Let je wel op met die houten vloer, dat je hem niet (te veel) laat isoleren enzo. Laat je goed adviseren hierover anders heb je echt geen plezier van je vloerverwarming!quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:09 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Vloerverwarming dusen wat extra leidingen. Er komt namelijk door het hele huis heen gewoon een houtenvloer
laten we zeker doen, thenks voor de tipquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:43 schreef Volpez het volgende:
[..]
Let je wel op met die houten vloer, dat je hem niet (te veel) laat isoleren enzo. Laat je goed adviseren hierover anders heb je echt geen plezier van je vloerverwarming!
ziet er leuk uit!quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:57 schreef miss_bleu het volgende:
nieuw materiaal op de website
[ afbeelding ]
De woning
Wij hebben ook alleen nog maar de info gehad dat het begeleid wonen zou worden. Dus op dat gebied weet je dan al meer dan wij op dit moment.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:50 schreef PrinsFloris het volgende:
Weet je toevallig wat er gaat gebeuren met de appartementen die achter onze achtertuin/parkeerplaats staan?
In de eerste gesprekken met onze makelaar gaf hij aan dat er een soort "begeleid wonen" of een woongroep zou komen. Nu las ik ergens dat het gewoon in de verhuur gaat als appartement. Weet iemand daar meer van?
Nee wij niet. Wij laten die afsmeervloer er namelijk uit om het zelf te doen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 10:34 schreef apel39 het volgende:
De nieuwbouw in de Lieven nadert de fase waarin de aannemer start met de afwerking aan de binnenzijde, stucwerk en vloeren. Zijn er op dit moment bewoners die bekent zijn met het feit dat de aannemer voor hen vooraf aan het aanbrengen van de afsmeervloer hier voor hen vloerverwarming in aanlegt.
Met vriendelijke groet,
apel39
nee wij gaan er niet heen. Ik werk zelf in Amsterdam en half 6 is voor mij sowieso niet haalbaar op een donderdagavondquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:33 schreef Caroline_B het volgende:
Leuk!
Ik heb meteen even bijgelezen op je forum, staan ook nog wel goede tips op voor ons. En ik ben meteen wat wijzer geworden over de oplevering. Wij hebben kavel 117, dat duurt nog wel even. Als ik goed gerekend heb dan wordt het eind april/begin mei.
Ik ga je forum verder volgen, misschien komen er nog meer bruikbare tips..
Gaat iedereen trouwens naar de bewoners - bbq op 10 september?
Hoe ga je dat doen als je er woont dan?quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:39 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
nee wij gaan er niet heen. Ik werk zelf in Amsterdam en half 6 is voor mij sowieso niet haalbaar op een donderdagavondHelaas.
Kunnen jullie niet de cementdekvloer achterwege laten ? Je leverd dan wel wat in op garantie e.d. maar je kunt dan wel later vloerverwarming laten installerenquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:37 schreef apel39 het volgende:
Wij (mijn vrouw en ik ) zijn ook geinterreseerd in vloer verwarming echter voor ons is er een probleem.
Wij hebben geen koopwoning maar huur en woonbedrijf weigert elke medewerking. Zij plaatsen een keuken die wij dan weer moeten laten verwijderen om een eigen keuze keuken te laten plaatsen. Wij hoeven geen plinten maar moeten daar dan wel weer extra voor betalen. Zo ook met de vloer verwarming zij werken hier niet aan mee met als excuus dat het voor de aannemer ondoenlijk is aan alle wensen te voldoen. Vandaar dat ik nu wil proberen om via de aannemer kijken wat de mogelijkheden zijn. Lukt dit niet dan moet ik na oplevering de slangen inlaten frezen wat een redelijk alternatief is, kost echter extra tijd en de warmte afgifte is misschien niet optmaal.Dus alle informatieover bij wie en een globale koste opgave zijn van harte welkom.
Met vriendelijke groet,
Apel39
quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:43 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Hoe ga je dat doen als je er woont dan?
Jawel want je moet de was doen en koken!quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:36 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
dan hoef ik niet om half 6 thuis te zijn he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |