hoe is je tvquote:Op dinsdag 30 december 2008 08:00 schreef Mr_Baus het volgende:![]()
![]()
Ik ff douchen en dan heel ff naar me werk voor de allerlaatste paar uurtjes.. ff een meng verversen en dan is het burt..
even als oudjaarsstunt je opgekropte zak legen en die mengbak verf volblaffen hequote:Op dinsdag 30 december 2008 08:00 schreef Mr_Baus het volgende:![]()
![]()
Ik ff douchen en dan heel ff naar me werk voor de allerlaatste paar uurtjes.. ff een meng verversen en dan is het burt..
Nu ben ik weer op kantoorquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:01 schreef staticdata het volgende:
moet nog steeds keer een house warming party geven
Zijn wel geil iddquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:01 schreef staticdata het volgende:
moet nog steeds keer een foto van mijn ledjes laten zien
Ja top!quote:
idd erg crappy, wat zijn die gatenquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:08 schreef Sickert het volgende:
Gister weer een klein projectje klaar gemaakt
[ afbeelding ]
beetje crappy foto's maargoed
[ afbeelding ]
zijn kijkgaten in het parenclub gedeeltequote:Op dinsdag 30 december 2008 12:18 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
idd erg crappy, wat zijn die gaten![]()
voor jou![]()
[TK] WWF 22 originele Wrestling videobanden
Vandaar dus dat de BoF! BBQ bij Kev is komende zomerquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:20 schreef staticdata het volgende:
zijn kijkgaten in het parenclub gedeelte
quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Vandaar dus dat de BoF! BBQ bij Kev is komende zomer
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:46 schreef FJD het volgende:
Saaie bedoening hier zeg![]()
Iedereen hard aant werk ofzo?
quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ben weer druk bezig met huiswerkBah! Was even vergeten hoeveel hekel ik had aan studeren
Ik kan niet schaatsen..quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:21 schreef FJD het volgende:
Dit weekend maar eens een eindje rijden om te kunnen schaatsenNog meer liefhebbers die meewillen? Koek en zopie en dan maar lekker knallen
quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:40 schreef ursel het volgende:
En volgens mij zit DannyFrank weer eens te kutten met ut forum..
of juist nu welquote:Op dinsdag 30 december 2008 17:45 schreef ursel het volgende:
[..]
Frankie heeft vakantie, Dan denk je toch niet dat die überhaupt iets aan het doen is toch???
HOAX.quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb speciaal voor jullie overgewerkt om de DB te fixen.
Alles werkt weer!
prakkie van mamaquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:07 schreef FJD het volgende:
Je was heul niet aant overwerken, je was op je prakkie aant wachten.
was je mama werkloos ofzo dat er niet eens een stukje vlees vanaf konquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:12 schreef staticdata het volgende:
[..]
prakkie van mama
aardappeltjes, groente, jus!
Aardappels en groente bij elkaar prakken tot een hoopje, kuiltje maken en daar dan de jus in
echt al jaren niet gedaan. vroegah
Elke vrijdag nog bij mamsie eten..quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:12 schreef staticdata het volgende:
[..]
prakkie van mama
aardappeltjes, groente, jus!
Aardappels en groente bij elkaar prakken tot een hoopje, kuiltje maken en daar dan de jus in
echt al jaren niet gedaan. vroegah
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |