2008.

As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_64466199
Ik mis Klaas-Jan..
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  maandag 29 december 2008 @ 15:32:39 #19
67174 Dos37
Come on Twente
pi_64466522

Ajax - Twente 0-0 geniaal spannende wedstrijd, waarvoor ik weer een uitzondering maakte en naar de ArenA afreisde.

Engelaar wat een held, die mag van mij elk moment van elke dag terug komen verdomme wat was die man goed.

een filmpje van deze, wat een geniale wedstrijd, de spanning de ontlading de fans van Schalke

De ontlading na deze misser was heel erg groot

Na deze was de opluchting nog niets groter

Niet om het resultaat maar wel om het voetbal de strijdlust en het geweldige uitje wat tenminste niet te druk was. Lekker gezellig met een kleine groep tukkers
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_64466565
Iets te snel gepost, dadelijk meer.

[ Bericht 47% gewijzigd door Happel op 29-12-2008 15:34:20 (oeps) ]
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 29 december 2008 @ 15:45:59 #21
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_64466939
quote:
Op maandag 29 december 2008 15:19 schreef BB-boy het volgende:
Ik zou de tifo actie voor Johnny toe willen voegen aan het lijstje van denthemen. Dat was naast Ajax-psv het hoogtepunt voor mij in 2008.

[ afbeelding ]
Johnny Heitinga heeft toch weinig met de Jordaan te maken eigen lijk ... - ik bedoel dan kan je dat wel bij iedere Ajaxvoetballer gaan zetten - of mis ik nu iets - dat het een verwijzing is naar een invalide homoseksueel?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  maandag 29 december 2008 @ 15:59:29 #22
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_64467383

Weer verliezen in de arena.

NAC wint nooit in de Kuip (halve finale beker)

Dick Jol besluit Sparta aan 3 punten te helpen op een wel erg schandalige manier.

Bekerfinale. Bier smaakte heerlijk in de zon, van de wedstrijd weet ik niet veel meer.

Huldiging dag erna.

Feyenoord-B speelt verdiend gelijk tegen ajax.

Op wonderbaarlijke wijze toch nog door naar de groepsfase UEFA-cup.

Een groepsfase waarin Feyenoord niks te zoeken had.

Wéér verliezen bij Sparta. Dit keer zonder de hulp van de scheids.

Ongeregeldheden aan het eind van het jaar. Supporters eisen het vertrek van Bosz.

[ Bericht 2% gewijzigd door Kopbal op 29-12-2008 16:06:43 ]
  maandag 29 december 2008 @ 16:02:48 #23
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_64467497
Wat een hoop positiviteit trouwens nog als ik het zo bekijk. Dit geheel ten onrechte.

Feyenoord bestond dit jaar ook nog eens 100 jaar. Maar daar heb ik (bewust) weinig van meegekregen.
pi_64467566
Die eerste foto ook in het lijstje van Kopbal
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  maandag 29 december 2008 @ 16:12:05 #25
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_64467744
Eerbetoon aan een groot Ajacied

Afscheid van dezelfde Ajacied

EK begon geweldig.

Fantastisch feest in Bern.

Plotseling afscheid van het hoogste podium

Aanstelling van Ajacied Van Basten zorgt voor rust.

Veel wisselvallige resultaten met uitschieter in Hamburg

Nieuwe Helden staan op.

Ouwe Helden nemen afscheid.
#FreeHat
pi_64467938

1-2-2008 2008 begint slecht, Twente verliest 1-0 uit bij NAC, de 3de nederlaag op rij alweer.

16-2-2008 Twee weken later gaat Twente ook met 3-1 af bij Roda, de CL-playoffs lijken steeds verder weg.

23-3-2008 Elia scoort de winnende tegen Ajax in de 93ste minuut

20-4-2008 Iin de laatste wedstrijd in het Arke stadion wordt Willem II met 2-0 verslagen, met deze overwinning plaatst Twente zich voor de CL-playoffs.

18-5-2008 De huldeging na het bereiken van CL-voorronde

13-8-2008De wedstrijd tegen Arsenal

De Grolsch Veste

2-10-2008De winst op Stade Rennes, Twente haalt de poule-fase van de uefa-cup

22-11-2008 Heerenveen wordt met 6-0 verslagen

3-12-2008 De historische overwinning op Schalke 04
Цой жив
pi_64468236
Twente plaatste zich toch niet tegen Willem II? Maar tegen Ajax..
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_64468278
quote:
Op maandag 29 december 2008 16:27 schreef denthemen het volgende:
Twente plaatste zich toch niet tegen Willem II? Maar tegen Ajax..
Clplayoffs
Цой жив
pi_64468703
quote:
Op maandag 29 december 2008 16:28 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Clplayoffs
I see
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_64469881

Het jaar is net begonnen en we mogen tegen Ajax aantreden in de beker... Prachtige wedstrijd!

Hierna mogen we thuis aantreden tegen Willem II, we winnen en dit is een startschot voor een geweldig seizoen in de competitie....

Ze maken bekend dat Brandts na het seizoen zal vertrekken...

NAC mag in de kwartfinale uit naar Quick Boys, dit jaar met bijna alle topploegen er al uit zou het jaar kunnen worden van de bekerwinst.... We winnen en gaan naar de halve finale!

Maar helaas verliezen we weer in de Kuip van Feyenoord en is het bekersprookje opnieuw uit!

Maar in de competitie blijven we winnen, zoals hier met 3-1 van Feyenoord waardoor we bijna zeker zijn van de play offs van de champions league.... Achteraf zal blijken dat als we hier verloren hadden we zeker europees voetbal hadden gespeeld....

We grijpen overal naast en mogen de intertoto gaan spelen....

Nieuw seizoen, nieuwe trainer... We winnen de eerste wedstrijd hier bij AZ.

We draaien een goede eerste seizoenshelft (tot de koude dagen de beste ), met als topscorer Amoah die er op los scoorde!

Maar zoals altijd verliezen we ook dan in de kuip....

[ Bericht 3% gewijzigd door Superheld op 29-12-2008 17:57:17 ]
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_64470080
Droomstart Balasz tegen Ajax

Gomes redt PSV in de achtste finale van de UEFA Cup tegen zijn - zo blijkt later - nieuwe werkgever

Vierde titel op rij - Koevermans koestert de schaal een jaar nadat hij hem verloor

Oorlog Reker en Lemic leidt tot vertrek Hiele, Gomes en De Visser

Oranje verplettert op het EK Italië, Frankrijk en Roemenië

Zwitserland wordt Oranje - wat een beelden, kippenvel!

Aangeslagen Oranje verliest van geslepen vechtmachine van Hiddink

Wervelende start nieuwe seizoen: 1-5 bij FC Utrecht

Dramatisch vervolg: kansloos uitgeschakeld in de Champions League...

...en de titel is al voor de winterstop buiten bereik: nederlagen tegen Ajax, NEC, NAC, AZ en thuis tegen Roda JC.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_64470716
Leuk topic.

Na een belabberde periode onder Ruud Brood in 2007 hield ik al serieus rekening met degradatie. Gelukkig werd Ruud Brood de dag voor kerst 2007 eindelijk ontslagen. Vanaf januari 2008 stond Gert Heerkes samen met Hendrie Krüzen aan het roer

2007-2008:

Ruud, Welkom Gert.

Heerkes wint zijn eerste wedstrijd als trainer van Heracles. Eindelijk weer goed voetbal. Een herboren Heracles met passie, strijd en goed & aanvallend voetbal. De maand Januari verloopt uitstekend met thuisoverwinningen op directe concurrenten Sparta en Excelsior. Ook wordt er voor het eerst in 1,5 jaar weer een uitwedstrijd gewonnen, directe concurrent VVV is het slachtoffer van een ontketend Heracles (0-5).

Geweldige voetballer die een belangrijke rol speelt bij de wederopstanding van Heracles. Lui? Geen rendement? Egoïstich? Garcia snoerde alle criticasters de mond in het zwart-wit.

De derby van Twente. Heracles speelt zeer verdienstelijk en komt zelfs op voorsprong door Garcia. Twente supporters: ''We hebben het uitvak nog nooit zo tekeer zien gaan''. Uiteindelijk wint FC Twente toch dankzij 2 late goals en enorme misser van Lakic bij een 1-1 stand.

Het Heracles van de eerste 2,5 maand van 2008 is het beste dat ik ooit heb gezien. In januari worden directe concurrenten compleet weggespeeld, in februari wordt er fantastisch gespeeld tegen Heerenveen (2-2) en Feyenoord (3-3) en in de Euroborg wordt Groningen een groot deel van de wedstrijd van het kastje naar de muur getikt (1-2). Enige verwijt is dat de ploeg zichzelf veel tekort doet door veel kansen te missen.

Toen Heracles met 10 man zelfs een 2-1 op het bord wist te krijgen tegen FC Utrecht wist ik dat dit team niet zou gaan degraderen, ondanks het missen van de vele kansen.

Historische avond, voor het eerst in de halve finale van de beker. Super sfeeractie, aardig sfeertje, dominerend Heracles en toch de nederlaag na penalties. Een mokerslag voor de supporters, maar gezien het spel na die wedstrijd ook voor het team.

2008-2008

In de voorbereiding van het nieuwe seizoen verliest Heracles kort achter elkaar 2 clubmensen, RIP Alex Korte en ex-voorzitter Tusveld.

Heracles begint sterk aan het nieuwe seizoen met enkele sterke resultaten. Zo wordt bijvoorbeeld de openingswedstrijd tegen Feyenoord overtuigend gewonnen, een flinke opsteker na een matige voorbereiding.

Sleutelspelers Quansah en Wuytens verlengen hun contract, na dit seizoen aflopende, contract. Er heerst euforie binnen de club.

Het gehele seizoen heeft Heracles te maken met blessures. Steur en Fledderus liggen al ruim 3 maand in de lappenmand, Quansah al ruim 2 maand, Boakye heeft de eerste 2 maand moeten missen door een blessure, Maertens moest de laatste wedstrijden missen, Dost heeft een kleine maand buitenspel gestaan, Douglas is 2x geblesseerd geweest aan zijn hamstring, Karim Bridji ligt er het hele seizoen uit met een knieblessure, Qays Shayesteh raakte geblesseerd toen hij net een basisplaats veroverd leek te hebben en ook Mark Looms heeft een blessure opgelopen.
pi_64470936
Januari

Wat een treurnis in januari. Rasjood Landzaat komt de gelederen versterken. Daar is tot op de hede weinig van terecht gekomen. Lekker op de tribune zitten tegen een dik salaris, wie wil dat nou niet.

Februari

Om geld te vergaren en in het kader van het vergroten van de naamsbekendheid stapt Feyenoord als eerste club in Second Life. Woerst en Co weten me elke keer weer te verbazen met hun geniale ingevingen. Ik geloof best dat dit miljoenen zal opleveren in de toekomst.

Maart

Van Marwijk weet het niet meer en vlucht weg uit Rotterdam om hielen te gaan likken in Zeist.

April

Voor sommige klootviolen een troostprijs, voor andere gewoon een prijs die thuishoort in de prijzenkast. Feyenoord wint op 28 april 2008 de KNVB-beker door Roda JC met 2-0 te verslaan.

Mei

Verbeek is de nieuwe trainer van Feijenoord. Hij moet zorgen voor de cultuuromslag van het oude Feijenoord naar het nieuwe. Vooralsnog kost het hem veel moeite...

Juni

Delen van De Kuip wordt in het kader van de professionalisering grondig aangepakt. Tevens wordt Leon Vlemmings binnen gehaald voor ruim 3.5 ton.

Juli

19 juli, het mooiste moment van 2008. Tevens mijn grootste baalmoment. De dag erna vervloekte ik mezelf, dat ik daar niet bijgeweest ben. Krijg er nog tranen van in mijn ogen.

Augustus

Het is 31 augustus en terwijl ik lekker een biertje zit weg te tikken in Almelo, verliest even verderop Feijenoord zijn eerste wedstrijd van de vele die nog gaan volgen.

September

Wie is die Feyenoordspeler, zullen de meeste denken. Hij staat symbool voor alle ellende die de vermoeide, overbetaalde spelers hebben. Blessures. Niet een speler, niet twee, maar een stuk of elf!

Oktober

November

Coruna uit. Eindelijk weer Europees. Kutwedstrijd, maar wel een paar geweldige dagen gehad.

December

Begin van het einde?

11 foto's en 1 filmpje. Wil je me vergeven Denthemen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_64471358
-edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door Gordon_Shumway op 29-12-2008 18:36:39 ]
pi_64471409

Wat een trieste snol
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_64471447
quote:
Op maandag 29 december 2008 17:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

edit
Ho ho ho, van waar komt die frustratie?

[ Bericht 1% gewijzigd door Gordon_Shumway op 29-12-2008 18:37:07 ]
  maandag 29 december 2008 @ 18:05:41 #37
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_64471548
quote:
Op maandag 29 december 2008 18:01 schreef _Mike_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een trieste snol
Dat soort mensen maken het voetbal kapot.
pi_64471596
Aangaande de PSV-foto's sluit ik me bij DD aan.

Chelsea neemt de leiding in de League Cup finale, maar manager Avram Grant gooit de wedstrijd tactisch weg, en verliest alsnog.

Emile Heskey maakt diep in blessuretijd 1-1 op Stamford Bridge, wat Chelsea praktisch gezien de titel kost.

Frank Lampard verliest zijn moeder in de belangrijkste voetbalweek van het jaar, maar het weerhoudt hem niet om Chelsea naar de Champions League finale in Moskou te schieten.

Na een moeilijk begin, speelt Chelsea een geweldige finale, vanaf de tweede helft domineren ze de wedstrijd. Paal en lat worden geraakt, maar ze komen niet verder dan 1 goal van Lampard.

De wedstrijd gaat naar penalty’s, John Terry kan Chelsea Europees Kampioen maken, maar valt en raakt de paal. Later zou Anelka nog missen wat definitief het einde betekende.

Avram Grant wordt drie dagen na de finale ontslagen, en tijdens EURO 2008 contracteert de club Felipe Scolari. Een ervaren trainer die op korte termijn moet oogsten en Chelsea moet weer aantrekkelijk worden om te zien.

En dat is precies wat Scolari brengt. Chelsea pakt de kop in de Premier League en zet tegenstanders als Portsmouth, Middlesbrough, Sunderland en Bordeaux met ruime cijfers opzij. 'It's just like watching Brazil' zeggen de analisten.

Liverpool's Xabi Alonso schiet, raakt Bosingwa en de bal rolt achter Cech en daarmee stopt een recordreeks van 86 thuiswedstrijden zonder nederlaag.

John Terry viert zijn 10-jarig jubileum bij het eerste, en over 10 jaar houdt nog steeds de aanvallers zo van zich af.

Gedurende het seizoen weten teams zich steeds beter te weren, en er volgen veel frustrerende gelijke spelen. Maar de laatste wedstrijd van 2008 slaat alles. Chelsea buigt een achterstand om in de tweede helft, om het in de laatste minuut toch weer weg te geven.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_64471813
Het is dat jullie zeggen dat het een vrouw is...
pi_64471935
quote:
Op maandag 29 december 2008 18:02 schreef Breach het volgende:

[..]

Ho ho ho, van waar komt die frustratie?
Nu weet je het
pi_64472081

Het jubileumjaar is geopend!

Bij de arena worden Feyenoord supporters altijd hartelijk welkom geheten voordat het kat en muis spelletje met de politie begint. Voor de verandering weer verliezen in de arena.

Nac was de laatste hindernis richting bekerfinale

Stadhuisplein was voor de bekerfinale erg gezellig!

Ondanks het kut tijdstip was het aardig druk op de Coolsingel na de gewonnen bekerfinale.
Eindelijk weer een prijs!

Mijn hoogtepunt van 2008: Met 1000en andere supporters aftellen en Feyenoord 100 jaar vieren.Uniek!

Het feest van de eeuw was geflopt. Voel me nog steeds opgelicht dat ik al maanden van tevoren een duur kaartje heb gekocht terwijl je later bij een liter benzine 20 gratis kaartjes kon krijgen.

De foto van 2008. Een gehavend Feyenoord vecht tegen ajax voor elke meter zoals we dat graag elke wedstrijd zien.

Feyenoord moest weer naar en tegen Nancy. Er mochten geen supporters afreizen maar toch waren deze aanwezig.You can't ban a Feyenoord fan!

Al met al was 2008 een jaar met veel hoogtepunten maar vooral dieptepunten.
Laten we het maar positief afsluiten met een foto van mijn hoogepunt van 2008!
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  maandag 29 december 2008 @ 18:22:45 #42
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_64472103
quote:
Op maandag 29 december 2008 14:57 schreef Mr-Coffee het volgende:
oh crap VBL staat voor voetbal.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_64472126
quote:
Op maandag 29 december 2008 17:47 schreef Happel het volgende:

Mei

[ afbeelding ]
Blijft echt een geweldige foto
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64472138

Het jaar 2008 begint met het vertrek van 3 sleutelspelers. We staan 4e, 3 punten achter de nummer 1. Silva wil ondanks veel interesse verlengen, maar besluit na een vakantie in Uruguay ineens dat hij naar Ajax wil. Lindgren (Ajax) en Nevland (Fulham) voelen zich ineens ook minder bezwaard om te vertrekken, want Silva mag na wat jankballen en een staking voor een schandelijk hoog bedrag vertrekken.

Groningen neemt revanche op NEC met een 5-1 overwinning, ipv voor de 6-1 te gaan, doet Sankoh liever het kunstje van El Akchaoui over.

Het kan nog, zowaar winst uit tegen Willem II, na 10 jaar..

Dieptepunt 2008, de competitie doet er niet meer toe. 20 gewonden vallen er bij de stadionbrand in de Euroborg. FC Groningen en de brandweer wijzen naar elkaar en de media heeft het vooral gemunt op de supporters. Vergeten wordt dat de brand veroorzaakt is door twee idioten die met brandende rollen besloten te gooien, op de 2e ring. Dat de afgelaste wedstrijd 3 dagen later verloren wordt, doet er niet meer toe. Ik hoop nooit meer iemand die bijna stikt wegens zuurstof gebrek naar buiten te hoeven slepen.

Het seizoen gaat als een nachtkaars uit, de playoffs om europees voetbal tegen NEC worden verloren.

Slechts een seizoen heeft Berg mogen genieten van zijn status als duurste FCG aankoop aller tijden, Femi komt voor 3,5 miljoen Lindgren vervangen.

met een wereldgoal van Sepp de Roover en Levchenko wint Groningen de openingswedstrijd van Vitesse met 0-4.

In de competitie gaat het lekker, thuis wordt ook Feyenoord met 3-1 opzij gezet. We staan bovenaan!

Tegen Ajax wordt ongelukkig met 1-0 verloren. Shit happens, denk je dan nog op zo'n moment.

Na een schandalig slechte periode 15 minuten en 3 tegengoals in Tilburg, valt er in -de met bakken uit de hemel komende- sneeuw niets meer te redden. De neerwaartse trend in ingezet, we verliezen 5 van de laatste 6 duels en staan 7e, op zich niet slecht.. Maar er moet een hoop gebeuren, het leek zo mooi.
  maandag 29 december 2008 @ 18:43:21 #45
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_64472775
Dat aftellen bij de Kuip baal ik ook nog steeds enorm van dat ik daar niet bij was. Daarom ook niet bij mijn 10 foto's.
pi_64472938
quote:
Op maandag 29 december 2008 18:43 schreef Kopbal het volgende:
Dat aftellen bij de Kuip baal ik ook nog steeds enorm van dat ik daar niet bij was. Daarom ook niet bij mijn 10 foto's.
Kan ik begrijpen.Was mijn absolute hoogtepunt van '08.Had ook niet verwacht dat er zoveel mensen zouden zijn omdat het niet echt was aangekondigd op sites enzo volgens mij.Net nog wat filmpjes gekeken van die avond.Kippevel!
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_64473304

Ondanks een fenomenale rush van Walcott die uiteindelijk een doelpunt oplevert, wordt Arsenal in de kwartfinale van de Champions League uitgeschakeld tegen Liverpool.

De dag dat de titel verloren ging....

Nog steeds geen idee waarom 'ie ooit werd aangetrokken. Stapelde foute beslissing op foute beslissing. Zakte ruim tien plaatsen op de ranglijst.

Koeman weet nog wel de Copa del Rey te winnen, door een 3-1 zege op Getafe.

Het begin van het EK 2008 en ik leer zowaar nog iets bij na dit doelpunt van Van Nistelrooy.

Van Basten compleet afgetroefd door Hiddink in de kwartfinale tegen Rusland.

De beste spits van het EK.

Silva beloont zijn fantastische EK met een doelpunt in de halve finale en is nu ook bekend bij het grote publiek.

De held van de Copa del Rey wordt bijna net zo behandeld als voorganger Canizares en vertrekt naar Hoffenheim.

Weer geen kampioen...
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  maandag 29 december 2008 @ 19:04:58 #48
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_64473440
Kan ik wel 10 hoogtepunten van Roda plaatsen?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_64473533
quote:
Op maandag 29 december 2008 19:04 schreef DarkShine het volgende:
Kan ik wel 10 hoogtepunten van Roda plaatsen?
Je mag er ook 5 van Roda en 5 van Fortuna hoor
pi_64474139
Erg leuk topic. Ik weet nog niet zo goed hoe ik er invulling aan moet geven, even denken.
That's all folks!
pi_64474366
quote:
Op maandag 29 december 2008 19:08 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 29 december 2008 @ 19:46:38 #52
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_64474726
quote:

[..]

Een kinderhand is snel gevuld...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_64474790
Ik vond hem wel goed verzonnen.
pi_64474920
quote:
Op maandag 29 december 2008 19:46 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Een kinderhand is snel gevuld...
Noh.
pi_64474968
quote:

[..]

pi_64475025
quote:

[..]

Auw
pi_64475157
tvp
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_64475629
quote:
Op maandag 29 december 2008 18:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[ afbeelding ]
Ondanks een fenomenale rush van Walcott die uiteindelijk een doelpunt oplevert, wordt Arsenal in de kwartfinale van de Champions League uitgeschakeld tegen Liverpool.

[ afbeelding ]
De dag dat de titel verloren ging....
Deze twee gebeurtenissen zijn voor mij zonder twijfel het dieptepunt van 2008.
pi_64477799
quote:
Op maandag 29 december 2008 20:12 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Deze twee gebeurtenissen zijn voor mij zonder twijfel het dieptepunt van 2008.
Was in tijden niet zo uit m'n dak gegaan als bij die goal van Adebayor...
Maar dan krijgen zij wel een pingel, die we de wedstrijd daarvoor niet kregen.
Vink
pi_64479389
quote:
Op maandag 29 december 2008 21:08 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Was in tijden niet zo uit m'n dak gegaan als bij die goal van Adebayor...
Ik ontplofte toen werkelijk. Niet eens 30 seconden later zakte ik alweer in elkaar...

Zelden me zo kut gevoeld na afloop van een wedstrijd.
pi_64485464
quote:
Op maandag 29 december 2008 21:48 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ik ontplofte toen werkelijk. Niet eens 30 seconden later zakte ik alweer in elkaar...

Zelden me zo kut gevoeld na afloop van een wedstrijd.
Inderdaad, mijn hemel wat heb ik zitten vloeken zeg. Niet normaal.
pi_64524628
NEC heeft ook een leuk jaar achter de rug. Even kijken of ik het in 10 foto's kan samenvatten.
Veelal van de foto's zijn afkomstig van R. Knoppers

FC Zwolle ontneemt ons onze laatste hoop. En troeft NEC af in de beker.

Mario Been roept dat alles goed komt. Hij weet spelers te prikkelen. En na februari lijkt niets meer verkeerd te gaan. Mario is de held van het jaar!

Na een simpele thuis overwinning (6-0) werden de play-offs zakelijk in Brede afgesloten. Het plaatsen voor de UEFA Cup was een feit

Het seizoen 2008/2009 is begonnen. Dit doet NEC met een thuis overwinning op de Graafschap. Rutger Worm begint de traditie. Het uittrekken van het shirt na een doelpunt.

Jhonny van Beukering maakt dromen waar. Door met -0 van Dinamo Boekarest te winnen, gaan we naar de poule fase in de UEFA Cup.

Na sinds februari geen verlies meer te hebben meegemaakt, kmt het verlies in Heerenveen wel hard aan.
Met beiden benen op de grond.

Vitesse is dit jaar geen probleem. 3-1 werd het

Door te stunten in Moskou. Is ineens alles mogelijk. We kunnen nog naar de volgende ronde!

Collins John weet de 1-0 te maken tegen udinese, waardoor we uiteindelijk met 2-0 de wedstrijd winnen en doorgaan in de knock-out fase van de UEFA Cup. in het vervolg wel je shirt aanhouden Collins.

Tot volgend jaar

[ Bericht 6% gewijzigd door BasNijmegen op 31-12-2008 17:10:16 ]
pi_64526145
Die shirts uit blijven trekken, ik vraag me af waarom ze zich niet kunnen beheersen . Die 1-0 tegen Udinese was natuurlijk wel een geweldig moment, maar kan je jezelf dan niet beheersen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')