ik verwacht dat ze bij ons na de bouwvak beginnen met de bakstenen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:34 schreef RoToN het volgende:
Gelukkig is de BAM bezig met de binnenkant. Immers, oktober komt steeds dichterbij... Voor de bouwvak zijn de aan de buitenkant klaar.
Zoo ... op deze foto lijkt het klein en vooral laag ....quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:05 schreef miss_bleu het volgende:
net wezen kijken. De tweede etage staat er nu op:
[ afbeelding ]
dat heb ik ook altijd als je een huis in aanbouw ziet, maar als het eenmaal af is blijkt dat toch optisch bedrog te zijn geweestquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:31 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Zoo ... op deze foto lijkt het klein en vooral laag ....
metselen is geen termijn?quote:Op zondag 5 juli 2009 20:41 schreef RoToN het volgende:
Wij hebben gisteren de vijfde termijn binnen gekregen. 'Dak waterdicht'. Nou, volgens mij hebben ze wat meer gedaan dan alleen maar dat
nou dat zou nog eens een leuk cadeautje zijnquote:Op maandag 6 juli 2009 08:47 schreef RoToN het volgende:
Vanwege de crisis krijg je de bakstenen van het Woonbedrijf cadeau
gaaaf!!quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:46 schreef RoToN het volgende:
Het is gelukt, gisteren zijn de eerste stenen van je huis gemetseld. Veel meer zullen het er niet worden aangezien vrijdag de bouwvak begint.
heeej leuk buren!!!quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:39 schreef PrinsFloris het volgende:
Toevallig kwam ik je forum tegen vandaag! Erg grappig de vorderingen te lezen en vooral ook die fotos. Wij zijn de eigenaar van kavel 48, twee huizen verder - toekomstige bijna-buren dus. We kijken uit op het parkje/speeltuintje, één huis naast het hoekhuis.
Afgelopen zondag nog ff wezen kijken en deze fotos gemaakt met m'n PDA: http://picasaweb.google.nl/DeLieven48
Op één van die fotos is ook jullie huis te zien.
Leuk ook de keuzes die jullie maken in me/mi-werk. Je hebt het over het weglaten van de cementdekvloer op de begane grond. Nu ben ik een leek op bouw-gebied; waarom is dat?
Al gezien dat er een kopersvereniging in oprichting is voor DeLieven? Geloof niet dat er veel schot in zit, maargoed: https://www.ehns.nl/
groetjes,
toekomstige bewoners nr 48
Vloerverwarming dusquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:38 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik denk dat TS achteraf vloerverwarming gaat installeren op de begane grond en daarom de cement dekvloer achterwege laat. Of ze laten een tegelvloer aanbrengen waarbij de tegels in het cement gelegd worden.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:23 schreef PrinsFloris het volgende:
Aha, dat is het. Wij laten vloerverwarming doen door BAM zoals bijna alles (vier stuks linkerhanden) ... ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |