Neequote:Op maandag 29 december 2008 13:39 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Dit lijkt veel op een topic dat ik al eens eerder heb gelezen, kan iemand dit bevestigen?
*confirmedquote:Op maandag 29 december 2008 13:39 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Dit lijkt veel op een topic dat ik al eens eerder heb gelezen, kan iemand dit bevestigen?
Moeilijke keuzequote:Op maandag 29 december 2008 13:43 schreef Sapstengel het volgende:
Wat altijd grappig is, als van die gelhoofden tegen me zeggen dat ik vies haar heb omdat ik dreads heb. Ik doe er iig geen bergen crap in en was m'n haar ook gewoon eens in de paar dagen, wat is dan viezer?.
Na deze zin dacht ik dat het over Guido Weijers gingquote:Op maandag 29 december 2008 13:37 schreef Solomon het volgende:
Van die Guido's die denken meer=beter... BOSMONGOOL!!!11
Dreadsquote:Op maandag 29 december 2008 13:43 schreef Sapstengel het volgende:
Wat altijd grappig is, als van die gelhoofden tegen me zeggen dat ik vies haar heb omdat ik dreads heb. Ik doe er iig geen bergen crap in en was m'n haar ook gewoon eens in de paar dagen, wat is dan viezer?.
quote:Op maandag 29 december 2008 13:43 schreef Sapstengel het volgende:
quote:Op maandag 29 december 2008 13:43 schreef Sapstengel het volgende:
Hoeveel kost zo'n dreadkapsel echt? 0.70 cent per pot lijkt me dan wel voordeliger!quote:Op maandag 29 december 2008 13:43 schreef Sapstengel het volgende:
Inderdaad. Viel mij ook al opquote:Op maandag 29 december 2008 13:49 schreef Solomon het volgende:
[..]
DUDEE RECHTSACHTER, DAS DEZELFDE DUDE!!!!
Mwoahquote:Op maandag 29 december 2008 13:56 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik vind dreads een beetje eng wel.
Heel dat wijf is dus eng.quote:
quote:Op maandag 29 december 2008 13:59 schreef Hyman het volgende:
Waarom smeert dat tuig zich altijd in met stront
Leuk eng is niet lelijk zeg ik dan.quote:
Jij moet een detective-opleiding gaan doen. Het talent spat van je af.quote:Op maandag 29 december 2008 14:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Valt me nu pas op trouwens, bij de lippen van die kerel met al die tekstjes :
"yes yes, he is really fucking wearing lipgloss, good for sucking dick"..
Oftewel, Homo's?
Het tweede dusquote:Op maandag 29 december 2008 14:06 schreef hoedje_van_papier het volgende:
Wat is je klacht nou precies? Uberhaupt gel in je haar of teveel gel? Met het eerste is niets mis, met het tweede wel.
Het tweede dusquote:Op maandag 29 december 2008 14:06 schreef hoedje_van_papier het volgende:
Wat is je klacht nou precies? Uberhaupt gel in je haar of teveel gel? Met het eerste is niets mis, met het tweede wel.
quote:Op maandag 29 december 2008 14:07 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Jij moet een detective-opleiding gaan doen. Het talent spat van je af.
Metro'squote:Op maandag 29 december 2008 14:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Valt me nu pas op trouwens, bij de lippen van die kerel met al die tekstjes :
"yes yes, he is really fucking wearing lipgloss, good for sucking dick"..
Oftewel, Homo's?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |