Lolquote:Op maandag 29 december 2008 13:01 schreef dyna18 het volgende:
LoL.... Er zat vanochtend een religieuze mail in mijn zakelijke mailbox, die iemand aan alle adressen in het adresboek had verstuurd. Over god, zonde en boetedoening enzo....
Lees ik net op het intranet:
[..]
Owned
En dan afvragen waarom hij toch geen vast contract kreeg...quote:Op maandag 29 december 2008 13:01 schreef dyna18 het volgende:
LoL.... Er zat vanochtend een religieuze mail in mijn zakelijke mailbox, die iemand aan alle adressen in het adresboek had verstuurd. Over god, zonde en boetedoening enzo....
[..]
Owned
Inderdaadquote:Op maandag 29 december 2008 12:59 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
't grappige is, dat ik die smiley al sinds mensenheugenis gebruik in 80-90% van mijn posts en dat er nu pas iets over gezegd wordtVond 't al raar dat Debs er toen kritiek over kreeg en ik (of Mooz bv) niet
quote:Op maandag 29 december 2008 13:01 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Owned
quote:Op maandag 29 december 2008 13:44 schreef debbie_19 het volgende:
Ik heb geen zin meer...oo wacht
macht der gewoonte
Echt kap eens...quote:Op maandag 29 december 2008 13:44 schreef debbie_19 het volgende:
Ik heb geen zin meer...oo wacht
macht der gewoonte
6 uur vrees ikquote:Op maandag 29 december 2008 13:49 schreef Crazy-p het volgende:
Moozziej.. hoe laat ben jij vrij vandaag?
geen gewillige schapen meer in de buurt?quote:Op maandag 29 december 2008 14:10 schreef Runx het volgende:
ik heb het druk hieroik wil fokken nouuuuu
Hoi welkomquote:Op maandag 29 december 2008 14:50 schreef De.Marcus het volgende:
En nog steeds zo druk bezig?
aha, ja ik kwam ook al jaren op fok om nieuws te lezen, op een dag besloot ik ook maar een accountje aan te maken zonder te weten dat het zo verslavend wasquote:Op maandag 29 december 2008 15:06 schreef De.Marcus het volgende:
Ik ben werkzaam op een callcentre maar er bellen nu bij mij niet erg veel mensen.
De rest van de week (behalve donderdag) ben ik ook aan het werk.
Verder kom ik al heel lang op fok, maar pas recentelelijk een account aangemaakt om ook wat terug te kunnen zeggen.
En nu het hier zo rustig is meer tijd om wat rond le lezen...
ik heb collega's die fouten makenquote:Op maandag 29 december 2008 15:09 schreef Crazy-p het volgende:
anyway.. ik ben er weer.. stomme computer
goedemiddagquote:
ja gaat lekker hier wel druk gehad, maar moet nu wachten op collegaquote:Op maandag 29 december 2008 15:14 schreef Queen_E het volgende:
hier alles goed hoor! Bij jullie ook allemaal?
Iedereen weer aan het werk??
ach.. dat gebeurt hier iedere dagquote:Op maandag 29 december 2008 15:11 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb collega's die fouten makenwaardoor ik reteveel werk over nieuw moet doen
naja het is en blijft Werk, maar van huis uit werken is wel vet relaxquote:Op maandag 29 december 2008 15:17 schreef Queen_E het volgende:
[..]
![]()
ik ben ook aan het werk maar vanaf mn laptopje thuis,, dus dat scheelt weer...
als ik thuis zou mogen werken kwam er van werk niet veel terechtquote:Op maandag 29 december 2008 15:17 schreef Queen_E het volgende:
[..]
![]()
ik ben ook aan het werk maar vanaf mn laptopje thuis,, dus dat scheelt weer...
iddquote:Op maandag 29 december 2008 15:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
als ik thuis zou mogen werken kwam er van werk niet veel terecht
Scheelt wel reistijdquote:Op maandag 29 december 2008 15:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
als ik thuis zou mogen werken kwam er van werk niet veel terecht
ga k dadelijk ook doen... ben alweer 2 uurtje braaf bezig dus vind het zo wel eens tijd voor een pauzequote:Op maandag 29 december 2008 15:22 schreef Runx het volgende:
[..]
iddzou het gewoon vergeten en andere dingen gaan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |