Luister mee via Radio 2 of via de stream op het internet.quote:De Top 2000 is een radioprogramma van het Nederlandse station Radio 2 en wordt sinds 1999 uitgezonden aan het eind van elk jaar. De uitzending begint om 0:00 uur op tweede Kerstdag en gaat non-stop door tot 0:00 uur op Oudjaarsnacht. Bovendien worden alle nummers het hele volgende jaar in wisselende volgorde via het DAB- en Internetkanaal Top 2000 uitgezonden.
Tussen kerst en oud en nieuw worden de 2000 populairste platen aller tijden gedraaid. Wat de populairste platen zijn wordt door de luisteraars bepaald, door middel van een stemming op internet. De nummer 1 was tussen 1999 en 2004 het nummer Bohemian Rhapsody van Queen. In 2005 stond het nummer 'Avond' van Boudewijn de Groot op nummer 1, maar in 2006 heeft Queen de nummer 1 positie herwonnen.
Nannnnaajjaaaquote:Op maandag 29 december 2008 02:10 schreef golfer het volgende:
Wie plaatst even de songtekst van dit nummer?
quote:Op maandag 29 december 2008 02:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nannnnaajjaaa
nanannannaa
nanannana
nanannana
nan
ananna
ananna
anaaa
annnaa
wat ben jij voor verdorven alcoholist?quote:Op maandag 29 december 2008 02:12 schreef djenneke het volgende:
Ik heb passoa door het huis gemorst, en mijn vriend vraagt waarom ik dat niet heb opgeruimd![]()
En jij aan hem gevraagd waarom hij er niet was om het op te ruimen voor je?quote:Op maandag 29 december 2008 02:12 schreef djenneke het volgende:
Ik heb passoa door het huis gemorst, en mijn vriend vraagt waarom ik dat niet heb opgeruimd![]()
Dit is een primeur man, djenneke dronken achter Fok!quote:Op maandag 29 december 2008 02:13 schreef Homdeck het volgende:
[..]
wat ben jij voor verdorven alcoholist?
Valt niet af te richten meer, na de assertiviteitscursus die ik hem zelf heb gegeven toen ik nog 17, blond, dom en naïef was.quote:Op maandag 29 december 2008 02:13 schreef golfer het volgende:
[..]
En jij aan hem gevraagd waarom hij er niet was om het op te ruimen voor je?
Of heb je hem nog niet zo goed afgericht?
Moest hij maar niet zo laat zijn.quote:Op maandag 29 december 2008 02:12 schreef djenneke het volgende:
Achter Fok! nog wel.quote:Op maandag 29 december 2008 02:13 schreef djenneke het volgende:
Dit is een primeur man, djenneke dronken achter Fok!
ik vind je nog verdomd goed typen voor een dronken persoonquote:Op maandag 29 december 2008 02:13 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dit is een primeur man, djenneke dronken achter Fok!
Goed aangeschoten dan?quote:Op maandag 29 december 2008 02:15 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik vind je nog verdomd goed typen voor een dronken persoon
inderdaad.quote:
Eigenlijk had je Chumbawamba - Tubthumping moeten draaien.quote:Op maandag 29 december 2008 02:15 schreef djenneke het volgende:
Ik ga nog een glasje door het huis morsen
Ja, die denkt ook: een dronken vrouw in bed...quote:Op maandag 29 december 2008 02:20 schreef djenneke het volgende:
Mijn vriend vind het prima dat ik nog een glaasje neem
quote:Op maandag 29 december 2008 02:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, die denkt ook: een dronken vrouw in bed...
Voorzichtig, hè?quote:Op maandag 29 december 2008 02:20 schreef djenneke het volgende:
Mijn vriend vind het prima dat ik nog een glaasje neem
Yepquote:Op maandag 29 december 2008 02:22 schreef ArtyShock het volgende:
Ik luister nu ook even mee. Maareh, is dit alles?
Hey, Arty!quote:Op maandag 29 december 2008 02:22 schreef ArtyShock het volgende:
Ik luister nu ook even mee. Maareh, is dit alles?
quote:
Donkey Kong op de Snes was stoer toen ik 15 wasquote:Op maandag 29 december 2008 02:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Nu heb ik even last van een generatiekloofje?
Ey swa!quote:
quote:
Ik taai ook zo af.quote:Op maandag 29 december 2008 02:26 schreef ArtyShock het volgende:
Ik doe altijd posten als 't bijna bedtijd is.
Da's aapjes kijken en een beetje aan een pookje pielen.quote:Op maandag 29 december 2008 02:24 schreef golfer het volgende:
geilquote:Op maandag 29 december 2008 02:28 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Da's aapjes kijken en een beetje aan een pookje pielen.
Dat is geplanned.quote:Op maandag 29 december 2008 02:28 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je smilies gaan bij mij precies op de maat
Nee, dat bandje komt er ook nog wel eens als ze wat doorzettingsvermogen hebben.quote:Op maandag 29 december 2008 02:28 schreef Duderinnetje het volgende:
De steentjes zijn ook niet slecht.
quote:Op maandag 29 december 2008 02:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, dat bandje komt er ook nog wel eens als ze wat doorzettingsvermogen hebben.
Daar krijg je echt kippenvel van.quote:Op maandag 29 december 2008 02:31 schreef Duderinnetje het volgende:
John komt zo en ik was waar hij dood werd gekletterd.Niet leuk natuurluk hè?
Mooi nummer.quote:Op maandag 29 december 2008 02:31 schreef Duderinnetje het volgende:
John komt zo en ik was waar hij dood werd gekletterd.Niet leuk natuurluk hè?
Mjah, nu de rest nogquote:Op maandag 29 december 2008 02:30 schreef Ofyles2 het volgende:
John Lennon - Woman
Woman I know you understand
The little child inside the man,
Dit is Kong:quote:Op maandag 29 december 2008 02:24 schreef golfer het volgende:
Ja een beetje wel.quote:Op maandag 29 december 2008 02:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Mooi nummer.![]()
Was je op bedevaart?
Das de verkeerde kongquote:Op maandag 29 december 2008 02:33 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dit is Kong:
[ afbeelding ]
Dit is de SNES (of Super Nintendo)
[ afbeelding ]
Klopt. Da's Donkey Wrong.quote:
Volgens mij durfde je gewoon niet.quote:Op maandag 29 december 2008 02:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja een beetje wel.![]()
Ik wilde het liefst op de stoep gaan liggen maar vond het té schmierig.
Die heb ik mijn zoontjequote:Op maandag 29 december 2008 02:33 schreef ArtyShock het volgende:
[ afbeelding ]
Daar gaat het nu niet over.quote:Op maandag 29 december 2008 02:35 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Volgens mij durfde je gewoon niet.
Wilde hij het of wilde je hem verrassen?quote:Op maandag 29 december 2008 02:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Die heb ik mijn zoontjeooit nog eens kado gegeven voor een verjaardag.
Back in the USSR was niet 1 van hun betere nummers.quote:Op maandag 29 december 2008 02:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Gelukkig zometeen weer The Beatles!
Mja die kunnen weinig verkeerd doen bij mij
Over generatiekloof hgesprokenquote:Op maandag 29 december 2008 02:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Die heb ik mijn zoontjeooit nog eens kado gegeven voor een verjaardag.
Ik vind het (netzoals elk Beatles nummer) anders wel goedquote:Op maandag 29 december 2008 02:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Back in the USSR was niet 1 van hun betere nummers.
Die wilde hij.quote:Op maandag 29 december 2008 02:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wilde hij het of wilde je hem verrassen?
John Lennon is geen specialleke in deze lijst, je komt hem genoeg tegen in de lijst.quote:Op maandag 29 december 2008 02:36 schreef Arn0 het volgende:
Ik heb nog nooit deze top 2000 geluisterd (woon in België) maar ga dit jaar toch maar eens paar keer online meeluisteren, te beginnen vanaf nu.Jammer dat ik net Lennon gemist heb
Nee, maar vandaar: ze kunnen weinig verkeerd doen bij me.quote:Op maandag 29 december 2008 02:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Back in the USSR was niet 1 van hun betere nummers.
Maar stiekem toch heel toepasselijk.quote:Op maandag 29 december 2008 02:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee, maar vandaar: ze kunnen weinig verkeerd doen bij me.
Vroeger was je of voor The Beatles of voor The Rolling Stones (zoals ze toen heetten).quote:Op maandag 29 december 2008 02:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee, maar vandaar: ze kunnen weinig verkeerd doen bij me.
Zo meteen komt er weer iets zieligsquote:Op maandag 29 december 2008 02:39 schreef djenneke het volgende:
For no one
She's leaving home
zijn mijn favorieten.
Maar ik heb dan ook iets met zielige nummers.
Heb even in Excel gekeken, en het duurt nog exact 24 uur voor Lennon nog eens langskomtquote:Op maandag 29 december 2008 02:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
John Lennon is geen specialleke in deze lijst, je komt hem genoeg tegen in de lijst.
Shania Twain zeker?quote:Op maandag 29 december 2008 02:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zo meteen komt er weer iets zieligs
En waren ook pesterijen tussen clubs onderling zoals dat gebeurt tussen fans van Celtic en de Glasgow Rangers?quote:Op maandag 29 december 2008 02:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Vroeger was je of voor The Beatles of voor The Rolling Stones (zoals ze toen heetten).
Ik kon nooit zo goed kiezen.
Later ben ik toch meer van voor The Stones geworden.
Ik moest kiezen thuis.quote:Op maandag 29 december 2008 02:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Vroeger was je of voor The Beatles of voor The Rolling Stones (zoals ze toen heetten).
Heten ze niet nog steeds 'the rolling stones' dan?quote:Op maandag 29 december 2008 02:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Absoluut.quote:Op maandag 29 december 2008 02:41 schreef Ofyles2 het volgende:
En waren ook pesterijen tussen clubs onderling zoals dat gebeurt tussen fans van Celtic en de Glasgow Rangers?
quote:Op maandag 29 december 2008 02:41 schreef djenneke het volgende:
[..]
Shania Twain zeker?Dat is niet helemaal wat ik bedoel
Dit vind jij stiekem heel leuk, weet ik!!quote:Op maandag 29 december 2008 02:40 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Maar stiekem toch heel toepasselijk.
Klopt. Soms ook kortweg Stones.quote:Op maandag 29 december 2008 02:45 schreef Arn0 het volgende:
Officieel heten ze Rolling Stones (zonder the) geloof ik.
Ik was trouwens een Pleiner.quote:Op maandag 29 december 2008 02:44 schreef golfer het volgende:
Absoluut.
Het was ook Dijkers versus Pleiners (alsiof jullie dat wat zou zeggen).
Nozems waren we....
quote:Op maandag 29 december 2008 02:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik werd altijd depressief van de talking Heads. Echt de dansclub úitlopen als het werd gedraaid. Maffe aversie die ik nog steeds voel.
Ja hoorquote:Op maandag 29 december 2008 02:50 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, hier zitten jullie.
En wat, word ik nu al versierd?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nozem#Dijkers_en_Pleinersquote:Op maandag 29 december 2008 02:48 schreef djenneke het volgende:
Inderdaad echt geen idee waar je t over hebt
ik denk dat je wel een kans maakt bij een beetje dronken 30-jarige vrouw met een vriend die naar zweetvoeten ruikt en heeft gepoold.quote:Op maandag 29 december 2008 02:50 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, hier zitten jullie.
En wat, word ik nu al versierd?
De SNES heb ik nog eens gewonnen in een limbodans-wedstrijdquote:Op maandag 29 december 2008 02:33 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dit is Kong:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zeg ik.quote:
Ik denk het niet. Ik doe alleen alsof. Ik word van die drank nog aandachtsgeiler dan normaal.quote:Op maandag 29 december 2008 02:52 schreef golfer het volgende:
[..]
ik denk dat je wel een kans maakt bij een beetje dronken 30-jarige vrouw met een vriend die naar zweetvoeten ruikt en heeft gepoold.
quote:Op maandag 29 december 2008 02:52 schreef lubje25 het volgende:
[..]
De SNES heb ik nog eens gewonnen in een limbodans-wedstrijd
quote:
quote:Op maandag 29 december 2008 02:53 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik doe alleen alsof. Ik word van die drank nog aandachtsgeiler dan normaal.
quote:Op maandag 29 december 2008 02:55 schreef Ofyles2 het volgende:
Shania Twain - You're still the one
(When I first saw you, I saw love.
And the first time you touched me, I felt love.
And after all this time, you're still the one I love.)
Looks like we made it
Look how far we've come my baby
We mighta took the long way
We knew we'd get there someday
Bridge:
They said, "I bet they'll never make it"
But just look at us holding on
We're still together still going strong
Chorus:
(You're still the one)
You're still the one I run to
The one that I belong to
You're the one I want for life
(You're still the one)
You're still the one that I love
The only one I dream of
You're still the one I kiss good night
Ain't nothin' better
We beat the odds together
I'm glad we didn't listen
Look at what we would be missin'
(Bridge)
(Chorus)
(Chorus)
I'm so glad we made it
Look how far we've come my baby
Net zoals Ekseption.quote:Op maandag 29 december 2008 02:55 schreef ArtyShock het volgende:
Hee! Focus. Nederlansche helden! Muzikaal gepingel waar je maar net van moet houden.
Akkerman FTW.
Z'n zoontje heeft ooit nog bij mij op de middelbare school gezeten.![]()
Lekker wijfquote:
Ja.quote:
Dank je. Tot morgen, als ik weer nucgter beb ofzo.quote:Op maandag 29 december 2008 03:00 schreef golfer het volgende:
Maar liefjuhs, Opa gaat maar een ten bedde.
Veel plezier verder nog en allemaal welterusten.
En ook jij, djenneke.
En truste. Dat wou ik eigenlijk zeggen.quote:Op maandag 29 december 2008 03:00 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dank je. Tot morgen, als ik weer nucgter beb ofzo.
Nee hoor. Daar heeft nooit een zoontje van op m'n middelbare school gezeten.quote:Op maandag 29 december 2008 02:56 schreef Ofyles2 het volgende:
Net zoals Ekseption.
Ritme, metrum en toonvastheid zijn ver te zoeken in dat nummer.quote:Op maandag 29 december 2008 03:01 schreef Ofyles2 het volgende:
En er is opnieuw een maffialid gearresteerd die volgens de politie zijn handen waste met het bloed van zijn slachtoffers.
Ga dit eens even posten andersquote:Op maandag 29 december 2008 03:02 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik denk nog vaak aan hoe het toen begon.
Wat ook komt we slaan er ons wel door .
Maar als de vlinders sterven in je schoot.
We lagen arm in arm in het gras onder de zon.
Maar we wisten allebei er komt een tijd.
Die zwaar en moeilijk wordt.
Want de passie raak je kwijt .
En ik zei we vechten en we gaan ervoor.
Dan rijst de levensgrote vraag is de liefde minder groot?
En het sprookje van de prins op 't witte paard.
Is veel te vroeg voorbij.
Als de passie is bedaard.
Het doet pijn maar geef jezelf een nieuwe kans.
Alleen dan krijgt je leven weer wat glans.
Refrein:
Dus droog je tranen ook al heb je veel verdriet.
Je kan treuren net als ik maar 't helpt ons niet.
Droog je tranen ook al heb je veel verdriet.
Het leven gaat door.
Je begint weer van voor.
Er ligt vast wel iets moois in 't verschiet .
Het is nu donker, buiten is het stil.
Ik stel me weer de vraag is het dit nu wat ik wil.
Dit duurt duizend keer langer dan ik dacht.
Wat passioneel begint.
Heb je zelden in je macht.
En helaas ik wil wel maar ik kan het niet.
Is het dwaas dat ik jou daarom verliet .
(Refrein)
Het doet pijn maar geef jezelf een nieuwe kans.
Na een tijd krijgt je leven weer wat glans.
(Refrein
Wat ook komt we slaan er ons wel door.quote:Op maandag 29 december 2008 03:02 schreef Duderinnetje het volgende:
hemel, nou Clouseau zo maar even doorstaan.
Gut wat erg.
nee hoor. ALlemaal dezelfder baggerquote:Op maandag 29 december 2008 03:03 schreef Arn0 het volgende:
Clouseau heeft wel betere nummers (nuja, enkele dan)
Truste ome golf! Geef Bluezz een dikke klapzoen.quote:Op maandag 29 december 2008 03:00 schreef golfer het volgende:
En ook jij, djenneke.
Pit ze!quote:Op maandag 29 december 2008 03:00 schreef golfer het volgende:
Er si bleu caracuouw in jee toebsentort gelopne. Ofso.quote:Op maandag 29 december 2008 03:04 schreef djenneke het volgende:
Nee, echt niet. je ,ag zelg nadenken
quote:Op maandag 29 december 2008 03:08 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Er si bleu caracuouw in jee toebsentort gelopne. Ofso.
nee, passoaquote:Op maandag 29 december 2008 03:08 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Er si bleu caracuouw in jee toebsentort gelopne. Ofso.
Tot en met vorig jaar had ik praktisch alleen van hem gehoord in het nieuws, maar nadat ik 'This Is Not America' heb gehoord ben ik ook verder gaan luisteren.quote:
Ik pass. Moet toch maar gaan slapen ofzoquote:Op maandag 29 december 2008 03:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Zo meteen weer rokkenrolle dames! [ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 december 2008 03:08 schreef djenneke het volgende:
nee, passoa
Major Tomquote:Op maandag 29 december 2008 03:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Tot en met vorig jaar had ik praktisch alleen van hem gehoord in het nieuws, maar nadat ik 'This Is Not America' heb gehoord ben ik ook verder gaan luisteren.
Nee, kommop!quote:Op maandag 29 december 2008 03:12 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik pass. Moet toch maar gaan slapen ofzo
denk ik
Okee dan [ afbeelding ]quote:Op maandag 29 december 2008 03:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee, kommop! [ afbeelding ] Neem je passowa mee mens!
quote:Op maandag 29 december 2008 03:15 schreef Ofyles2 het volgende:
Depeche Mode - Just can't get enough
When Im with you baby, I go out of my head
And I just cant get enough, I just cant get enough
All the things you do to me and everything you said
We slip and slide as we fall in love
And I just cant seem to get enough
We walk together, were walking down the street
Every time I think of you I know we have to meet
Its getting hotter, its our burning love
And when it rains, youre shining down for me
Just like a rainbow you know you set me free
Youre like an angel and you give me your love
quote:Op maandag 29 december 2008 03:16 schreef ArtyShock het volgende:
Dit vond ik ooit leuk, maar ik heb nu meer iets van Depressed Mode.![]()
Wat saaaaai.
Ik nietquote:Op maandag 29 december 2008 03:17 schreef qonmann het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Omdat het kan
http://i6.photobucket.com/albums/y204/Bupatih/Smiley/static8.gifquote:
Kan dat niet makkelijker?quote:Op maandag 29 december 2008 03:19 schreef qonmann het volgende:
[..]
http://i6.photobucket.com/albums/y204/Bupatih/Smiley/static8.gif
kopieren en dan plaatje aanklikken
U did it !quote:Op maandag 29 december 2008 03:20 schreef djenneke het volgende:
[..]
Kan dat niet makkelijker? [ afbeelding ]
Heej, ik ben wat aangeschoten, niet mentally retarded....quote:
quote:Op maandag 29 december 2008 02:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja een beetje wel.![]()
Ik wilde het liefst op de stoep gaan liggen maar vond het té schmierig.
Niks mis met vrouwmishandelende drankmisbruikende bandleden. Toch?quote:
Geweldig hie jij meteen die teksten erbij hebt.!quote:
Tofste nummer van allertijden voor mij, van 144 naar 890quote:Op maandag 29 december 2008 03:29 schreef djenneke het volgende:
Tof nummer.
Nee daar is niks mis mee natuurlijk.quote:Op maandag 29 december 2008 03:29 schreef djenneke het volgende:
[..]
Niks mis met vrouwmishandelende drankmisbruikende bandleden. Toch?
Nee joh. Tof.quote:Op maandag 29 december 2008 03:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Geweldig hie jij meteen die teksten erbij hebt.!
Dit zong ik ooit in een bandje toen ik 16 was.
Wat erg!
Over drankmisbruykl mag ikl momenteel weinig zeggen.quote:Op maandag 29 december 2008 03:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee daar is niks mis mee natuurlijk.
Dit is Fries.quote:Op maandag 29 december 2008 03:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Geweldig hie jij meteen die teksten erbij hebt.!
Dit is ok Frieskj.quote:Op maandag 29 december 2008 03:31 schreef djenneke het volgende:
[..]
Over drankmisbruykl mag ikl momenteel weinig zeggen.
mooooiquote:Op maandag 29 december 2008 03:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
Tutututututututututututut
OWWWW OWWWWWW OOOOOWWW OOOWWW Sweetchile oooo myyyyiiiiiaiiaiaiiiiaiiiiannne
Aiaiaiaiaiaiaiiiiaiaiaiaiaiaiaiiiiiiiiaquote:
Waar kan ik je live beluisteren>?quote:Op maandag 29 december 2008 03:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Aiaiaiaiaiaiaiiiiaiaiaiaiaiaiaiiiiiiiia
WHere do we gggoooooooooowwwoowoooowowowowowoo noowwwww!!!111
![]()
Dat is Poolsquote:Op maandag 29 december 2008 03:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Uf Brabantskj for that matter.
Jij trekt er ook gelijk van alles bij.quote:
Trek het je niet aanquote:Op maandag 29 december 2008 03:35 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Jij trekt er ook gelijk van alles bij.
Alles wat ik vocaal heb voortgebracht en online staat is helaas gesproken en niet gezongen.quote:Op maandag 29 december 2008 03:34 schreef djenneke het volgende:
[..]
Waar kan ik je live beluisteren>?
lauwe passoa jus is ranzig. Dit nummer ook.quote:Op maandag 29 december 2008 03:37 schreef Ofyles2 het volgende:
Vaya Con Dios - What's a woman
What's a woman when a man
Don't stand by her side?
Has secrets to hide?
She'll be weak
She'll be strong
Struggle hard
For so long
(What's a man without a woman?)
Don't go by the rule?
(What's a man without a woman?)
Makes her feel like a fool?
When right
Turns to wrong
She will try
To hold on to the ghosts of the past
When love was to last
Dreams from the past
Faded so fast
All alone
In the daek
She will swear
He'll never mislead her again
All those dreams from the oast
Faded so fast
Ghosts of the past
When love was to last
All alone
In the dark She will swear cross her heart
Never again
Cross my heart
Never again
Mijn moeder ook. Inmiddels is ze gelukkig bijgetrokken.quote:Op maandag 29 december 2008 03:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou mijn moeder vond dit destijds een leuk nummer!
Njet vjèl.quote:
Daar kun je dus weer niks mee.quote:She'll be weak
She'll be strong
Wat is er mis met bezopen wijven?quote:Op maandag 29 december 2008 03:40 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Daar kun je dus weer niks mee.
Onbebegrijpbaar bezopen wijvennummer.
Ja de mijne ook!quote:Op maandag 29 december 2008 03:38 schreef djenneke het volgende:
[..]
Mijn moeder ook. Inmiddels is ze gelukkig bijgetrokken.
Niks.quote:
Je hebt het nog wel over liedjes he?quote:Op maandag 29 december 2008 03:42 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Niks.
En d'r is ook niks met een nummertje met een bezopen wijf.
Maar ik mot 't wel snappuh.
quote:Op maandag 29 december 2008 03:43 schreef Ofyles2 het volgende:
Frank Boeijen - Zwart Wit
Hij liep daar in de stad
's Avonds laat
Plotseling aan de overkant
Zag hij ze staan
Iemand riep "je hoort niet bij ons"
Mes, steek, pijn
refr.:
Denk goed na aan welke kant je staat
Denk niet wit (denk niet wit), denk niet zwart (denk niet zwart)
Denk niet zwart-wit
Denk niet wit (denk niet wit), denk niet zwart (denk niet zwart)
Denk niet zwart-wit
Maar in de kleur van je hart
Donker was de straat
Op weg naar het plein
Een taxi, het is te laat
Het is voorbij
Wie wil er bloed op de achterbank
Van de werkelijkheid
refr.(2x)
Omdat hij hyper was?quote:Op maandag 29 december 2008 03:42 schreef FictionalFenna het volgende:
In die clip was ik bang voor Neil (ik was toen heel erg klein).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |