Hummers tijdens de kredietcrisisquote:Op woensdag 31 december 2008 17:17 schreef Alleskids het volgende:
Voor de liefhebebrs van Robby Gordon en zijn Hummer is er goed nieuws. Eric Eric Vigouroux zet zijn Chevrolet Protruck aan de kant en gaat als teammaat vanGordon in een Hummer rijden. Dus 2 spektaculaire Hummers die aan de top mee gaan draaien.
Ik ook, maar dan wel voor Dakar. Op de één of andere manier trekt die Africa Race me niet zo...quote:
Ik ben ook weer klaar voor de Dakar 2009 (na het een jaar te moeten missen.)quote:
en weer geen bron he?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:09 schreef Peterselieman het volgende:
Vandaag was Bekx in de derde etappe twee minuten sneller dan de snelste auto
Ik vrees het ergste, want bij het meetpunt tussen CP1 en CP2 lag 'ie nog op kop.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:06 schreef Marcoss het volgende:
Gerard De Rooy nu aan de leiding bij de trucks bij punt 3. Stacey nergens te vinden..
quote:
quote:Guerlain Chicherit is tijdens de eerste etappe van de Dakar 2009 geblesseerd geraakt. Chicherit sloeg met zijn BMW over de kop en werd met verwondingen afgevoerd naar een ziekenhuis.
...
Sven Quandt, BMW X-Raid: “In het stof maakte hij een fout in een bocht naar links en reed hij in een kuil. Bij de klap raakte de ophanging van de auto beschadigd en liep Guerlain kwetsuren op aan zijn armen. Hij zal geopereerd moeten worden. Jammer dat dit al op de eerste dag moet gebeuren, maar we hebben nog één auto in de strijd.”
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |