Oke, die optie is er ook, maar ik heb gewoon geen tijd om met een auto elke week naar de garage te gaan, en ik ben diegene die net zo'n auto treftquote:Op maandag 29 december 2008 14:31 schreef DonJames het volgende:
Optie 3: Voor die 2000 euro een tweedehandsje kopen. Geld lenen voor een auto:
Wat DJ zegt!quote:Op maandag 29 december 2008 14:31 schreef DonJames het volgende:
Optie 3: Voor die 2000 euro een tweedehandsje kopen. Geld lenen voor een auto:
Dat kan, maar hoeft zeker niet. Feit blijft gewoon dat je nu geen geld hebt om een nieuwe auto te kopen.quote:Op maandag 29 december 2008 14:35 schreef Witte-Tonnie het volgende:
[..]
Oke, die optie is er ook, maar ik heb gewoon geen tijd om met een auto elke week naar de garage te gaan, en ik ben diegene die net zo'n auto treft![]()
Ik snap dat een auto onderhoud nodig heeft, maar mijn punt is dat het met een 'oude' auto toch net iets meer aan de hand kan zijn.
Ik heb in 2003 een auto uit 1998 gekocht. Ik rij er nu nog steeds in rond en behoudens APK en wat kleine dingetjes heb ik er nooit enorme bedragen aan uitgegeven voor onderhoud. Kwestie van een goede tweedehands kopen en iemand meenemen die er verstand van heeft.quote:Op maandag 29 december 2008 14:35 schreef Witte-Tonnie het volgende:
[..]
Oke, die optie is er ook, maar ik heb gewoon geen tijd om met een auto elke week naar de garage te gaan, en ik ben diegene die net zo'n auto treft![]()
Ik snap dat een auto onderhoud nodig heeft, maar mijn punt is dat het met een 'oude' auto toch net iets meer aan de hand kan zijn.
Ook met een nieuwe auto kan er genoeg gebeuren.quote:Op maandag 29 december 2008 14:35 schreef Witte-Tonnie het volgende:
[..]
Blijkbaar niet aangezien hij systematisch het onderwerp mijdt.....quote:Op maandag 29 december 2008 14:47 schreef capricia het volgende:
Nogmaals: Kun je niet met je werkgever overleggen of je de auto via je werk mag leasen en dan zelf een groot gedeelte van de kosten voor je rekening nemen?
Werkgever wil nog weleens voordeligere tarieven krijgen bij de LM. Verder is het een fabeltje dat zakelijk leasen heel veel voordeliger is dan zelf rijden.quote:Op maandag 29 december 2008 15:28 schreef MarkyB het volgende:
Wat is het verschil dan om via je werk te leasen en anders particulier?
Hier heb ik eigenlijk hetzelfde maar mijn baas ziet er geen heil in omdat ik geen functie heb waar ik een auto voor nodig heb
Nissan MIcra=vrouwenauto waarin je nog niet dood gevonden wil wordenquote:Op maandag 29 december 2008 16:54 schreef avonne het volgende:
ik zou een tweedehands kopen, als ik jou was. Scheelt ook in verzekeringskosten.
Nissan micra is een fijne auto![]()
whatever: kost in ieder geval geen drol, en rijdt altijdquote:Op maandag 29 december 2008 17:09 schreef Bassfly het volgende:
[..]
Nissan MIcra=vrouwenauto waarin je nog niet dood gevonden wil worden![]()
Een Ford Ka is anders wel wat
we hadden het over auto's. een ka kan ik niet als auto zien.quote:Op maandag 29 december 2008 17:50 schreef avonne het volgende:
[..]
whatever: kost in ieder geval geen drol, en rijdt altijd
Dat is nou net zo'n geval die ts niet wilquote:Op maandag 29 december 2008 19:46 schreef Renesite het volgende:
2e handsje!
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.details?p_spr_id=145592341&p_type_lijst=RL&o_id=5613149
Het ligt eraan of je het direct reageer ding hieronder gebruikt of dat je echt op de knop Reageer drukt.quote:Op maandag 29 december 2008 22:08 schreef Bassfly het volgende:
***OFF-TOPIC***
Even een klein vraagje tussendoor:
Weet iemand hoe het kan dat ik de ene keer wel smileys in kan voegen (rijtje smileys onder het tekstvak waar je uit kan kiezen en die je aan kan klikken) bij het posten van een reactie en de andere keer niet?
teveel....quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |