leef jij ook nog.quote:
Psst, die uit groningen die wilde in eerste instantie niet door met mij, althans geen relatie, maar op de dag dat ik met Annelies gezoend heb, krijg ik uit groningen een smsje met de tekst: Ik mis je. Xquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:49 schreef ursel het volgende:
[..]
Had je maar in Groningen moeten blijven en niet naar die van Sneek moeten verkassen..
Ah dus je vriendin is de Annelies op de foto met een witte (dromedaris, gok ik?)quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Psst, die uit groningen die wilde in eerste instantie niet door met mij, althans geen relatie, maar op de dag dat ik met Annelies gezoend heb, krijg ik uit groningen een smsje met de tekst: Ik mis je. X
Echt ze voelen het op de een of andere manier
Zo het huis is weer een beetje netjes voor de eerste borrel van het nieuwe jaar
Avondje chinees eten, fifa spelen, lekker kaasplankje erbij en heel veel pils
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Echt ze voelen het op de een of andere manier
Verrek ja, die had ik nog niet eens gezienquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ah dus je vriendin is de Annelies op de foto met een witte (dromedaris, gok ik?)
Frank is een fervente Hyves-stalkerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Verrek ja, die had ik nog niet eens gezien
Tegen mij zei ze dat ze hoofdpijn had.. WTFquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
WAT ze zij dat ze ziek was en dan toch een nieuwjaarsduik doen
Ik voel de eerste ruzie van 2009 al aankomen![]()
Goedmaaksex![]()
Bij mij deed ze gewoon openquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:54 schreef diamondvoodoo het volgende:
Tegen mij zei ze dat ze hoofdpijn had.. WTF
doe es ff links naar de pics, hyves, foktopics etcquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:32 schreef ursel het volgende:
[..]
Omdat je ut zo liev vraagt..![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Verrek ja, die had ik nog niet eens gezien
Ze is pas 17 lees ik netquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nieuwjaarsduik FTW!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
17 en al zulke tettenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Ze is pas 17 lees ik net
Maakt dat ons pedo's?
Nee, maar het moet toch lekker zijn om je lul eens lekker tussen die tieten te prakkenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Ze is pas 17 lees ik net
Maakt dat ons pedo's?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nee, maar het moet toch lekker zijn om je lul eens lekker tussen die tieten te prakken![]()
quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 07:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Goedemorgen trouwens, slapen jullie maar lekker door hoor
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:08 schreef dutch_cyclist het volgende:
Vanochtend opgehaald
[ afbeelding ]
Laat het nieuwe seizoen maar komen
Nu jij nog..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:13 schreef dutch_cyclist het volgende:
[..]
thx
de fiets weegt echt bijna niets, carbon
Ziet er goed uit.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:08 schreef dutch_cyclist het volgende:
Vanochtend opgehaald
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:08 schreef dutch_cyclist het volgende:
Vanochtend opgehaald
[ afbeelding ]
waar zit in godsnaam de motor op dat ding?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:08 schreef dutch_cyclist het volgende:
Vanochtend opgehaald
[ afbeelding ]
Sexdate?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nog 8 dagen...
24 Seizoen 7!quote:
Voor jou een sexdate dusquote:
6 Februari is veeeel beterquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:54 schreef RudyCarell het volgende:
En Heroes 2 februari weer!
Was pas proefexamen dus stelde niet zo heel veel voor. De 13e pas te echte examen dan gaat het er echt om!quote:
Een proefexamen..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Was pas proefexamen dus stelde niet zo heel veel voor. De 13e pas te echte examen dan gaat het er echt om!
Wel vroeg zeg op je zaterdag
Ja verdomme... dat is toch juist de bedoeling van de Bajes??quote:Als je daar één keer binnen bent geweest, heb je volgens mij de rest van je leven de boodschap in je hoofd: zorg dat je daar nooit meer komt. Dat gun je niemand.''
nou het kan er best gezelligquote:Op zondag 4 januari 2009 11:20 schreef jpjedi het volgende:
In dit bericht trof ik deze tekst aan:
[..]
Ja verdomme... dat is toch juist de bedoeling van de Bajes??
ik weet dat de australische versie nederlandse ondertiteling heeft, maar hoe kom je aan deze infoquote:Op zondag 4 januari 2009 14:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ook al heb ik (nog) geen blu-ray speler, deze fantastische aanbieding van een geniale miniserie toch maar alvast besteld
Zit Nederlandse ondertiteling bij!
Besteldquote:Op zondag 4 januari 2009 14:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ook al heb ik (nog) geen blu-ray speler, deze fantastische aanbieding van een geniale miniserie toch maar alvast besteld
Zit Nederlandse ondertiteling bij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |