"Hij" speelt automatisch mee, maar gezien de huidige omstandigheden koop ik zelf ook maar even 1!quote:Op maandag 29 december 2008 22:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er twee en lief ook eenNee je kan ze nog kopen

10 loten, van die één/vijfde, weet niet waarom ik dat doe, maar met tien eindcijfers heb ik altijd wat denk ik dan....quote:

Geen ruk dusquote:Op maandag 29 december 2008 22:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
10 loten, van die één/vijfde, weet niet waarom ik dat doe, maar met tien eindcijfers heb ik altijd wat denk ik dan....

Mwahhh die miljoenen delen is niet zo moeilijkquote:Op maandag 29 december 2008 22:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
"Hij" speelt automatisch mee, maar gezien de huidige omstandigheden koop ik zelf ook maar even 1!

Postcode is in Bezuidenhout.quote:Op maandag 29 december 2008 22:22 schreef Sporti het volgende:
Postcode 2593 postcode jackpot, ga je nu alsnog winnen Coos of anders jij Lies

Zouden die meedoenquote:Op maandag 29 december 2008 22:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Postcode is in Bezuidenhout.
Zal wel Huis ten Bosch zijn.

1/5 loten worden toch niet verkocht bij de oudjaarstrekking??quote:Op maandag 29 december 2008 22:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
10 loten, van die één/vijfde, weet niet waarom ik dat doe, maar met tien eindcijfers heb ik altijd wat denk ik dan....

niet meer dan een eigen geldje had ik met die truc vorig jaarquote:Op maandag 29 december 2008 22:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]

Van oudejaarsloten kan je geen 1/5 kopen snuggere.quote:Op maandag 29 december 2008 22:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]

Ik neem het risico liever niet!quote:Op maandag 29 december 2008 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Mwahhh die miljoenen delen is niet zo moeilijk

Zijn het dan halve loten? Ik weet het niet eens Blomst, ik heb in ieder geval 10 eindcijfers....die koop ik dan los hè. Daarnaast speel ik nog gewoon mee met een heel lot, maar dat gaat automatischquote:Op maandag 29 december 2008 22:42 schreef blomst het volgende:
[..]
1/5 loten worden toch niet verkocht bij de oudjaarstrekking??

halve loten welquote:Op maandag 29 december 2008 22:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zijn het dan halve loten? Ik weet het niet eens Blomst, ik heb in ieder geval 10 eindcijfers....die koop ik dan los hè. Daarnaast speel ik nog gewoon mee met een heel lot, maar dat gaat automatisch

quote:Op maandag 29 december 2008 22:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik neem het risico liever niet!

Wat ga je doen als je wint? ik koop er allemaal bakstenen voor, huizen dusquote:Op maandag 29 december 2008 22:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zijn het dan halve loten? Ik weet het niet eens Blomst, ik heb in ieder geval 10 eindcijfers....die koop ik dan los hè. Daarnaast speel ik nog gewoon mee met een heel lot, maar dat gaat automatisch

Nee das waar... Anyway Hondjes heeft ruimte zat voor ons allemaalquote:Op maandag 29 december 2008 22:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik neem het risico liever niet!

Dat zet idd iets meer zoden aan de dijk!quote:Op maandag 29 december 2008 22:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]

12 miljoen is ook welkomquote:Op maandag 29 december 2008 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zet idd iets meer zoden aan de dijk!![]()
Ik ben daar heel slecht in, ik wil alles of niets. Ik zou heus wel blij zijn als ik de helft won, serieus! Maar ik zou denk ik wel de rest van mijn leven denken, ja, je had ook een heel lot kunnen kopen stomme muts.![]()
Denk ik hoor, ik heb natuurlijk nog nooit gewonnen.

Oeh! Ik zou zo een tof huis kopen, in het centrum van een stad, een penthouse, met een heel groot dakterras.quote:Op maandag 29 december 2008 22:45 schreef Sporti het volgende:
[..]
Wat ga je doen als je wint? ik koop er allemaal bakstenen voor, huizen dus

Leuk hè die meet volgende zomer daar.quote:Op maandag 29 december 2008 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee das waar... Anyway Hondjes heeft ruimte zat voor ons allemaal

quote:Op maandag 29 december 2008 22:52 schreef Coos het volgende:
Ik denk dat LS met z'n snert langs de ijsbaan staat.![]()
En wij maar denken dat ie dat allemaal zelf op at.![]()
Zakenmannetje die LS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |