De waarheid natuurlijk, zo ben ikquote:Op maandag 29 december 2008 23:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat zei je? Mag ik even een foto maken, want?
Huh, je schreef toch gisteren of eergisteren dat ze, die Zweden, naar daar zouden komenquote:Op maandag 29 december 2008 23:16 schreef hondjes het volgende:
die gasten zitten in zweden, dus we zijn achterlangs ..het terein binnen gegaan.....
quote:Op maandag 29 december 2008 23:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
De waarheid natuurlijk, zo ben ik
klopt, maar de makelaar had het verkeerd, ze komen alleen bij de overdracht terug...die vrouw wil in zweden blijven, want die wordt oma, en die kerel,,,begreep ik,,,is pissig, die wilde in spanje blijven..quote:Op maandag 29 december 2008 23:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huh, je schreef toch gisteren of eergisteren dat ze, die Zweden, naar daar zouden komen
Ik heb het verkeerde kabeltje al wel gevonden.quote:Op maandag 29 december 2008 23:23 schreef liesje1979 het volgende:
-Edit- Hoe groot is de kans dat je dat kabeltje vindt?
Herkenbaar, ik wilde zo graag een mobieltje met een camera, nou ik heb er toch al een hoop foto's mee gemaakt!quote:Op maandag 29 december 2008 23:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb het verkeerde kabeltje al wel gevonden.
-edit- ik heb 'm nog nooit gebruikt.![]()
Zitten Huub en Claire in het appartement naast je?quote:Op maandag 29 december 2008 23:26 schreef hondjes het volgende:
trouwens ,,vannacht half vier,,,in dit appartement,,,kregen de buren toch een ruzie....zo, wat een geschreeuw en gegooi.
hahahaquote:Op maandag 29 december 2008 23:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zitten Huub en Claire in het appartement naast je?
leek meer op huub en lieke,,quote:Op maandag 29 december 2008 23:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zitten Huub en Claire in het appartement naast je?
Jij?quote:Op maandag 29 december 2008 23:31 schreef dieenebart het volgende:
Wie heeft de meest spektaculaire Oud&Nieuw?
Oh, neequote:
quote:Op maandag 29 december 2008 23:38 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Oh, nee![]()
Ik hoopte dat iemand van jullie heftige avonturen ging beleven![]()
Ik doe het rustig aan. Zit bij een paar vrienden die meer met vuurwerk hebben dan met vrouwen
quote:Op maandag 29 december 2008 23:44 schreef blomst het volgende:
kut, viel mijn brandende sigaret bij mijn kleren in![]()
en hoe ik dat deed geen idee
Dan komt er vuur uitquote:
Beterquote:Op maandag 29 december 2008 23:46 schreef Copycat het volgende:
Feestje met een man of vijftien bij vrienden thuis. Merendeel gay, gok ik. Dus veel gillende keukenmeiden en weinig vuurwerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |