Haha, wat gaat de radio dan keihard op mutequote:Op maandag 29 december 2008 18:00 schreef DiedjeeJ het volgende:
18:00 - 19:00:
610 ANNIE LENNOX - WHY?
quote:Op maandag 29 december 2008 18:00 schreef DiedjeeJ het volgende:
18:00 - 19:00:
621 RAZORLIGHT - AMERICA
620 IGGY POP - LUST FOR LIFE![]()
![]()
619 JEUGD VAN TEGENWOORDIG - DATVINDJELEUKHE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
618 OASIS - WHATEVER
617 ROBBIE WILLIAMS - FEEL
616 BRUCE SPRINGSTEEN - TOUGHER THAN THE REST![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
615 KANE - RAIN DOWN ON ME
614 STEREOPHONICS - HANDBAGS AND GLADRAGS
613 MADONNA - GIVE IT TO ME
612 KATE BUSH - WUTHERING HEIGHTS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
611 MUSE - SUPERMASSIVE BLACK HOLE
610 ANNIE LENNOX - WHY?
Sorry, was weer even out of inspirationquote:Op maandag 29 december 2008 18:13 schreef on_air het volgende:
Hans, die TT's... dude.
Ik bij meer nummers van Kanequote:
De club van tegenwoordigquote:Op maandag 29 december 2008 18:25 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
De verkeerde drankjes gedronken in de club?
Is gewoon keigave muziek weet je.quote:Op maandag 29 december 2008 18:29 schreef Marc63 het volgende:
Wat zijn die Nederlanders toch een diepzinnig volkje. Ff kijken of ik nog iets diepzinnigs kan bedenken over mijn requests...
Laat ze dat dan gewoon zeggen. Bij iedere plaat kun je wel een regel uit zn context rukken en dan zeggen dat die plaat heel toepasselijk is voor vluchtelingen.quote:
quote:Op maandag 29 december 2008 18:32 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Die clubs van tegenwoordig..![]()
*koffiebekertje zoekt*
Dinand klinkt alsof ie last heeft van constipatie en ze maken slechte ripoffs van muziek van andere bands en roepen dan hardop dat ze heel vernieuwend zijn.quote:Op maandag 29 december 2008 18:31 schreef Treezz het volgende:
wat heeft iedereen met kane.. = toch een goeie band (?) , leuke kerel die dinand enz.. maar ik ben d'r geen fan van.. maar de muziek is wel om aan te horen ... beter dan frans bauer
quote:Op maandag 29 december 2008 18:33 schreef Treezz het volgende:
ik weet een leuke titel ( die ik niet zelf ga plaatsen , het is maar een tip)
[3fm] Kane - ooeh aaaah ooooo yeahhh (dinand zingt een liedje)
Dat is sowieso crap, dat het iets met vluchtelingen te maken zou MOETEN hebben. Je wilt toch muziek horen, die jij wilt horen.quote:Op maandag 29 december 2008 18:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Laat ze dat dan gewoon zeggen. Bij iedere plaat kun je wel een regel uit zn context rukken en dan zeggen dat die plaat heel toepasselijk is voor vluchtelingen.
Ik wil ook die ruis!quote:Op maandag 29 december 2008 18:34 schreef on_air het volgende:
[..]
Dat is sowieso crap, dat het iets met vluchtelingen te maken zou MOETEN hebben. Je wilt toch muziek horen, die jij wilt horen.
Ik luister dan ook niet als ze mensen bellenSoort ruis op de lijn heb ik dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |