quote:Op maandag 29 december 2008 13:22 schreef RudyCarell het volgende:
Ok, gaan we proberen, en ja ze is erg leuk! Ze kwam ook kerstavond stond ze met een fles wijn, vroeg ze om een flesopener... Staat er nog een blonde studente in de deur... Ik zei dus, sorry i only drink whisky... Zegt de blonde, wat ben je dan voor pauper-student! Je zou d'r!
Maar goed gelijk even bij de AH een flesopener gehaald voor het geval dat...
En straks een lekkere fles whisky halen voor woensdag!
[ afbeelding ]
plaats er ook gelijk een voor jezelf in haar slaapkamerquote:Op maandag 29 december 2008 13:26 schreef RudyCarell het volgende:
Dank allen voor de vlugge hulp! Nu nog even daar een webcam installen![]()
He wattequote:Op maandag 29 december 2008 13:27 schreef ursel het volgende:![]()
Kan je samen met Fer in je zak steken dus die opmerking..
quote:Op maandag 29 december 2008 14:13 schreef ursel het volgende:
Jij was toch ook zo'n vervente whiskey drinker![]()
Welke? Ik heb verscheidene single malts geprobeerd, maar die Dalmore Black Isle is het lekkerste alcoholische drankje wat ik ooit op heb! En ze hebben nog een fraaie site ook! http://www.thedalmore.com/site.htmlquote:
Gefeliciteerd! Mede-huiseigenaar!quote:Op maandag 29 december 2008 15:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Net akte getekent bij de notaris! Officieel huiseigenaar nu!
Het huis moet alleen nog gebouwd worden
Neehhhquote:Op maandag 29 december 2008 11:49 schreef staticdata het volgende:
for real? moet je forecast van bezetting maken?
quote:Op maandag 29 december 2008 16:16 schreef IJsmuts het volgende:
owja, voor ik hetvergeet, belangrijke tip voor rudy en postman![]()
Pak de dame BoF style:
1. "Hee grietje, ik zie dat je broekje wat strak zit, laat me je even helpen de boel wat comfortabeler te maken"
2. Trek dr broek tot dr knieen naar beneden en draai het grietje met dr rug naar je toe, buig dr voorover
3. Slipje met je vingers een beetje weg trekken, vol in dr aars tuffen
4. Ram, terwijl je dr hoofd hardhandig op de tafel oid drukt, hard je snikkel in dr aars
5. Neuk dr hard, schreeuw "Yippi Kayee MoederBOFFER!!!" en neuk dr nog eens
Herhaal dit zovaak als nodig is. Let op > dit is niet grappig bedoelt! Als je dit niet doet zit je net als Frankie binnen 2 weken weer alleen op de bank, loopt je grietje net als bij Viro de boel op Fok! te verpesten of zit je binnen enkele ogenblikken in het huwelijksbootje zoasl bij IJsmuts.
quote:Op maandag 29 december 2008 16:16 schreef IJsmuts het volgende:
Pak de dame BoF style:
1. "Hee grietje, ik zie dat je broekje wat strak zit, laat me je even helpen de boel wat comfortabeler te maken"
2. Trek dr broek tot dr knieen naar beneden en draai het grietje met dr rug naar je toe, buig dr voorover
4. Ram, terwijl je dr hoofd hardhandig op de tafel oid drukt, hard je snikkel in dr aars
Herhaal dit zovaak als nodig is. Let op > dit is niet grappig bedoelt! Als je dit niet doet zit je net als Frankie binnen 2 weken weer alleen op de bank, loopt je grietje net als bij Viro de boel op Fok! te verpesten of zit je binnen enkele ogenblikken in het huwelijksbootje zoasl bij IJsmuts.
ja, ik ga volgend jaar trouwenquote:Op maandag 29 december 2008 16:17 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Oja het is niet grappig bedoelt maar toch...
![]()
PS. Ga je trouwen / Ben je getrouwd, heb ik wat gemist...![]()
Jij had de fout gemaakt door der niet in der aars te tuffen zeker..quote:Op maandag 29 december 2008 16:16 schreef IJsmuts het volgende:
Pak de dame BoF style:
klopt, en kijk hoe ik gestraft ben...quote:Op maandag 29 december 2008 16:25 schreef ursel het volgende:
[..]
Jij had de fout gemaakt door der niet in der aars te tuffen zeker..
Hij heeft haar getufdquote:Op maandag 29 december 2008 17:28 schreef Incolumis het volgende:
't is duidelijk dat jij nog geen actie hebt gezien, dat zijn billen, geen tieten
quote:
je word ook al grootquote:Op maandag 29 december 2008 15:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Net akte getekent bij de notaris! Officieel huiseigenaar nu!
Het huis moet alleen nog gebouwd worden
quote:
hoeveel kost jequote:
kost wel duurquote:Op maandag 29 december 2008 20:20 schreef staticdata het volgende:
[..]
500 euro per uur, exclusief voorrijkosten.
Wel ongeveer waar ik woonde maar niet de postcodequote:Op maandag 29 december 2008 20:34 schreef BugWorks het volgende:
Iemand hier één van de gelukkige? -> Jackpot Postcodeloterij valt in Den Haag
De staatsloterij ging ook al terug naar de staatquote:Op maandag 29 december 2008 20:34 schreef BugWorks het volgende:
Iemand hier één van de gelukkige? -> Jackpot Postcodeloterij valt in Den Haag
neequote:Op maandag 29 december 2008 21:47 schreef ursel het volgende:
[..]je poessie nooit meer terug gekomen..
diesel of benzine?quote:Op dinsdag 30 december 2008 07:44 schreef staticdata het volgende:
owvraagje voor de auto kenners.
Ik heb motorolie nodig voor mijn seat ibiza uit 2002. Maar kan in geen enkel boekje vinden wat er in moet. Iemand enig idee wat voor motorolie erin moet?
en nee geen slaolie
waarschijnlijk een 5w30 volgens 507.00 Volkswagen normquote:Op dinsdag 30 december 2008 07:44 schreef staticdata het volgende:
owvraagje voor de auto kenners.
Ik heb motorolie nodig voor mijn seat ibiza uit 2002. Maar kan in geen enkel boekje vinden wat er in moet. Iemand enig idee wat voor motorolie erin moet?
en nee geen slaolie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |