quote:Op maandag 29 december 2008 11:07 schreef Moozzie het volgende:
[..]
![]()
[Ladylike style]
Nieuwe fetisch
[/Ladylike style]
Je wilt niet weten hoe goor die zijnquote:
Haaaaai met Crazyquote:Op maandag 29 december 2008 11:09 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
geloof mij.. je wilt mij niet aan de telefoon hebben
quote:Op maandag 29 december 2008 11:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe goor die zijn
Heb er een tijdje rondgehangen omdat we een jeep aan het restaureren waren op hun terrein...
Suiker plakte aan de vloer, stront hing tegen de wc muur, keuken kreeg je met een hoge druk reiniger niet schoon..
mogge mooz... fijne kerst gehad?quote:
Echt waar hoorquote:
neej dat zou ik ook zeggenquote:Op maandag 29 december 2008 11:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Haaaaai met Crazy![]()
![]()
Wat heb je aan sgatjuh?
sorrieniet persoonlijk bedoeld
Ja was we leukquote:Op maandag 29 december 2008 11:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mogge mooz... fijne kerst gehad?
veel bij et vrouwtje geweest?
quote:
En waarom sta jij dan niet voor mijn deur zodat je dat met mij kan delen?quote:Op maandag 29 december 2008 11:15 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Heb net 2 broodjes warm vleesch + broodje rollade gehaald
oh en mogguh BCC
If you want some, come and get itquote:Op maandag 29 december 2008 11:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En waarom sta jij dan niet voor mijn deur zodat je dat met mij kan delen?
ik ben niet snel op mn teentjes getrapt hoorquote:Op maandag 29 december 2008 11:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sommige vrouwen zijn zo snel op hun teentjes getrapt met dat soort grapjes, maar ik bedoel dat nooit persoonlijk![]()
is dat niet een beetje vroeg?quote:Op maandag 29 december 2008 11:15 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Heb net 2 broodjes warm vleesch + broodje rollade gehaald
oh en mogguh BCC
bewijsquote:
quote:Op maandag 29 december 2008 11:18 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
bewijsbeetje erg bewogen de foto
maar goed
is ook niet voor de mooiheid
[ afbeelding ]
Spike is duidelijk de baas?quote:Op maandag 29 december 2008 11:18 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
maar goed
[ afbeelding ]
Lol!quote:Op maandag 29 december 2008 11:18 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
maar goed
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op maandag 29 december 2008 11:18 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik ben niet snel op mn teentjes getrapt hoor![]()
Dat zeggen alle mannenquote:Op maandag 29 december 2008 11:17 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
If you want some, come and get it
quote:Op maandag 29 december 2008 11:18 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
maar goed
[ afbeelding ]
Inderdaad thank godquote:Op maandag 29 december 2008 11:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Echt waar hoorik verzin het niet
en dat studeert medicijnen
Maar goed, het zijn mijn (toekomstige) artsen niet en ik hoef er niet te wonen
Spike ligt zelf ook vaak zoquote:Op maandag 29 december 2008 11:20 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Lol!
Wat een luilakken
Vandaar dat je zo moe bent, het is aanstekelijk
Edit:
Volgens mij wacht de zwarte hond gewoon totdat spike van de bank afvalt, hij ligt er al klaar voor
even opfokken: het waren "Hollanders" dus dikke kans dat die hun praktijk niet in Limburg beginnenquote:
Rare hondjesquote:Op maandag 29 december 2008 11:21 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Spike ligt zelf ook vaak zodan maar hopen dat max niet op hem valt
Hier thuis wel, maar over het algemeen is toch wel max de baas. Max mag gewoon niet op de bankquote:
quote:Op maandag 29 december 2008 11:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
even opfokken: het waren "Hollanders" dus dikke kans dat die hun praktijk niet in Limburg beginnen![]()
Hebben "jullie" er lekker last van
Same herequote:Op maandag 29 december 2008 11:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]gelukkig heeft mijn dokter 100 jaar geleden al gestudeerd dan zijn die bacterien nu wel weg...hoop ik
Gecondoleerd en sterktequote:Op maandag 29 december 2008 11:26 schreef Runx het volgende:
Mensen ik moet de W ding gaan doen werken, volgens mij de hele dag![]()
quote:Op maandag 29 december 2008 11:26 schreef Runx het volgende:
Mensen ik moet de W ding gaan doen werken, volgens mij de hele dag![]()
Same here...quote:Op maandag 29 december 2008 11:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge p00p
mijn kerst was zoals gewoonlijk... 1 dag mijn ouders andere dag schoonouders
veel eten en drinken en spelletjes spelen
vuurwerkquote:Op maandag 29 december 2008 11:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Same here...
Maar heb wel coole cadeaus gehad dit jaar
Op naar nieuwjaar
oh ja, nog vuurwerk halen
Mn vent wilde vuurwerk halenquote:
Eensch ben zo blij dat mijn vriend na vorig jaar ineens in zag dat het best jammer is om vuurwerk te kopen...helemaal als het mistig is. Wij kijken wel gewoon om ons heenquote:Op maandag 29 december 2008 11:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe vuurwerk... mooi om naar te kijken maar niet om te kopen![]()
Dat dus, alhoewel vorig jaar helemaal niks was met die vette mistquote:Op maandag 29 december 2008 11:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe vuurwerk... mooi om naar te kijken maar niet om te kopen![]()
ik las nou pas je mogge bovenaan deze paginaquote:
latersz LL!quote:
Neej nog nietquote:Op maandag 29 december 2008 11:49 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
latersz LL!
Trouwens, hebben mensen al vakantieplannen gemaakt voor de zomer?
Afhankelijk van de kosten, ga ik waarschijnlijk samen met een maat van me een Road Trip maken van Almelo naar de Noord Kaap.quote:Op maandag 29 december 2008 11:51 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Neej nog niet
Noem eens wat leuke plekjes op
Je daagt me uit hequote:Op maandag 29 december 2008 11:09 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
geloof mij.. je wilt mij niet aan de telefoon hebben
Onee, m'n werkdag, wat doe jequote:Op maandag 29 december 2008 11:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
http://www.fisme.uu.nl/to(...)ssing_wisweb.en.html
om de tijd te doden
zeer verslaven: eerst alle level 1 dan alle level 2
Mogguh Barraquote:Op maandag 29 december 2008 12:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
moggge smokeznog steeds rookvrij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |