quote:Op maandag 29 december 2008 14:33 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik zou gewoon gaan meespelen Ynske! Dan speel je alleen de noten die je kunt, als je maar in de maat speelt valt het niet op.
quote:Op maandag 29 december 2008 14:39 schreef pinquit het volgende:
[..]dat is nog best moeilijk hoor
(alleen de noten spelen die je kunt dus
in de maat spelen is niks aan) het is heel moeilijk om er dan bij te blijven!
oh shoet, die noot ken ik niet, paniek, naja, dan maar niet, volgende! oh poep, de rest is al 3 maten verder, dorie! dan wacht ik wel![]()
![]()
Ik zou die Quinny evengoed gewoon houden, zeker als je er zoquote:Op maandag 29 december 2008 14:33 schreef Brighteyes het volgende:
Thanks ook Mibos. Ik kan het natuurlijk ook gewoon even afwachten. Kijken hoe Sasha over 9 maanden is. Of ik denk dat het er eentje is die nog veel rondgereden wil worden of dat het wel mee valt. Dan kan ik evt. ook iets huren voor een paar maanden en de Quinny gewoon houden.
quote:Op maandag 29 december 2008 15:00 schreef Guuzewuus het volgende:
Ik ga zo naar een autowarenhandelaarwinkelofzoiets, omdat mijn tweedehandscdspelertje niet in mijn auto aangesloten kan worden (andere stekkertjes zeg maar). En nu ga ik al mijn charmes in de strijd gooien, zodat ze me niet alleen de goede spullen geven, maar hem ook meteen installeren, voor mij als vrouw alleen met Stella op de arm. Ik ga Stella ook nog even instructies geven.
Duimen jullie dat ik straks terugkom met cdspeler in de auto.
Dat is ook het plan nu hoor. We kijken het sowieso aan tot de zomer, dan mss een meerijplankje en evt. een wagen huren voor een paar maanden samen en dan zou hij het daarna wel met het plankje af moeten kunnen.quote:Op maandag 29 december 2008 14:42 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik zou die Quinny evengoed gewoon houden, zeker als je er zoop bent, Als BEbie rond een jaar zit loopt Sasha waarschijnlijk wel pittig en dan ben je klaar met duo rijden.
Ik ookquote:Op maandag 29 december 2008 14:55 schreef Reinhilde het volgende:
Mijn baby slaapten ik mag niet opruimen, schoonmaken of ander lichamelijk iets doen, en nou verveel ik me.
![]()
Ik zou natuurlijk in mijn nieuwe boek kunnen gaan lezen, maar ipv lezen zit ik 'Pageant Place' te kijken op MTV.
Mijn god.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |