Waar dan?quote:Op maandag 29 december 2008 11:22 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik zit niet in Den Haag.
* mompelt iets over een blije mus*
Ik ben een kloon van Knut. Zijn vrouw wordt namelijk boos als hij in jetsertopics post.quote:Op maandag 29 december 2008 11:23 schreef zovty het volgende:
Anosmie? Wie ben jij eigenlijk? Jij bent toch een kloon van een oldbie? Ken ik jou? (nofi natuurlijk.)
Moeite doen.quote:Op maandag 29 december 2008 11:33 schreef Armageddon het volgende:
Maar das iets te ver om even te neuken A.
quote:Op maandag 29 december 2008 11:30 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik ben een kloon van Knut. Zijn vrouw wordt namelijk boos als hij in jetsertopics post.
Inderdaad, maar mijn vrouw wil mijn jetsers helemaal voor haar alleen.quote:Op maandag 29 december 2008 11:50 schreef just me het volgende:
[..]
tsss die heeft toch zelf ook jetsers!
quote:Op maandag 29 december 2008 12:03 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Inderdaad, maar mijn vrouw wil mijn jetsers helemaal voor haar alleen.
Ze is zo jaloers.
quote:Op maandag 29 december 2008 12:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook in Baarn wonen?
meewachtquote:Op maandag 29 december 2008 12:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je zou me nog nakende fotos sturen omdat ik op je gevote had bij de feestavatar verkiezing enzo
and i better see jetsers!!
Pas dan ff aan! Wie is hier goddomme nou blauw?quote:Op maandag 29 december 2008 12:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
meewacht
en wat een TT zeg, ik kon het ganse topic niet vinden
beter?quote:Op maandag 29 december 2008 12:50 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Pas dan ff aan! Wie is hier goddomme nou blauw?
Oja, nou zie ik het ook voor me.quote:Op maandag 29 december 2008 13:08 schreef Adelante het volgende:
Nou ja, ik zag gewoon één groot orgastisch vuurwerk voor me op oudjaarsnacht met nakende vrouwen die vuurpijlen vanuit hun vagina lanceerden en tegelijkertijd potsierlijke bewegingen maakten met sterretjes op de klappen van een honderdduizendklapper.
samengevat in de naam de "gillende keukenmeid"quote:Op maandag 29 december 2008 13:08 schreef Adelante het volgende:
Nou ja, ik zag gewoon één groot orgastisch vuurwerk voor me op oudjaarsnacht met nakende vrouwen die vuurpijlen vanuit hun vagina lanceerden en tegelijkertijd potsierlijke bewegingen maakten met sterretjes op de klappen van een honderdduizendklapper.
quote:Op maandag 29 december 2008 12:45 schreef Adelante het volgende:
meewacht
en wat een TT zeg, ik kon het ganse topic niet vinden
Zie je niks van handsome!quote:Op maandag 29 december 2008 13:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
samengevat in de naam de "gillende keukenmeid".
mogge jetsers, ol'bees en ander gespuis! Ik ben trouwens alweer een jaartje ouder geworden ondertussen.
zie je niks van? ONEE? mijn haargrens is als het pakijs van de noordpool: elk jaar schuift hij een stukje terug...quote:Op maandag 29 december 2008 13:19 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Zie je niks van handsome!
*verjaardagsknuffelt*
Oh ja... MOBLOOOOOOOOOOOOOOO, waar zijn de jesterfoto's gebleven? (Iets over belofte maakt schuld ende zo.)quote:Op maandag 29 december 2008 12:20 schreef Joene het volgende:
Foto's ?
Mogguh gozert! Een beetje leuke verjaring gehad?quote:Op maandag 29 december 2008 13:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mogge jetsers, ol'bees en ander gespuis! Ik ben trouwens alweer een jaartje ouder geworden ondertussen.
Feli, J-beebquote:Op maandag 29 december 2008 13:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Je bent 6e en er is nog een (kleine) kans dat een deelnemer zijn prijs niet wilquote:
Dat klinkt niet woest aantrekkelijk J. Probeer het nog eens.quote:Op maandag 29 december 2008 13:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zie je niks van? ONEE? mijn haargrens is als het pakijs van de noordpool: elk jaar schuift hij een stukje terug...
Ah, dequote:
De eerste plek naast het podium is die van First Place Looser.quote:Op maandag 29 december 2008 13:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je bent 6e en er is nog een (kleine) kans dat een deelnemer zijn prijs niet wil
mijn hoofd begint er zo langzamerhand uit te zien als een vers geschoren doos die al jaren droogstaat... Nog even en mijn kale koppie doet jullie denken aan een glanzende eikel, schitterend in de vroege lentezon, terwijl de eigenaar ervan in het rauwe riet zijn zak leegspuit tussen de tanende flappen van een oud vel met teveel geld op d'r bankrekening...quote:Op maandag 29 december 2008 13:27 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Dat klinkt niet woest aantrekkelijk J. Probeer het nog eens.
*frot*frot*quote:Op maandag 29 december 2008 13:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mijn hoofd begint er zo langzamerhand uit te zien als een vers geschoren doos die al jaren droogstaat... Nog even en mijn kale koppie doet jullie denken aan een glanzende eikel, schitterend in de vroege lentezon, terwijl de eigenaar ervan in het rauwe riet zijn zak leegspuit tussen de tanende flappen van een oud vel met teveel geld op d'r bankrekening...
Gevonden!quote:Op maandag 29 december 2008 11:33 schreef Anosmie het volgende:
KAN IEMAND EVEN JETSERS IN DE TT ZETTEN WANT JK IS HET TOPIC KWIJT!
Dankje..
ow sorry SHE riep je me?quote:
nee maar ben gewent zo aangesproken te wordenquote:
En een Gagball ?quote:Op maandag 29 december 2008 13:50 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nog 9 weekjes!![]()
Heb al een ketting besteld voor als ze 16 is.
Scheeld wel mond en klauwzeerquote:
Volgens mij duw je een gagball in je mond. dus.quote:
n00b snapt het weer eens niet.quote:Op maandag 29 december 2008 14:26 schreef Joene het volgende:
[..]
Volgens mij duw je een gagball in je mond. dus.
Het leek mij gewoon makkelijk om de ingang te blokkeren.quote:Op maandag 29 december 2008 14:28 schreef n00cL30n het volgende:
Neej, jullie snappen het niet.
Gagbal laat je ze de pijn op verbijten. Tanden aan gort. Scheelt ook weer bij het strotdauwen.
Dan moet wel je HD niet meer stuk gaan.quote:Op maandag 29 december 2008 14:37 schreef just me het volgende:
* just me gaat dit topic bewaren voorals Arma's dochter 16 is
ik weet nu dat mijn backup maar 30 dagen werktquote:Op maandag 29 december 2008 14:41 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dan moet wel je HD niet meer stuk gaan.
Ah ja...quote:Op maandag 29 december 2008 14:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Het leek mij gewoon makkelijk om de ingang te blokkeren.
Voor mond en klauw zeer maar 1quote:Op maandag 29 december 2008 15:15 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ah ja...
Dan mag je er wel drie aanschaffen.
Te hard gehometrainert? Last van de kou?quote:Op maandag 29 december 2008 15:36 schreef UIO_AMS het volgende:
Vrijwel elke beweging die ik vandaag gemaakt heb of maak, gaat gepaard met spierpijn. Alleen knipperen met m'n ogen is redelijk pijnvrij.
klaag klaag klaag
Sinds woensdag niet op een hometrainer gezeten. Wel zaterdag wezen squashen, wat nooit al te best is voor de spieren, maar ik dacht toch redelijk op tijd te zijn gestopt. Het zal wel een combinatie van dat met de kou zijn.quote:Op maandag 29 december 2008 15:59 schreef Anosmie het volgende:
Te hard gehometrainert? Last van de kou?
ik ook nietquote:Op dinsdag 30 december 2008 07:50 schreef Armageddon het volgende:
Goeiemorgen! Ik heb er geen kracht meer voor.
Heel zelden plaats ik daar wel eens een post ja. Overigens lees ik er wel veelquote:Op dinsdag 30 december 2008 07:58 schreef UIO_AMS het volgende:
Joene! Zag ik jou nou gewoon in TRV posten?
Goedemorgen trouwens.
Welke foto's ?quote:Op dinsdag 30 december 2008 07:53 schreef Joene het volgende:
Gelukkig hebben we de foto's nog
Van het moment dat we nog wel kracht hadden A.quote:
Toen we bij jou thuis de wasmachine aan het swaffelen waren bedoel je?quote:Op dinsdag 30 december 2008 08:04 schreef Joene het volgende:
[..]
Van het moment dat we nog wel kracht hadden A.
Zijn daar foto's van ?quote:Op dinsdag 30 december 2008 08:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Toen we bij jou thuis de wasmachine aan het swaffelen waren bedoel je?
Was wel een legendarisch feestje.quote:
Is ook niet echt best voor je. Als je er hier een paar per jaar van doet.quote:Op dinsdag 30 december 2008 08:32 schreef Joene het volgende:
Klopt ! Helaas er zijn geen aantallen van dat soort feestjes per jaar.
Wil je swaffelen met syl ?quote:
quote:
Kraken!quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:41 schreef Joene het volgende:
Ach staan daar binnenkort weer wat huizen leeg vriend.
Jij doet duidelijk niet aan klaverjassen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:28 schreef Joene het volgende:
Kaarten ?
De klaverjastermen die ik ken zijn : roem , troef , nat , nel etc maar geen Kraken ?quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:40 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Jij doet duidelijk niet aan klaverjassen.
Gecondoleerd Q.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:52 schreef Q. het volgende:
Vrijdag begrafenis. Dolle pret. Goed begin van het jaar.
Kraken is o.a. met roemvermelding van je hand.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:45 schreef Joene het volgende:
[..]
De klaverjastermen die ik ken zijn : roem , troef , nat , nel etc maar geen Kraken ?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Klaverjassenquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:45 schreef Joene het volgende:
De klaverjastermen die ik ken zijn : roem , troef , nat , nel etc maar geen Kraken ?
Thanx Uioquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:00 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Klaverjassen
Iemand die je dierbaar was Q ?quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:52 schreef Q. het volgende:
Vrijdag begrafenis. Dolle pret. Goed begin van het jaar.
dikkequote:
Ouch !quote:
Tis net als neuken A het is een fase !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
Poetin heeft de gaskraan dichtgedraaid, dus ipv lekker warm gas komt er nu koude lucht uit die pijpleidingen.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:46 schreef n00cL30n het volgende:
Even bij de weg trouwens, ik dacht dat we verantwoordelijk waren voor "Global Warming", waarom vries ik de laatste paar dagen dan mijn ballen af als ik naar buiten ga?
Er heeft godverdomme jaren geen ijs meer gelegen op bepaalde wateren hier, die nu dus wel bevroren zijn!
Ik zeg het al jaren en ik blijf het zeggen. Het is één grote kankerhoax!quote:Op woensdag 31 december 2008 11:46 schreef n00cL30n het volgende:
Even bij de weg trouwens, ik dacht dat we verantwoordelijk waren voor "Global Warming", waarom vries ik de laatste paar dagen dan mijn ballen af als ik naar buiten ga?
Er heeft godverdomme jaren geen ijs meer gelegen op bepaalde wateren hier, die nu dus wel bevroren zijn!
Ik heb ook wel warm gas, alleen is het niet op zo'n grote schaal aanwezig.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Poetin heeft de gaskraan dichtgedraaid, dus ipv lekker warm gas komt er nu koude lucht uit die pijpleidingen.
Same here!quote:Op woensdag 31 december 2008 11:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik zeg het al jaren en ik blijf het zeggen. Het is één grote kankerhoax!
Jij ook Ouwe.quote:
Beste wensen machoquote:
Mooi vuurwerkquote:Op vrijdag 2 januari 2009 07:28 schreef Armageddon het volgende:
Stond gewoon een heul woning/huis in de fik bij ons in de straat.
Dat wel ja. Snap niet zo goed waar dat voor nodig is. Maar goed. Gast zit vast die dat heeft geflikt.quote:
Was het Henk ?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 07:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat wel ja. Snap niet zo goed waar dat voor nodig is. Maar goed. Gast zit vast die dat heeft geflikt.
Je zou bijna gaan denken , alweer een buitenlanderquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 07:52 schreef Joene het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan denken , alweer een buitenlander
Bijna.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 @ 07:52 schreef Joene het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan denken , alweer een buitenlander
Ja Q. Bijna !quote:
En dan noemen ze het "rustig"quote:
Beste Wensen HW.quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:40 schreef Anosmie het volgende:
Lieve oudjes.
Heel veel geluk, plezier en kneitergrote jetsers voor 2009.
Kusje Anos.
5 minuten buiten gestaan , daarna warmte borrels en bier.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:16 schreef HeatWave het volgende:
Dank.
Iedereen O&N goed doorgekomen? Ik heb toch zeker 3 min vuurwerk gezien, fles champagne en warmte was toch aanlokkelijker. Was een goed feestje
.
Idd, was ons veels te koud, echt voor de vorm even naar buiten, paar pijlen gezien, tot de conclusie komen dat het hetzelfde is als altijd, weer naar binnenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:20 schreef Joene het volgende:
[..]
5 minuten buiten gestaan , daarna warmte borrels en bier.
Zoiets iddquote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, was ons veels te koud, echt voor de vorm even naar buiten, paar pijlen gezien, tot de conclusie komen dat het hetzelfde is als altijd, weer naar binnen.
ja, dat moet het dan wel zijnquote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:56 schreef zovty het volgende:
Je bent gwoon niet graag thuis. Onderbewust.
het leek erop Zovty.quote:
ik weet het Zovty sorry zovty bedoel ik.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:15 schreef zovty het volgende:
It wasn't me. Het was al kapot toen ik hier kwam...
Trouwens Joene... zovty is met een kleine z he. Dat weet je toch wel?
Daar denk ik anders over.quote:
Hier ook, daar stond ik dan met m'n zielige sierpotjesquote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:36 schreef Armageddon het volgende:
De Chinees had een partij mooi vuurwerk dit jaar.
Ik heb mijn portie nare dagen voor dit jaar eigenlijk wel weer gehad vind ik.quote:
Jij hebt een licensie om te knellen, jij zal er niet eens anders over denken.quote:
Jups, maar dat was nog in 2008 toch?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb mijn portie nare dagen voor dit jaar eigenlijk wel weer gehad vind ik.
Heuj!quote:
Maar neucken is geil ouwe.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:21 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga van dit jaar een knallend jaar maken. Het kan me niet schelen wat er verder gebeurt. Ik vind het best. Ik heb nu al geen geld meer voor de rest van de maand maar het boeit me geen flikker.
Ik heb er wel wat mee Q Dat 2009quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Sterkte met alles. Stom jaar hč, dat 2009.
Alle begin is moeilijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 @ 13:42 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik heb er wel wat mee Q Dat 2009dat gaat me het jaartje wel worden.
Ook ja.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:11 schreef Joene het volgende:
Zo achter truud ?
Ik ben net al lekker op mn plaat gegaan met mn fiets.quote:Op maandag 5 januari 2009 08:50 schreef Joene het volgende:
Goedemorgen op deze ijskoude 5 januari 2009
Ik bijnaquote:Op maandag 5 januari 2009 09:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben net al lekker op mn plaat gegaan met mn fiets.
Whehhehehequote:
ik bijna door mijn hond... die rook ineens een loops teefje toen ik over een stuk ijs heen liep...quote:
We zijn weer aanwezig!quote:Op maandag 5 januari 2009 09:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge mensjesweer hard aant werk?
'jubs mag niet met vuurwerk spelen van mn vriendinquote:Op maandag 5 januari 2009 09:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
We zijn weer aanwezig!
"Zo, alle vingers nog?"
waarschijnlijk netzoals veel van jullie.. veel eten en drinkenquote:"Zo, goede Kerst gehad?"
ik heb nog tot april vakantie...quote:"Zo, fijne vakantie gehad?"
bis.
En jij luistert daar naar?quote:Op maandag 5 januari 2009 09:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
'jubs mag niet met vuurwerk spelen van mn vriendinen vind het zonde van mn geld
quote:
Altijd fijn ja!quote:Op maandag 5 januari 2009 09:59 schreef HeatWave het volgende:
ja hallo, de eerste echte Maandag van 2009.
Hoe kom je daar nou weer aan? Wilde ie niet weggaan nadat je z'n vuurwerk had gekocht ofzo?quote:Op maandag 5 januari 2009 10:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, ass'ahlam aleikum trouwens, ik heb nu officieel een burgervader met roots in het Rifgebergte.
iets met kaas?quote:
niet al het vlees is harram!quote:Op maandag 5 januari 2009 10:47 schreef Anosmie het volgende:
[..]
ja, ik kan moeilijk iets met vleesch doen B. Dat is niet hallal natuurlijk.
Heb je wel een burka aan trouwens?quote:Op maandag 5 januari 2009 10:47 schreef Anosmie het volgende:
ja, ik kan moeilijk iets met vleesch doen B. Dat is niet hallal natuurlijk.
en der benen niet geschoren... gewoon helemaal niets geschoren!quote:Op maandag 5 januari 2009 10:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Heb je wel een burka aan trouwens?
Anders mag ik natuurlijk niet digitaal met je converseren.
quote:Op maandag 5 januari 2009 11:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
I like my girls like i like my whiskey... 12 yo and messed up with coke
Vrede met U en degenen rond U, A.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:02 schreef Armageddon het volgende:
Flikker eens op met dat berber gelul.
Ga dat maar in de GAZA strook vertellen.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Vrede met U en degenen rond U, A.
Vanuit Rotterdam zullen wij islamitische Vrede over U en de Uwen uitstorten, ins'Allah.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:06 schreef Armageddon het volgende:
Ga dat maar in de GAZA strook vertellen.
ik een bedquote:
IK HEB MAANDAG 29 DECEMBER MIJN HUIS EINDELIJK KUNNEN KOPEN, BARRAquote:
Ja gisteren geboren he?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:18 schreef Armageddon het volgende:
Gefeli Rip!
Tjimkje aka Dakota heeft een dochter.
Kleine meisjes worden groot.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:18 schreef Armageddon het volgende:
Gefeli Rip!
Tjimkje aka Dakota heeft een dochter.
gefeliciteerd Rip!!!!quote:Op maandag 5 januari 2009 13:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
IK HEB MAANDAG 29 DECEMBER MIJN HUIS EINDELIJK KUNNEN KOPEN, BARRA
Klopt!quote:Op maandag 5 januari 2009 13:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja gisteren geboren he?Elin heet ze, mooie naam
Nee Q, ze worden MILFs.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:21 schreef Q. het volgende:
Kleine meisjes worden groot.
what she said!quote:Op maandag 5 januari 2009 13:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:,
,
! HEY RIPLEY, GEFELICITEERD MET JE HUIS!
,
,
!
*met handtasje naar jerruh uithaalt*quote:Op maandag 5 januari 2009 14:03 schreef Jerruh het volgende:
what she said!
dat dus!quote:Op maandag 5 januari 2009 13:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:,
,
! HEY RIPLEY, GEFELICITEERD MET JE HUIS!
,
,
!
Je ex baas was hier 2 weken geleden nog trouwensquote:Op maandag 5 januari 2009 14:28 schreef TALIN het volgende:
[..]
dat dus!
gaat het nog lukken om een kaartje te sturen naar et oosten?
2 Maart ben ik zeker in de buurt!
die kalende of die lange?quote:Op maandag 5 januari 2009 14:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je ex baas was hier 2 weken geleden nog trouwens
Hier is in dit geval Hilversumquote:Op maandag 5 januari 2009 14:56 schreef TALIN het volgende:
[..]
die kalende of die lange?
waar is tegenwoordig Hier bij jou?
Erger nog.. Ik had gewoon een leven..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:41 schreef boem-dikkie het volgende:
Woooo Tal! Ik dacht dat je dood was ofzo.
Jezusquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Erger nog.. Ik had gewoon een leven..
Dat gelooft toch niemand?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Erger nog.. Ik had gewoon een leven..
Nou ja het is even wennen.. En ik kon het toch niet laten om hier ook te "komen" (whehehe ik zei komen)..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:46 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jezus! Hoe gaat het nu? Wil je erover praten
?
Ik las prostaatquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:06 schreef HeatWave het volgende:
Ja mogguh.
kan iemand de thermostaat buiten even omhoog gooien!?
Verdomd het is dinsdagochtend!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
H! H! Tallt tijpte "komen".
Precies goed voor de dinsdagochtend..
Suck6!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
* JohnnyKnoxville opent "Rip's meisjes en meer.zip".
*fap fap*
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
* JohnnyKnoxville opent "Rip's meisjes en meer.zip".
*fap fap*
-10 net hierquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:46 schreef Adelante het volgende:
Global Cooling hoor je niemand over!?!
dat zeg ik....sturen!!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nooit! Dan krijg ik billenkoek vanRipley
.
Alhoewel...![]()
.
Weet je wat het leuke is?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:46 schreef Adelante het volgende:
Global Cooling hoor je niemand over!?!
Misschien krijg je de zip wel als je Rip lief aankijkt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
dat zeg ik....sturen!!
je hebt er toch een verwarming bijgekregen mag ik hopen?quote:
De verwarming doet het prima, maar de ramen sluiten niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:47 schreef HighLander het volgende:
[..]
je hebt er toch een verwarming bijgekregen mag ik hopen?
Handig.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
De verwarming doet het prima, maar de ramen sluiten niet.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:50 schreef Ripley het volgende:
Da's dus punt 1 op de opknaplijst
thats nasty.... de stroom viel hier gisteravond uit dus ik had de hele nacht geen stroom en geen verwarming toen het -14 was buitenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mooie tijd van het jaar ook ervoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |